Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna

Neįtikėtina jėga… Ribotos serijos kvapas Z Zegna Extreme. Nauja kvepalų Z Zegna interpretacija, kviečianti iš naujo pažvelgti į kvepaluose slypinčią galią. Skirtas stipriam vyrui, nepripažįstančiam jokių apribojimų ir draudimų. Vyrui, kuris kuria savo taisykles ir trokšta naujų nuotykių. Jis puikiai išmano gundymo meną ir tuo naudojasi. Jo nenuginčijamas žavesys, šelmiška šypsena ir… kvapas Z Zegna Extreme veda moteris iš proto ir priverčia dūsauti. Prašmatnus ir žadinantis jausmus kvapas Z Zegna Extreme – tai tikro laimėtojo aromatas, kuriam neįmanoma tampa įmanoma, o gyvenimas teikia tik malonumą. Zegna Intenso – tai trečiasis italų mados namų „Zegna” kvapas skirtas vyrams. Sukurtas iš kontrastų, tarsi įkūnija šviesos ir šešėlių žaismą. Tik įsivaizduokite save po sunkios dienos: jūs grįžtate į namus, pavargę nuo ryškių saulės spindulių ir kaitros, uždarote žaliuzes ir kambarys paskęsta šešėlių ir šviesos žaisme, jūs jaučiate kaip grįžta jėgos ir aplanko nenusakomas palaimos jausmas. Šviesiąją Zegna Intenso aromato pusę atskleidžia žalieji mandarinai, italinės citrinos, kardamonas, rausvieji pipirai, o tamsiąją – sukuria puikus vilkdalgių, kvapiųjų auksabarzdžių, ambros, kedrų, santalų, vanilės, tongapupių ir muskuso kvapų derinys. Galiausiai šviesa ir tamsa – tai, kas nesuderinama, susijungia ir pasklinda jausmingas, kupinas kontrastų Zegna Intenso aromatas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Joop!

Joop! Homme – žadinantis jausmus, nesenstantis, rytietiškas vyrams skirtas kvapas. 1989 – aisiais pasirodžiusį kvapą Joop! Homme sukūrė parfumeris Michel Almairac. Joop! Homme kvepalų aromatas tarsi parašas – žavus jų savininko asmenybės atspindys. Šiuolaikiškam vyrui skirti Joop! Jump žavi gaiviu vyrišku gundančiu kvapu, kurį suteikia išties neįprastos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, šaldyta degtinė ar kalendrų lapai. Kvapas Joop! Night Flight įkūnija paslaptingą, stebuklingą ir vėsų vidurnaktį, kai laikrodis muša dvylika. Tarsi gaivos antplūdis šiuolaikiškas Joop! Night Flight aromatas skirtas vyrui, trokštančiam ir ieškančiam nuotykių. Unikalus kvapas vyrams Joop! Go tarsi ginklas, sukurtas kovai su rutina ir nuoboduliu. Daugiau jokio liūdesio! Kvapas Joop! Go suteikia neišsenkančios energijos, įkvepia ir užtikrina puikią nuotaiką. Tai kvapas keičiantis jausmus. Nesvarbu, kur bebūtum, kartu su Joop! Go – visada bus tinkamas metas žaisti… Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada

Escada Magnetism aromatas, supintas iš medienos, prieskonių ir ambros natų, tiesiog spinduliuoja energija. 2004 – aisiais pasirodęs vyriškas ir seksualus Escada kvapas Magnetism skirtas ambicingam, pasitikinčiam savimi, stipriam, turinčiam gyvenimo tikslą vyrui. 2002 metais mados namų Escada pristatyti vyriški kvepalai Sentiment žavi sodriu, šiuolaikišku, geismą ir pasitikėjimą savimi žadinančiu kvapu. Galima teigti, kad Escada istorija prasidėjo tuomet, kai švedų topmodelis Margareta (Margaretha) sutiko Volfgangą Lei (Wolfgang Ley). 1979 m. jie įkūrė kompaniją, kurios pagrindinė veikla buvo sportinių drabužių gamyba. Tik vėliau buvo sukurta Escada moteriškų drabužių linija, išsiskirianti savo prabanga ir švytėjimu. Vakarėlių liūtės ir aukštuomenės damos greitai įvertino ir susižavėjo naujos kolekcijos drabužiais – taip Escada pradėjo savo kelią į populiarumą. Pirmieji Escada moteriški kvepalai buvo sukurti 1990 m. O nuo 1993 m. kiekvienais metais Escada išleidžia sezonui skirtus kvepalus. Jie tapo tarsi Escada prekės ženklo vizitine kortele. Labiausiai žinomomis tapo dvi paskutinės kvepalų linijos – „Sentiment“ ir „Magnetism“, turinčios taip pat ir vyrams skirtus kvepalus.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo

Kenzo atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūręs vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Elegantiškas ir kartu lakoniškas Kenzo kvapas Power apgaubia gėlių, medienos, prieskonių kvapu ir nepaliaujamai stebina neįprastu ir nepaprastu kontrastų deriniu. Juntamas gėlių kvapų dvelksmas dovanoja Power aromatui jausmingumą ir žavesį, suteikia jam švelnumo ir aristokratiškumo. Bergamotės pripildo gaivos, o kedras ir balzaminis taukminas išryškina vyriškumą. Neįtikėtinai traukiantis ir nenusakomas kvapas Power sukurtas stipriems, valdingiems ir nepaprastu žavesiu apdovanotiems vyrams. Kvapas Tokyo tarsi įkūnija dinamišką, kupiną mirgančių šviesų naktinį Tokiją, Japonijos sostinę, kuriame šalia modernių dangoraižių rymo senosios šventyklos ir vyrauja tobula harmonija tarp visa, kas sena ir nauja. Prisiminkite nerūpestingą vaikystę ir pasinerkite į ramybės kupiną Kenzo Air pasaulį, kurį valdo svajonės ir fantazijos. 2003 – aisiais sukurtas Kenzo Air aromatas išlaisvina ir suteikia komforto jausmą. Juk taip smagu iš naujo pajusti nerūpestingos vaikystės dvelksmą ir laisvę, prisiminti žaismingus ir paprastus troškimus. Tyras, gaivus ir švelnus vyrams skirtas kvapas L’eau Par Kenzo tarsi alsuoja vandens paslaptingumu ir pavasario gyvastimi. Harmoningas L’eau Par Kenzo aromatas atsiskleidžia subtiliai ir palaipsniui, o skaidrus šiek tiek lenktas kvepalų buteliukas lyg vandens bangelė švelniai priglunda prie delno. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, kuris atveria naujas erdves, priverčia giliau įkvėpti, užlieja kvapnia gaiva ir primena paslaptingos gilios jūros trauką ir alsavimą. 1991 – aisiais pasirodžiusį kvapą Kenzo Pour Homme sukūrė parfumeris Christian Mathieu. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, skirtas vyrams, kurie nepaiso jokių suvaržymų. Kenzo Takada – gimė 1939 m. Japonijoje, Himeidzyje. Tai pirmasis japonų dizaineris, išbandęs savo sėkmę mados sostinėje Paryžiuje. Jis sukūrė naują, kupiną elegancijos stilių, dvelkiantį laisve, spontaniškumu, lengvumu, ir poezija. KENZO visuomet žavėjo ryškios ir turtingos spalvos, gėlėti, kontrastingų faktūrų ir raštų audiniai. KENZO sukūrė harmoningą grožio ir kvapų pasaulį, nepažįstantį jokių apribojimų, skleidžiantį gyvenimo džiaugsmą bei optimizmą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Viktor & Rolf

Pirmieji mados namų VIKTOR & ROLF sukurti vyriški kvepalai Antidote – tai magiškas eliksyras, paverčiantis neigiamus dalykus teigiamais, atnešantis džiaugsmą, meilę ir sėkmę. Tarsi į smokingo atlapą įsegta reta gėlė Antidote išreiškia klasikinę vyrų eleganciją ir rafinuotumą. Antidote pelnė prestižinį kvepalų pasaulio Oskarui prilygstantį FiFi apdovanojimą – metų vyriškų kvepalų vardą, taip pat buvo apdovanoti už geriausią vyriškų kvepalų pakuotę. Olandų dizainerių duetas VIKTOR & ROLF (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų dizaineriai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį – taip pat kerpasi plaukus, dėvi to paties stiliaus drabužius ir akinius. Viktor & Rolf moto – vengti tipiškų vyriškumo standartų. Dizainerių nuomone, vyras nebūtinai turi būti atletiškas ir atrodyti kaip karjeros laiptais sėkmingai kopiantis vadybininkas. Svarbiausia – vidinės vertybės, švelnumas ir paslaptingumas. “Mūsų mada grindžiama džentelmeno sąvoka”, – teigia Rolfas. Viktor & Rolf dueto nuomone, šiuolaikinė mada nėra diktatas, tik laisvė: minčių ir saviraiškos. Visiškai nekreipiame dėmesio į tendencijas – tai mūsų nedomina. Mėginame kurti amžinąją madą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (18 dalis) Estee Lauder

2002-aisiais pasirodę Intuition traukia tyru, kiek ryškesniu nei tradicinių kvepalų ir nepaprastai geismą žadinančiu kvapu. Juose nuostabiai dera veržlus vyriškumas ir šiuolaikiškas gamtos pojūtis. Estee Lauder pradėjusi nuo šeimos kremo recepto, kurį pagamino namuose ir išbandė ant vyriausiojo sūnaus, sukūrė šeimos verslą. Dar jaunystėje išsiskyrė užsispyrimu ir tikslo siekimu. Ji gimė imigrantų šeimoje Niujorke. Antro pasaulinio karo pradžioje iš Europos į jos tėvų namus gyventi persikraustė dėdė, kuris buvo chemikas ir užsiėmė losjonų ir kremų gamyba. Būtent iš jo būdama devynerių Estee Lauder sužinojo kosmetikos ir parfumerijos gamybos paslaptis. Ji padėjo dėdei gaminti kremus iš naturalių medžiagų ir tuo pačiu pardavinėti klientėms. Estee Lauder kartu su vyru verslą pradėjo viso labo tik nuo kelių rūšių kremo, valomojo pienelio ir losjono. Šios priemonės buvo gaminamos pagal receptus, kuriuos jai atskleidė tas pats dėdė chemikas. Estee Lauder ypatingai rūpinosi kokybe, pirmenybę teikdama veido odos priežiūros priemonėms. Nors priemonės buvo puikios kokybės, Estee Lauder kompanijai teko konkuruoti su kitais tokios pat rūšies produktais. Estee Lauder neliko nieko kito, kaip tik pasinaudoti dar vaikystėje tėvo parduotuvėje įgytu talentu parduoti. Nepaisant mažo pradinio kapitalo Estee Lauder visada ieškojo prestižinių vietų ir parduotuvių savo kosmetikos gaminiams parduoti, kurios taip pat padėjo įsitvirtinti selektyvinės kosmetikos rinkoje. 1967 m. leidinių apie ekonomiką ir fiinansus redaktoriai įtraukė ponią Estee Lauder į geriausių JAV verslo moterų dešimtuką. Šis įvertinimas buvo dar vienas žingsnis į dar didesnę sėkmę. Šeimos verslas palaipsniui išaugo į didžiulią kompaniją valdančią aštuoniolika prekės ženklų, iš kurių kiekvienas skirtas skirtingoms vartotojų grupėms. Estee Lauder kompanijai priklauso tokie prėkės ženkalai, kaip MAC, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Donna Karan, Stila, Darphin ir kiti.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste

Lacoste išsiskiria nepaprastai gaiviu, vyrišku ir kiek rafinuotu geismą žadinančiu kvapu. Dėl sudėtyje esančio Jamaikos romo Lacoste kvapas įgauna šilumos bei seksualumo ir ilgai išlieka. Essential – tai iš ties unikalūs kvepalai, nes dėl patentuotos technologijos jų gaivus energijos teikiantis kvapas atsiskleidžia pamažu ir išlieka visą dieną. Jis atsinaujina, kai kūnas sušyla sportuojant ar einant, taip pat paprasčiausiai patrynus odą. Rafinuotas kvapas Elegance sukurtas vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau asmenybės bruožas. Jis žavi ne tik savo elegancija, bet ir protu, pasitikėjimu savimi, vidine stiprybe. Elegance – tai kvapas šių laikų džentelmenui. Kvapas Red Style in Play vyrui gimusiam laimėti. Nepasitikėjimo savimi jausmas – jam svetimas. Jis žino, kad pergalė lengvai nepasiekiama, bet dėl to ji dar labiau trokštama. Jo nuolatinį uždegantį žaidimą su gyvenimu įkūnijantis Red Style in Play aromatas apjungia ryžtą rizikuoti, drąsą ir nepakartojamą pergalės džiaugsmą. Mados namai Lacoste kvapą Booster pristatė 1996 – aisiais. Teikiantis energijos ir išlaisvinantis Booster aromatas skirtas vyrams trokštantiems nuotykių ir neprarandantiems optimizmo. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (51 dalis) Watt

Įkvėptas galingos idėjos sujungti meną ir kvepalus Jean’as Pierre’as Grivory įkūrė kompaniją „Cofinluxe”, kuri apjungia meno, mados ir tapybos sritis. Kvapas Watt Blue – gaivus, tonizuojantis aromatas šiuolaikiškam ir kupinam energijos vyrui. „Watt Blue” vyras – siekiantis užsibrėžto tikslo, pasitikintis savimi ir žinantis visas naujausias mados tendencijas. Nebijodamas pasirodyti keistu jis pats kuria savitą stilių, kuris tampa pavyzdžiu kitiems. Prekės ženklas „Watt“ priklauso kompanijai „Cofinluxe“, kurią įkūrė Jean Pierre Grivory įkvėptas galingos idėjos sujungti meną ir kvepalus. Ši kompanija garsėja tokiais prekės ženklais kaip „Salvador Dali“, „Morgan“, „Charriol“. Be šių prekės ženklų tarptautinę šlovę pelniusi kompanija „Cofinluxe“ pristatė keturias kvapų linijas, įkvėptas kasdieninio gyvenimo: CAFE (1979), TAXI (1984), THE (1984), WATT (1991). Šios kvepalų linijos kartu ir kvapai „Watt“ atspindi Jean Pierre Grivory siekį sukurti universalius ir visiems prieinamus kvepalus.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (19 dalis) FCUK

Fcuk Him – dinamiški, seksualūs, provokuojantys, kaip ir jų pavadinimas, kvepalai FCUK yra pirmieji šio prekės ženklo kvepalai skirti vyrams. FCUK – tai šiuolaikiškas, gaivus, rytietiškas medienos kvapas, įkūnijantis vyrišką žavesį. Vienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK“. Turėdami tokį skandalingą prėkės ženklo pavadinimą jie nuolat susiduria su pasipiktinimu ir bandymais uždrausti naudoti šį raidžių derinį. Netgi kai kurie prekybos centrai, pavyzdžiui „Macys“ ir „Bloomingdales“, atsisakė pardavinėti šios kompanijos drabužius tik dėl užrašo FCUK, kuris kelia asociacijas su nepadoriu anglų kalbos žodžiu. Naujųjų prekės ženklo FCUK kvepalų reklama kvietė žurnalo skitytojus išbandyti naująjį kvapą su šūkiu „Open here to try FCUK her“ („Atidarykite čia, tam, kad išbandytumėte FCUK jos“) ir tai nevienintelis kartas, kai prekės ženklo FCUK reklamai buvo pasitelktas žodžių žaismas, kuris kėlė daugybę diskusijų ir nepasitenkinimo. Žinomas ir tokias atvejis, kai Anglijoje teisėjas išvarė iš teismo salės prisiekusįjį, vien dėl to, kad jis vilkėjo marškinėlius su užrašu FCUK. Nepaisant to kompanija „French Connection UK“ ir toliau sėkmingai vysto savo veiklą nepaliaudama stebinti išradingumu.