| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Joop!

Joop! Homme – žadinantis jausmus, nesenstantis, rytietiškas vyrams skirtas kvapas. 1989 – aisiais pasirodžiusį kvapą Joop! Homme sukūrė parfumeris Michel Almairac. Joop! Homme kvepalų aromatas tarsi parašas – žavus jų savininko asmenybės atspindys. Šiuolaikiškam vyrui skirti Joop! Jump žavi gaiviu vyrišku gundančiu kvapu, kurį suteikia išties neįprastos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, šaldyta degtinė ar kalendrų lapai. Kvapas Joop! Night Flight įkūnija paslaptingą, stebuklingą ir vėsų vidurnaktį, kai laikrodis muša dvylika. Tarsi gaivos antplūdis šiuolaikiškas Joop! Night Flight aromatas skirtas vyrui, trokštančiam ir ieškančiam nuotykių. Unikalus kvapas vyrams Joop! Go tarsi ginklas, sukurtas kovai su rutina ir nuoboduliu. Daugiau jokio liūdesio! Kvapas Joop! Go suteikia neišsenkančios energijos, įkvepia ir užtikrina puikią nuotaiką. Tai kvapas keičiantis jausmus. Nesvarbu, kur bebūtum, kartu su Joop! Go – visada bus tinkamas metas žaisti… Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Joop!

Nepamirštamas, neįprastas ir savitas moterims skirtas kvapas Joop! Femme užburia paslaptingu aromatu. Šiek tiek primena vyrišką kvapą, bet dėl to dar labiau traukia ir vilioja. Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”. Pirmosios kolekcijos triumfas paskatino dizainerį įsteigti savo mados namus. Šią svajonę Wolfgang Joop įgyvendino 1982 m. Dizaineris įkurtą kompaniją pavertė viena įtakingiausių mados imperijų, garsėjančią moterims ir vyrams skirtomis drabužių linijomis, džinsų linija, akiniais, avalyne, juvelyrika, kosmetikos bei parfumerijos serijomis, baldų bei interjero dekoracijų kolekcijomis. Vokiškas tikslumas, kokybė ir funkcionalumas, šiek tiek itališkų emocijų, prancūziško šarmo – visa tai apibūdina prekės ženklą „Joop“. 1998 m. Wolfgangas Joopas pardavė kompanijos akcijas prekybos grupei “Weunsche”. Tačiau prekės ženklas „Joop“ ir mados namų stilistika išliko.