„Facebook“ ir kiti socialiniai tinklai iš Didžiosios Britanijos atima milijardus
Darbuotojai, darbo metu mėgstantys apsilankyti „Facebook”, „Twiter” ir kituose socialiniuose tinklapiuose, britų verslui kainuoja milijonus, rodo tyrimo duomenys, kuriuos skelbia naujienų agentūra „Reuters”.
Britiškas įdarbinimo tinklapis MyJobGroup.co.uk išsiaiškino, kad beveik 6 proc. – 2 mln. darbuotojų iš 34 mln. dirbančiųjų – per darbo dieną praleidžia daugiau negu valandą naršydami socialiniuose tinkluose. Taip išvaistoma viena aštuntoji produktyvaus darbo laiko.
„Tyrimo rezultatai aiškiai rodo, kad britai darbo metu praleidžia per daug laiko naršydami socialiniuose tinkluose. Tai gali turėti neigiamų pasekmių darbo produktyvumui daugelyje kompanijų visoje šalyje”, – teigė MyJobGroup.co.uk komercijos direktorius Lee Fayeris.
Laikas, praleistas „Facebook”, „Twiter” ir kituose socialiniuose tinkluose, britų verslui gali kainuoti 14 mlrd. svarų sterlingų.
Taip pat tyrimas atskleidė, kad į socialinius tinklus darbo metu užsuka, bet mažiau nei valandą juose praleidžia, daugiau negu pusė dirbančių britų (55 proc.).
Nepaisant neigiamo poveikio kompanijų pelnui, daugelis darbuotojų nemano, kad lankymasis socialiniuose tinkluose kenkia jų darbo našumui. Tik 14 proc. darbuotojų sutiko, kad atitrūkimas nuo darbo, apsilankant socialiniuose tinklapiuose, trukdo jų darbingumui, tuo tarpu 10 proc. apklaustųjų teigė, kad socialiniai tinklapiai „Facebook” , „Twiter” ar „Youtube”, skatina jų darbo produktyvumą.