| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (15 dalis) Elizabeth Arden

Vyriškas, šiuolaikiškas kvapas Daytona 500 įkūnija lenktynių „Daytona 500″ metu kunkuliuojančias aistras, jaudulį, pašėlusį greitį ir pergalės džiaugsmą. Šiuos kvepalus mados namai „Elizabeth Arden” sukūrė bendradarbiaudami kartu su lenktynių „Daytona 500″ organizatore „International Speedway Corporation” ir pirmą kartą pristatė lenktynių „Daytona 500″ metu, Floridoje. Elizabeth Arden gimė 1878 m. Kanadoje. Jaunystėje dirbdama medicinos sesele ji ypač domėjosi kremais ir jų savybėmis. Elizabeth Arden savo virtuvėje įkūrė kažką panaušaus į laboratoriją, kur ekspermentavo su įvairiomis medžiagomis. Toks Elizabeth Arden entuziazmas sukėlė didelį kaimynų nepasitenkinimą ypač dėl iš jos buto sklindančių kvapų. Būdama 30 m. Elizabeth Arden persikėlė į Niujorką. Du metus ji paskyrė kosmetikos gamybos tyrinėjimams, o 1910 m. atidarė savo saloną. Elizabeth Arden tam, kad išskirtų savo saloną iš kitų, kurių aplinkui buvo apstu, tiesiog nudažė salono duris ryškiai raudona spalva. Labai greitai kosmetikos gaminius, kuriuos siūlė Elizabeth Arden salone, ėmė naudoti aukštuomenės damos, palaipsniui tapusios pastoviomis klientėmis. Daugelyje sričių Elizabeth Arden aplenkė laiką. Elizabeth Arden vardą išgarsino šešėliai ir blakstienų tušas, kuriuos iki tol naudojo tik aktorės. Be to, ji iškėlė idėją, kad makiažas turi derėti prie aprangos, o ne prie plaukų spalvos, kaip anksčiau buvo manoma. Vienu iš svarbiausių Elizabeth Arden išradimų tapo vandeniui atsparus blakstienų tušas. Pirmi Elizabeth Arden kvepalai buvo sukurti 1922 m. Šiandien patys populiariausi yra: kvepalai „Red Door“, kvepalai „Sunflowers“, kvepalai „5th Avenue“, kvepalai „Splendor“ ir kvepalai „Green Tea“.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) Jil Sander

Sander by Jil Sander – energija, pasitikėjimas savimi ir ryžtas. Tai aromatas vyrui, kurio pasaulis ir mintys neapsiriboja vieno miesto ribomis ir kiekvienos dienos įsipareigojimais. Vyrui, kuris pasitiki savimi, yra kosmopolitas ir atviras naujovėms. Vyriškas ir elegantiškas, kartu klasikinis ir šiuolaikiškas kvapas Sander neabejotinai sustiprins jais pasikvėpinusio vyro žavesį. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai – dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (47 dalis) Usher

Tai pirmasis vyrams skirtas amerikiečių žvaigždės Usher kvapas. Skirtas stilingam, šiuolaikiškam, bet kartu ir klasiką mėgstančiam vyrui, kaip ir pats Usher. „Usher for Men” puikiai tiks tiek vyrui vilkinčiam smokingą, tiek ir madingą odinį švarką. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą moterims. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Usher Raymond gimė 1978 m. Tenesyje. Dainuoti pradėjo dar vaikystėje bažnytiniame chore. Usher pirmoji sėkmė aplankė, kai jam buvo 14 metų. Usher talentą pastebėjo kompanijos „La Face Records“ atstovai ir pasiūlė jam pasirašyti kontraktą. Debiutinis Usher albumas pasirodė 1994 m. Daina pavadinimu „Think Of You“ sulaukė didžiausio gerbėjų dėmesio ir netrukus tapo hitu. Antrasis albumas pavadinimu „My Way“ pasaulį išvydo 1997 m. ir sulaukė pripažinimo. Nuo to momento, kai radijo stotys ėmė groti Usher singlą „You Make Me Wanna“, tapo aišku, kad sužibo nauja amerikietiško R&B žvaigždė. Usher balsas skambėjo „Coca Cola“ reklamoje bei filmo „Jason’s Lyric“ garso takelyje, kuriam, pasivadinęs Black Men United, atliko dainą „U Will Know“. 2004 m. pradžioje pasaulį išvydo singlas „Yeah“ – bendras darbas Usher, Lil Jon ir Ludacris, kurį drąsiai galima pavadinti viena iš geriausių 2004 m. dainų. Pirmieji Usher kvepalai buvo pristatyti 2007 m. Moterims skirti kvepalai sukurti vyro, kuris žino, kaip elgtis su moterimis ir koks kvapas yra seksualus. „Usher for Women“ sudėtyje yra raudonųjų serbentų, rožinių frezijų, obuolių su egzotiška frangipani gėle, abrikoso nektaro, jazmino žiedų ir aistringo rožių aromato. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą vyrams. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Artimiausiu metu Usher žada savo gerbėjus pradžiuginti naujais kvepalais – „UR for Men“ ir „UR for Women“. „Aš noriu, kad, šie kvepalai atspindėtų mano asmenybę, koks aš esu ir kokiu tapau, kaip ir mano paskutinis muzikinis albumas“, – sako Usher. „Nuo to momento, kai buvo pristatyti mano pirmieji kvepalai „Usher He“ ir Usher She“, aš pasikeičiau ir noriu savo gerbėjus pradžiuginti kažkuo ypatingu“, – teigia Usher.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna

Neįtikėtina jėga… Ribotos serijos kvapas Z Zegna Extreme. Nauja kvepalų Z Zegna interpretacija, kviečianti iš naujo pažvelgti į kvepaluose slypinčią galią. Skirtas stipriam vyrui, nepripažįstančiam jokių apribojimų ir draudimų. Vyrui, kuris kuria savo taisykles ir trokšta naujų nuotykių. Jis puikiai išmano gundymo meną ir tuo naudojasi. Jo nenuginčijamas žavesys, šelmiška šypsena ir… kvapas Z Zegna Extreme veda moteris iš proto ir priverčia dūsauti. Prašmatnus ir žadinantis jausmus kvapas Z Zegna Extreme – tai tikro laimėtojo aromatas, kuriam neįmanoma tampa įmanoma, o gyvenimas teikia tik malonumą. Zegna Intenso – tai trečiasis italų mados namų „Zegna” kvapas skirtas vyrams. Sukurtas iš kontrastų, tarsi įkūnija šviesos ir šešėlių žaismą. Tik įsivaizduokite save po sunkios dienos: jūs grįžtate į namus, pavargę nuo ryškių saulės spindulių ir kaitros, uždarote žaliuzes ir kambarys paskęsta šešėlių ir šviesos žaisme, jūs jaučiate kaip grįžta jėgos ir aplanko nenusakomas palaimos jausmas. Šviesiąją Zegna Intenso aromato pusę atskleidžia žalieji mandarinai, italinės citrinos, kardamonas, rausvieji pipirai, o tamsiąją – sukuria puikus vilkdalgių, kvapiųjų auksabarzdžių, ambros, kedrų, santalų, vanilės, tongapupių ir muskuso kvapų derinys. Galiausiai šviesa ir tamsa – tai, kas nesuderinama, susijungia ir pasklinda jausmingas, kupinas kontrastų Zegna Intenso aromatas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Joop!

Joop! Homme – žadinantis jausmus, nesenstantis, rytietiškas vyrams skirtas kvapas. 1989 – aisiais pasirodžiusį kvapą Joop! Homme sukūrė parfumeris Michel Almairac. Joop! Homme kvepalų aromatas tarsi parašas – žavus jų savininko asmenybės atspindys. Šiuolaikiškam vyrui skirti Joop! Jump žavi gaiviu vyrišku gundančiu kvapu, kurį suteikia išties neįprastos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, šaldyta degtinė ar kalendrų lapai. Kvapas Joop! Night Flight įkūnija paslaptingą, stebuklingą ir vėsų vidurnaktį, kai laikrodis muša dvylika. Tarsi gaivos antplūdis šiuolaikiškas Joop! Night Flight aromatas skirtas vyrui, trokštančiam ir ieškančiam nuotykių. Unikalus kvapas vyrams Joop! Go tarsi ginklas, sukurtas kovai su rutina ir nuoboduliu. Daugiau jokio liūdesio! Kvapas Joop! Go suteikia neišsenkančios energijos, įkvepia ir užtikrina puikią nuotaiką. Tai kvapas keičiantis jausmus. Nesvarbu, kur bebūtum, kartu su Joop! Go – visada bus tinkamas metas žaisti… Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino

Naujas, ryškus, seksualus kvapas Valentino V sukurtas šių laikų kazanovai, moterų širdžių užkariautojui, sugebančiam sužavėti akimirksniu. Šio kvapo savininkas išmano viliojimo meną ir mėgaujasi sėkme. Raudona spalva tarsi dizainerio Valentino Garavani vizitinė kortelė: kiekvienos kolekcijos pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodo modelis vilkintis raudonos spalvos suknelę. „Raudona – gražiausia spalva. Ji tinka kiekvienai moteriai. Raudona spalva turi daugiau kaip 30 įvairių atspalvių“ – tikina dizaineris. Valentino Garavani logotipas „V“ žinomas visame pasaulyje. Šio dizainerio išskirtinius drabužius vilkėjo tokios legendinės moterys, kaip Jackline Kennedy, Farah Diba ir Elizabeth Taylor. Valentino Garavani gimė 1932 m. Milane. Dar mokykloje išryškėjo dizainerio talentas ir artistiškumas bei susidomėjimas mada. Jaunasis Valentino Garavani anksti suprato savo pašaukimą ir ėmė mokytis dizaino paslapčių bei prancūzų kalbos. Pirmą žingsnį svajonės išsipildymo link būsimasis dizaineris žengė septyniolikos metų, kai persikėlė gyventi į mados sostinę Paryžių. Po kelerių metų darbo mados namuose „Jean Desses“ ir mados namuose „Guy Laroche“ Valentino 1960 m. pradžioje Romoje atidarė savo ateljė. Pirmasis drabužių kolekcijos pristatymas įvyko „Pitti Palace“ ir tapo atradimu mados žinovams – netrukus jaunasis dizaineris sulaukė gausybės užsakymų iš užsienio. Spauda priėmė naują žvaigždę su džiaugsmu ir susižavėjimu. Garsi Valentino Garavani „Balta kolekcija“ („White Collection”) išvydo pasaulį 1967 m. kartu su legendiniu logotipu „V“. Baltos mini suknelės, sukurtos specialiai Jackline Kennedy vestuvėms, nuotrauka buvo išspausdinta daugelyje pasaulio žurnalų, ir padėjo Valentino išgarsėti. 1978 m. dizaineris išleido savo kvepalus, kurių pristatymas įvyko Paryžiuje, o žvaigždė Michail Baryshnikov per kvepalų pristatymą sušoko epizodą iš P. Čaikovskio operos „Pikų dama“.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada

Escada Magnetism aromatas, supintas iš medienos, prieskonių ir ambros natų, tiesiog spinduliuoja energija. 2004 – aisiais pasirodęs vyriškas ir seksualus Escada kvapas Magnetism skirtas ambicingam, pasitikinčiam savimi, stipriam, turinčiam gyvenimo tikslą vyrui. 2002 metais mados namų Escada pristatyti vyriški kvepalai Sentiment žavi sodriu, šiuolaikišku, geismą ir pasitikėjimą savimi žadinančiu kvapu. Galima teigti, kad Escada istorija prasidėjo tuomet, kai švedų topmodelis Margareta (Margaretha) sutiko Volfgangą Lei (Wolfgang Ley). 1979 m. jie įkūrė kompaniją, kurios pagrindinė veikla buvo sportinių drabužių gamyba. Tik vėliau buvo sukurta Escada moteriškų drabužių linija, išsiskirianti savo prabanga ir švytėjimu. Vakarėlių liūtės ir aukštuomenės damos greitai įvertino ir susižavėjo naujos kolekcijos drabužiais – taip Escada pradėjo savo kelią į populiarumą. Pirmieji Escada moteriški kvepalai buvo sukurti 1990 m. O nuo 1993 m. kiekvienais metais Escada išleidžia sezonui skirtus kvepalus. Jie tapo tarsi Escada prekės ženklo vizitine kortele. Labiausiai žinomomis tapo dvi paskutinės kvepalų linijos – „Sentiment“ ir „Magnetism“, turinčios taip pat ir vyrams skirtus kvepalus.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo

Kenzo atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūręs vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Elegantiškas ir kartu lakoniškas Kenzo kvapas Power apgaubia gėlių, medienos, prieskonių kvapu ir nepaliaujamai stebina neįprastu ir nepaprastu kontrastų deriniu. Juntamas gėlių kvapų dvelksmas dovanoja Power aromatui jausmingumą ir žavesį, suteikia jam švelnumo ir aristokratiškumo. Bergamotės pripildo gaivos, o kedras ir balzaminis taukminas išryškina vyriškumą. Neįtikėtinai traukiantis ir nenusakomas kvapas Power sukurtas stipriems, valdingiems ir nepaprastu žavesiu apdovanotiems vyrams. Kvapas Tokyo tarsi įkūnija dinamišką, kupiną mirgančių šviesų naktinį Tokiją, Japonijos sostinę, kuriame šalia modernių dangoraižių rymo senosios šventyklos ir vyrauja tobula harmonija tarp visa, kas sena ir nauja. Prisiminkite nerūpestingą vaikystę ir pasinerkite į ramybės kupiną Kenzo Air pasaulį, kurį valdo svajonės ir fantazijos. 2003 – aisiais sukurtas Kenzo Air aromatas išlaisvina ir suteikia komforto jausmą. Juk taip smagu iš naujo pajusti nerūpestingos vaikystės dvelksmą ir laisvę, prisiminti žaismingus ir paprastus troškimus. Tyras, gaivus ir švelnus vyrams skirtas kvapas L’eau Par Kenzo tarsi alsuoja vandens paslaptingumu ir pavasario gyvastimi. Harmoningas L’eau Par Kenzo aromatas atsiskleidžia subtiliai ir palaipsniui, o skaidrus šiek tiek lenktas kvepalų buteliukas lyg vandens bangelė švelniai priglunda prie delno. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, kuris atveria naujas erdves, priverčia giliau įkvėpti, užlieja kvapnia gaiva ir primena paslaptingos gilios jūros trauką ir alsavimą. 1991 – aisiais pasirodžiusį kvapą Kenzo Pour Homme sukūrė parfumeris Christian Mathieu. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, skirtas vyrams, kurie nepaiso jokių suvaržymų. Kenzo Takada – gimė 1939 m. Japonijoje, Himeidzyje. Tai pirmasis japonų dizaineris, išbandęs savo sėkmę mados sostinėje Paryžiuje. Jis sukūrė naują, kupiną elegancijos stilių, dvelkiantį laisve, spontaniškumu, lengvumu, ir poezija. KENZO visuomet žavėjo ryškios ir turtingos spalvos, gėlėti, kontrastingų faktūrų ir raštų audiniai. KENZO sukūrė harmoningą grožio ir kvapų pasaulį, nepažįstantį jokių apribojimų, skleidžiantį gyvenimo džiaugsmą bei optimizmą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (18 dalis) Estee Lauder

2002-aisiais pasirodę Intuition traukia tyru, kiek ryškesniu nei tradicinių kvepalų ir nepaprastai geismą žadinančiu kvapu. Juose nuostabiai dera veržlus vyriškumas ir šiuolaikiškas gamtos pojūtis. Estee Lauder pradėjusi nuo šeimos kremo recepto, kurį pagamino namuose ir išbandė ant vyriausiojo sūnaus, sukūrė šeimos verslą. Dar jaunystėje išsiskyrė užsispyrimu ir tikslo siekimu. Ji gimė imigrantų šeimoje Niujorke. Antro pasaulinio karo pradžioje iš Europos į jos tėvų namus gyventi persikraustė dėdė, kuris buvo chemikas ir užsiėmė losjonų ir kremų gamyba. Būtent iš jo būdama devynerių Estee Lauder sužinojo kosmetikos ir parfumerijos gamybos paslaptis. Ji padėjo dėdei gaminti kremus iš naturalių medžiagų ir tuo pačiu pardavinėti klientėms. Estee Lauder kartu su vyru verslą pradėjo viso labo tik nuo kelių rūšių kremo, valomojo pienelio ir losjono. Šios priemonės buvo gaminamos pagal receptus, kuriuos jai atskleidė tas pats dėdė chemikas. Estee Lauder ypatingai rūpinosi kokybe, pirmenybę teikdama veido odos priežiūros priemonėms. Nors priemonės buvo puikios kokybės, Estee Lauder kompanijai teko konkuruoti su kitais tokios pat rūšies produktais. Estee Lauder neliko nieko kito, kaip tik pasinaudoti dar vaikystėje tėvo parduotuvėje įgytu talentu parduoti. Nepaisant mažo pradinio kapitalo Estee Lauder visada ieškojo prestižinių vietų ir parduotuvių savo kosmetikos gaminiams parduoti, kurios taip pat padėjo įsitvirtinti selektyvinės kosmetikos rinkoje. 1967 m. leidinių apie ekonomiką ir fiinansus redaktoriai įtraukė ponią Estee Lauder į geriausių JAV verslo moterų dešimtuką. Šis įvertinimas buvo dar vienas žingsnis į dar didesnę sėkmę. Šeimos verslas palaipsniui išaugo į didžiulią kompaniją valdančią aštuoniolika prekės ženklų, iš kurių kiekvienas skirtas skirtingoms vartotojų grupėms. Estee Lauder kompanijai priklauso tokie prėkės ženkalai, kaip MAC, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Donna Karan, Stila, Darphin ir kiti.