Animacijos režisieriai ir dailininkai
VALENTAS AŠKINIS (g. 1960)
Animacijos režisierius, sukūręs filmus „Kaktuso paslaptis” (1989), „Pinklės mieste” (1990), „Normano arka” (1995), „Odisėjas” (1998) ir kt.
ILJA BEREZNICKAS (g. 1948 m.)
Vienas žymiausių dabartinių Lietuvos animacijos režisierių ir dailininkų, dirbantis ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Sukūrė animacinius filmus “Bermudų žiedas” (1988 m., pagrindinis prizas Balboa (Ispanija), Tarptautiniame sportinių filmų festivalyje, specialusis prizas tarptautiniame animacinių filmų festivalyje “Krok-89” Kijeve), “Baubas” (1987 m., pagrindinis prizas IX Tarptautiniame festivalyje Portugalijoje), “Atsargiai! Vaikai!” (1990 m., prizas Tarptautiniame animacinių filmų festivalyje “Alfa video – 90”, Brno), “Regbis” (1993), “Senelis ir senelė” (1999) ir kt.
JŪRATĖ LEIKAITĖ (g. 1963)
Animacijos dailininkė ir režisierė, sukūrusi filmus „Laiškai” (1997), „Metamorfozės” (1998, sidabro medalis Tarptautiniame „Unicos” festivalyje Austrijoje, aukso medalis Sankt-Peterburgo trumpametražių filmų festivalyje), „Braškės ant eglės” (1999).
ZENONAS ŠTEINYS (1946-1997)
Vienas ryškiausių lietuvių animacijos režisierių ir dailininkų.
Sukūrė šiuos plačiai žinomus filmus: “Buvo buvo, kaip nebuvo” (1986), “Dosnumas” (1988, X tarptautiniame Vaikų ir jaunimo festivalyje Tomare išrinktas į geriausių animacinių filmų dešimtuką), “Kadaise Lietuvoje” (1990), “Ironmedis” (1994), “Batas” (1996).
ZENONAS TARAKEVIČIUS (g. 1939 m.)
Animacijos dailininkas ir režisierius.
HENRIKAS VAIGAUSKAS (g. 1951)
Animacijos dailininkas ir režisierius, sukūręs filmus „Medkirtys” (1991), „Paukščiai kaip žmonės” (1994), „Pusryčiai – jėga!” (1998), „Paršiuko Čiuko nuotykiai” (1999) ir kt.
NIJOLĖ VALADKEVIČIŪTĖ (g. 1944)
Animacijos dailininkė ir režisierė, sukūrusi filmus „Medis” (1983), „Mįslė” (1984, apdovanojimas XVIII Sąjunginiame kino festivalyje Minske), „Rytoj, 11 val. ryto” (1985, premija XIX Sąjunginiame kino festivalyje Alma-Atoje), „Jūratė ir Kastytis” (1989), „Košmariškas sapnas” (1995), „Gėlių dailininkas” (1998).