“Bitės GSM” salonų klientams – naujoviškas aptarnavimas
Telekomunikacijų bendrovė “Bitė GSM” toliau atnaujina prekybos salonus. Nuo šiol, įdiegus naująją aptarnavimo koncepciją, klientai salonuose patys išbandys moderniausias “Bitės” mobiliąsias paslaugas, populiariausius telefonus bei kitas naujoves.
Pagal naująją prekybos salonų koncepciją pertvarkytas salonas šiandien atidarytas Klaipėdoje, Herkaus Manto gatvėje. Naujoviškai įrengti salonai jau daugiau kaip metus veikia prekybos centre “Europa”, šiemet duris atvėrė “Akropolyje” bei daugelyje kitų Lietuvos vietų. Visus 140 “Bitės” salonus planuojama atnaujinti iki metų pabaigos.
“Mūsų tikslas – suteikti klientams aukščiausios kokybės aptarnavimą, todėl naujoji salonų koncepcija pirmiausia išsiskiria patogumu bei modernumu”, – sakė “Bitės GSM” generalinio direktoriaus pavaduotojas privatiems klientams Žilvinas Kučinskas. Jo teigimu, galimybę salonuose klientams patiems išbandyti paslaugas galima vertinti kaip naują žingsnį klientų aptarnavimo srityje visoje šalies telekomunikacijų rinkoje.
Jau nuo šiandien Klaipėdos salone apsilankę bendrovės klientai gali ne tik išbandyti madingiausius telefonų modelius, bet ir nemokamai susipažinti su “Bitės plius” paslaugomis – tam įrengtos specialios demonstracinės vietos. Kompiuterizuotos darbo vietos skirtos norintiems pasinaudoti e-savitarnos svetaine “Mano Bitė”. Atskirai įrengta žaidimų vieta vaikams.
“Salonuose kuriame klientams patogią aplinką – erdvė suskirstyta taip, kad kiekvienas galėtų patogiai gauti jam reikalingas paslaugas bei sužinoti naujausios informacijos”, – teigė Ž.Kučinskas. Pasak jo, ir naujojo Klaipėdos salono viduje, ir išorėje yra sumontuoti dideli plazminiai ekranai, kuriuose demonstruojami paslaugų pristatymai, pramoginės programos, reklaminiai ir paslaugas pristatantys filmukai.
Be to, atnaujintame salone klientai gali pasivaišinti kava, arbata ir gaiviaisiais gėrimais, paskaityti laikraščių. Salone keletą kartų per ketvirtį bus organizuojami ir renginiai klientams. Jų metu bus pristatomos naujausios bendrovės paslaugos, organizuojamos pramogos.
Pasak Ž.Kučinsko, siekiant išlaikyti vienodai aukšto lygio klientų aptarnavimą, naujovės diegiamos salonuose visoje Lietuvoje. Klientų patogumui optimizuotas ir salonų išdėstymas – jie įrengiami patogiose vietose, kur susikerta didžiausi praeivių srautai: prekybos centruose, centrinėse miestų gatvėse.
2005 metų gegužės pradžioje “Bitės” tinklu besinaudojančių klientų skaičius viršijo milijoną. Naujausios, šių metų kovo mėnesį vykusios apklausos duomenimis, “Bitė” yra pelniusi tvirtą savo klientų pasitikėjimą – net 96 proc. klientų bendrovės teikiamą aptarnavimą ir paslaugas vertina “gerai” ir “labai gerai”.