Parfumerija – viliojimo menas
Seniai žinomas toks faktas – kaip žmonės kvepia priklauso nuo to, kas ką kam jaučia. Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės aktyviai naudoja priemones, naikinančias savo įgimtuosius kvapus – dezodorantus, parfumeriją. Sociologai mano, kad mūsų pastangos panaikinti aromatą kyla iš “uoslės mandagumo”, kadangi tai mažina nuosavą erdvę, kas yra būtina sąlyga perpildytuose miestuose. Mes tampame mažiau seksualūs. Aromatas daugiau nėra komunikacijos būdas, koks jis buvo pirmykščiams žmonėms. Bjauru tai, kad to pasėkmė – mes praradome ir dalį savo seksualumo.
Parfumerija – jūsų bendras kovoje už priešingos lyties dėmesį, neatsiejamas gundymo meno atributas. Juslė – pats jautriausias ir kategoriškiausias jutimas iš penkių. Per kelias sekundes jis paskelbia savo galutinį ir neapskundžiamą nuosprendį.
Psichologai išaiškino, kad gerai parinktas aromatas sudaro palankias sąlygas psichologinio barjero įveikimui ir didina Jūsų patrauklumą.
Be to, jeigu Jūs dama, tai Jūsų patrauklumas vyro akyse šiuo atveju išauga 240%. Jeigu Jūs vyras – Jūsų patrauklumas padidėja 160%.