Kas įeina į internetinį marketingą: pagrindiniai etapai
Siekiant užsibrėžtų tikslų, internetiniame marketinge sprendžiami įvairūs uždaviniai. Marketingo teorijoje išskiriami įvairūs etapai, tačiau supaprastintai jie atrodo taip:
Tyrimas. Šiame etape tiriamos konkurentai, rinka, produktas, tikslinė auditorija – viskas, kas svarbu rinkodarai. Tai reikalinga, kad būtų galima suprasti, kokią padėtį rinkoje užima įmonė ir kokias galimybes ji turi.
Strategijos sudarymas. Šiame etape nustatomi įmonės tikslai ir būdai jiems pasiekti. Strategijoje aprašomi interneto rinkodaros įrankiai ir jų naudojimo būdai.
Įgyvendinimas. Tai visų suplanuotų darbų atlikimas. Pavyzdžiui, reklamos kampanijų nustatymas, socialinių tinklų puslapių tvarkymas, renginių organizavimas ir daugelis kitų dalykų.
Kontrolė. Tai rinkodaros strategijos efektyvumo vertinimas. Šiame etape analizuojama, ar pavyksta pasiekti užsibrėžtus tikslus, ir koreguojami planai ar darbo eiga, jei kažkas vyksta ne taip, kaip turėtų.
Visi šie etapai yra cikliški – nuolat kartojasi.

