Bendravimo mobiliuoju telefonu etiketo taisyklės
Šiais laikas beveik visi turi mobiliųjų telefoną. Tačiau ne visi žino bendrąsias bendravimo mobiliuoju telefonu etiketo taisyklės. Rodos, kas gali būti paprasčiau. Mobilusis beveik nesiskiria nuo stacionaraus telefono, todėl turėtų galioti tos pačios taisyklės. Bet yra šiek tiek kitaip: egzistuoja vienas esminis skirtumas – naudojant mobiliųjų ryšį, negalime numatyti kokioje situacijoje yra žmogus, kuriam skambiname. Dėl šios priežasties, bendravimo mobiliuoju telefonu etiketo taisyklės šiek tiek skiriasi. Kaip jau ir minėjau, kai jūs skambinate kažkam į mobilųjį telefoną, dažniausiai nežinote, kokioje situacijoje yra žmogus, kuriam skambinate, todėl, pirmiausia, reikia atsiklausti ar kito ragelio gale esančiam žmogui patogu kalbėti. Be abejo, prieš šį klausimą reikėtų pasisveikinti, tačiau nereikia išlaikyti pauzės tarp pasisveikinimo ir klausimo, t.y. nereikia laukti, kol su jumis taip pat pasisveikins. Pvz. „Sveiki. Ar galite dabar kalbėti?“ Jei abejojate, ar žmogus, kuriam skambinate, yra įvedęs jūsų numerį į savo telefoną, geriausia, pokalbio pradžioje prisistatyti. Jei žmogus, kuriam skambinate, neatslepia, reiškia jis negali šiuo metu kalbėti arba negirdi telefono skambučio. Gerbkite žmogaus teisę neatsilėpti. Patariama maždaug po 8 telefono signalų padėti ragelį ir perskambinti vėliau. Laiko tarpas, po kuriuo perskambinti priklauso nuo situacijos svarbos, tačiau nereikia skubėti.