Kokių įgūdžių reikia interneto rinkodaros specialistui
Įgūdžiai priklauso nuo interneto rinkodaros specialisto specializacijos ir priemonių, su kuriomis jis dirba. Apsvarstykime įgūdžius, kurie dažniausiai reikalingi darbdaviams. Štai ką turėtų žinoti ir mokėti interneto rinkodaros specialistai, remiantis ZnanTrend paslaugos duomenimis.
Suprasti, kaip veikia rinkodara. Pavyzdžiui, žinoti, kaip vartotojai priima sprendimą dėl pirkimo, kas daro įtaką produkto kainai, kokių rezultatų galima tikėtis naudojant įvairius reklamos kanalus. Be šių žinių interneto rinkodaros specialistas negalės sukurti pardavimo kanalo – potencialaus kliento kelio iki pirkimo.
Mokėti naudoti įvairias interneto rinkodaros priemones. Dažniausiai darbdaviai tikisi, kad interneto rinkodaros specialistas mokės nustatyti kontekstinę reklamą „Yandex Direct“, išmanys SMM, SEO, tikslinės reklamos nustatymus.
Išmanyti analitiką. Iš interneto rinkodaros specialistų tikimasi web analitikos įgūdžių – svetainės naudotojų elgesio tyrimo. Dažnai darbdaviai nurodo „Yandex Metrica“ ir „Google Analytics“ įgūdžius kaip vieną iš pagrindinių reikalavimų kandidatams.
Be to, darbdaviai dažnai tikisi, kad interneto rinkodaros specialistas mokės atlikti rinkodaros tyrimus ir valdyti projektus, biudžetus bei komandas.

