Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (89 dalis) Viktor & Rolf
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (89 dalis) Viktor & Rolf

Užplūdus sodriam iš gausybės gėlių dvelksmo supintam Flowerbomb aromatui viskas ima atrodyti daug pozityviau. Flowerbomb apgaubia ilgai išliekančiu iš svaigaus jazminų, rožių, frezijų, orchidėjų ir pačiulių kvapo išaustu šydu. Olandų dizainerių duetas VIKTOR & ROLF (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų dizaineriai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį – taip pat kerpasi plaukus, dėvi to paties stiliaus drabužius ir akinius. Viktor & Rolf moto – vengti tipiškų vyriškumo standartų. Dizainerių nuomone, vyras nebūtinai turi būti atletiškas ir atrodyti kaip karjeros laiptais sėkmingai kopiantis vadybininkas. Svarbiausia – vidinės vertybės, švelnumas ir paslaptingumas. “Mūsų mada grindžiama džentelmeno sąvoka”, – teigia Rolfas. Viktor & Rolf dueto nuomone, šiuolaikinė mada nėra diktatas, tik laisvė: minčių ir saviraiškos. Visiškai nekreipiame dėmesio į tendencijas – tai mūsų nedomina. Mėginame kurti amžinąją madą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Viktor & Rolf

Pirmieji mados namų VIKTOR & ROLF sukurti vyriški kvepalai Antidote – tai magiškas eliksyras, paverčiantis neigiamus dalykus teigiamais, atnešantis džiaugsmą, meilę ir sėkmę. Tarsi į smokingo atlapą įsegta reta gėlė Antidote išreiškia klasikinę vyrų eleganciją ir rafinuotumą. Antidote pelnė prestižinį kvepalų pasaulio Oskarui prilygstantį FiFi apdovanojimą – metų vyriškų kvepalų vardą, taip pat buvo apdovanoti už geriausią vyriškų kvepalų pakuotę. Olandų dizainerių duetas VIKTOR & ROLF (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų dizaineriai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį – taip pat kerpasi plaukus, dėvi to paties stiliaus drabužius ir akinius. Viktor & Rolf moto – vengti tipiškų vyriškumo standartų. Dizainerių nuomone, vyras nebūtinai turi būti atletiškas ir atrodyti kaip karjeros laiptais sėkmingai kopiantis vadybininkas. Svarbiausia – vidinės vertybės, švelnumas ir paslaptingumas. “Mūsų mada grindžiama džentelmeno sąvoka”, – teigia Rolfas. Viktor & Rolf dueto nuomone, šiuolaikinė mada nėra diktatas, tik laisvė: minčių ir saviraiškos. Visiškai nekreipiame dėmesio į tendencijas – tai mūsų nedomina. Mėginame kurti amžinąją madą.