67 interneto rinkodaros terminai. (5) Terminų kompleksas darbui su SMM
SMM (Social Media Marketing) – socialinių tinklų naudojimas verslo reklamai.
Socialiniai tinklai – interneto svetainės, kuriose vartotojai gali dalytis informacija, nuotraukomis, produktais ir paslaugomis.
Repostas – tekstinių, grafinės, garso ir vaizdo medžiagos skatinimo socialiniuose tinkluose metodas, leidžiantis tą patį turinį perduoti plačiajai auditorijai. Repostas yra vienas iš efektyviausių būdų greitai platinti turinį ir pritraukti naują auditoriją.
Reklama socialiniuose tinkluose – mokama reklama, kuri talpinama socialiniuose tinkluose, siekiant pritraukti daugiau auditorijos. Tokia reklama leidžia padaryti kampaniją labiau pastebimą ir pasiekti daugiau konversijų.
Naudinga medžiaga
Kaip pradėti reklamą „VKontakte“: instrukcija pradedantiesiems
Turinio planas – planas, kaip pasiekti užsibrėžtus rinkodaros tikslus. Jis apima įvairių turinio ir rinkodaros pranešimų planavimą, struktūrizavimą ir publikavimą, siekiant pasiekti konkrečią tikslinę auditoriją. Turinio planas apibūdina visų rūšių tikslinės auditorijos pranešimus, kur ir kaip jie bus skelbiami. Be to, planas apima vertinimo kriterijus, kad būtų galima įvertinti jo veiksmingumą.
Tikslinė auditorija – tai metodika, leidžianti pasirinkti tikslinę auditoriją jūsų reklamai pagal tam tikrus parametrus, pvz., lytį, amžių, interesus ir pan.
Hasztag – tai raktinis žodis ar frazė, padedanti vartotojams rasti turinį tam tikra tema.
Viralinis turinys – tai turinys, kuris greitai plinta socialiniuose tinkluose dėl savo unikalumo ir įdomumo.
Naudinga medžiaga
VK, Telegram, Zen audito instrukcija. Patikrinkite bendruomenių pasirengimą reklamai ir populiarinimui
Konversijos – tai jūsų SMM kampanijos tikslas, kuris gali būti įvairus: nuo naujų prenumeratorių pritraukimo iki produkto pardavimo. Konversijų matavimas padeda nustatyti, kiek jūsų kampanija yra veiksminga siekiant jos tikslų.
Čatbotas – tai pagalbinė programa, kuri palaiko dialogą su vartotojais per žinučių programą ar kitą tekstinę sąsają. Pokalbių botai turi žinių bazę ir scenarijus, skirtus atsakyti į klausimus ir atlikti užduotis, pvz., ieškoti informacijos, bendrauti su kitais vartotojais ir pan. Jie taip pat gali būti sukonfigūruoti automatiškai atsakyti į populiariausius klausimus ir atlikti paprastas veiksmus, pvz., pateikti informaciją vartotojo prašymu.

