| |

Vr – pirštinės

Kolkas pirštinės netokios populiarios kaip kaikurie akiniai. Jų tehnologijos dar brangokos pramogoms, nors jau pasiekiamos kai kuriose virtualiose salėse Electronic Visualization Lab. Daugiausia jos naudojamos ne žaidimamas. Sekti pirštų judesius joms padeda sudėtinga sistema elastinių šviesos laidininkų ir pora dešimčių daviklių. Kai tik pirštas pradeda lenktis, laidininkas sumažina šviesos srautą, o davikliai sugauna šviesos kritimą kokioje tai atkarpoje. Nuo šių pakitimų priklauso ir rankos riešas virtualioje aplinkoje. Žinoma ši technologija sukurta daugiau moksliniams tyrymams, negu žaidimams.

| |

Virtualios realybės-kostiumai

Pilnu virtualios realybės rinkiniu yra kostiumai,Jis susideda iš aptemto kombindzono su daugeliu magnetinių sensorių, kurie seka kūno judesius. Prie jo pridedamas HMD, riešo davikliai (rečiau pirštinės) ir laidai prijungimui prie kompiuterio. Iš tokių kostiumų galima būtų paminėti SpacePad pagamintas Ascension Technology Corporation. Jungiasi prie jungties ISA. Davikliai veikia tik magnetiniame lauke, taigi žmogus turi būti patalpintas į kažkoki prietaisa sukuriantį magnetinį lauką.

| |

Manipuliatoriai skirti virtualiai realybei

Labiausiai paplitę džoistikai ForceFeedback sistemos gaminami Immersion Corporation. Jie sugeba sukurti pasipriešinimo jėgą, panašiai kaip mašinose ar lėktuvuose. Vairas važiuojant per duobes veržiasi iš rankų, džoistikai skrendant reaktyviniu lėktuvu be pasipriešinimo neišves Jus iš “suktuko”. Beuodegė pelė FEELit Mouse – Dar vienas išradimas Immersion Corporation. Tokia pelė sugeba perduoti reljefo nelygumus ekrane žmogaus rankai. Galite pajusti kiekvieną raide ar simbolį. Viso ko reikia tai draiveriai ir specialus magnetinis kilimėlis. Ascension Tecnology Corporation siųlo peles 6D Mouse. Išvaizda jos kaip trijų klavišų pelės su išskirtiniu dizainu, bet viduje dar yra davikliai sekantys pakėlimą ir sukimą. Tokios pelės supaprastina judėjimą 3D erdvėje. Kūrėjai į ją žiūri kaip į pigią alternatyvą virtualiosioms pirštinėms.