67 interneto rinkodaros terminai. (4) Terminų rinkinys, padedantis suprasti kontekstinės reklamos principus
Kontekstinė reklama – viena iš efektyviausių ir sparčiausiai besivystančių internetinės reklamos rūšių. Jos pagrindinis privalumas – galimybė rodyti reklamą pagal vartotojų užklausas paieškos sistemose ir partnerių svetainėse.
Kontekstinė reklama – reklamos forma, kuri rodoma svetainėse arba paieškos sistemoje priklausomai nuo puslapio konteksto arba paieškos užklausos.
Reklamos kampanija – tai reklamos skelbimų rinkinys, kuris talpinamas tam tikrose svetainėse arba paieškos sistemose. Reklamos kampanija gali apimti keletą skelbimų grupių ir nustatymų, kurie leidžia nustatyti, kokiose svetainėse ir kokiai auditorijai rodyti reklamą.
Retargetingas – reklamos auditorijų darbo metodika, leidžianti pakartotinai kreiptis į tuos, kurie jau aplankė jūsų prekės ženklą arba į jį sureagavo. Retargetingas leidžia personalizuoti reklamos kampanijas, naudojant informaciją apie jūsų ankstesnes auditorijas, ir padidina jūsų prekės ženklo veiklos, pvz., pardavimų ar paslaugų, sėkmės tikimybę.
KPP (pagrindinė mokamos reklamos frazė) – žodis ar frazė, už kurią mokama reklamos kampanija paieškos sistemose.
Skelbimų grupės – tai skelbimų rinkiniai, kurie yra pritaikyti tam tikriems raktiniams žodžiams. Kiekviena skelbimų grupė turi keletą skelbimų, kurie gali būti rodomi vartotojui, jei jis įvedė šiai grupei atitinkantį užklausą.
Klikas – tai veiksmas, kurį atlieka vartotojas, kai paspaudžia ant jūsų reklamos skelbimo. Klikas yra pagrindinis kontekstinės reklamos rodiklis, nes jis leidžia matuoti lankytojų, kurie perėjo į jūsų svetainę per reklamą, skaičių.
CTR (Click-Through Rate) – tai reklamos efektyvumo rodiklis, kuris išreiškiamas procentais ir apskaičiuojamas kaip paspaudimų skaičiaus ir parodymų skaičiaus santykis. Kuo didesnis CTR, tuo efektyvesnė reklama.
CPC (Cost Per Click) – tai vieno paspaudimo ant jūsų reklamos kaina. Paprastai paspaudimo kaina priklauso nuo konkurencijos rinkoje, temos ir raktinių žodžių.
Relevancija (Relevance) – tai rodiklis, kuris parodo, kiek reklama atitinka vartotojo užklausą.
Kontekstinė tinklas (Contextual network) – tai svetainių grupė, kuri reklamuotojams suteikia galimybę talpinti kontekstinę reklamą.
Kaina už parodymą (Cost-per-impression) – kiekvieno reklamos skelbimo parodymo kaina.
„Yandex Direct“ – kontekstinės reklamos sistema, padedanti pritraukti klientus ir didinti verslo pardavimus per paieškos rezultatus. „Direct“ leidžia kurti ir konfigūruoti reklamos skelbimus, stebėti ir analizuoti rezultatus.

