Nuo 2001-ųjų, kai Lietuvoje pradėta vykdyti reklamos priežiūra, dėl klaidinančios ir neleistinos reklamos Konkurencijos taryba (KT) jau yra priėmusi sprendimus daugiau nei pusšimtyje bylų. Įspėjimų įvairiems subjektams pateikta kur kas daugiau. Pasak specialistų, melu pagrįsta reklama yra visiškai netoleruotinas reiškinys laisvojoje...
Gyventojų bei įmonių vertinimu, neteisingą, įžeidžiamą, klaidinančią ar kitaip žalingą reklamą galima apskųsti internetu. Skundą galima užpildyti reklamos agentūrų, užsakovų bei žiniasklaidos atstovų asociacijos Lietuvos reklamos biuro (LRB) sukurtoje interneto svetainėje „Reklamosbiuras.lt". „Stengsimės, kad žmonės labai aiškiai žinotų, kur galima kreiptis...
Didžiausiai Europos tyrimų kompanijų grupei TNS priklausanti Lietuvos rinkos ir visuomenės tyrimų bendrovė „TNS Gallup“ paskelbė, kad praėjusiais metais šalies žiniasklaidos reklamos rinka padidėjo net 27,9 procentais (įvertinta ir interneto bei kino teatrų reklamos rinka). Iš viso 2004 metais Lietuvoje reklamai...