Tradicinės reklamos krizė
Noriu pramušti naują paslaugą. Reikia pasirinkti marketinginį kanalą, kuris atneštų didžiausią efektą. Įvairios marketingo kompanijos nuolatos atlieka begalę tyrimų, siekiančių išsiaiškinti įvairių reklamos formų poveikį vartotojų elgsenai. Vis didesnė marketingo industrijos dalis keliasi į internetą, pasirinkimų čia tikrai netrūksta: galima pasiekti tiek masinę auditoriją, tiek tikslines klientų grupes bei pritaikyti pačias inovatyviausias idėjas.
Reklamos kūrėjai ir dizaineriai iki šiol mano, kad pagrindiniai reklaminės žinutės sėkmės faktoriai yra gera idėja bei stiprus emocinis ryšys. Tačiau atsirado manančių, kad online reklamos efektyvumą lemia kiti veiksniai.
“Adisn” bendrovės specialistai surinko tūkstančius įvairiausių internetinių reklamų iš skirtingų tinklapių, kurias kada nors yra pirkę jų klientai. Jų tikslas buvo surinkti kuo didesnę reklamoje naudojamų frazių duomenų bazę, kuri leistų įvertinti bet kokio tinklapio turinį pagal jame dominuojančius žodžius. Kai užsakovas perka reklaminį plotą konkrečioje svetainėje, tokia sistema leidžia parinkti tinkamiausią reklaminę žinutę ten besilankantiems lankytojams. Jei vartotojas skaito muzikos naujienas, galbūt jis norės įsigyti muzikinį albumą. Išanalizavusi tinklapyje esantį turinį, “Adisn” sistema iš skirtingų komponentų – vaizdų, teksto, spalvų ir fono – sugeneruoja reklaminę žinutę.
Belekokios reklamos laikai baigėsi. Aklas šaudymas tikintis sulaukti dėmesio – naivus ir lengvabūdiškas sprendimas.