„Paradigm“ garso kolonėlės
Jau 20 metų kanadiečių kompanija „Paradigm“ stebina pasaulį gaminamomis akustinėmis kolonėlėmis. Per tuos metus garso atkūrimo technikos pramonės specialistai „Paradigm“ produkcijai skyrė daugiau nei 250 įvairiausių apdovanojimų, gausybėje specializuotų leidinių apžvalgų ir testų sulaukta tik teigiamų atsiliepimų. Turbūt nei vienas kitas šios rinkos dalyvis nepatyrė tokio specialistų susidomėjimo kaip „Paradigm“ kompanijos kuriamos ir gaminamos akustinės sistemos.
Tokio susidomėjimo priežasčių galima ieškoti įvairiomis kryptimis: nuo kanadiečių pomėgio kurti mistines fantastines istorijas iki gamintojos vadybos gudrybių. Kita vertus, Kanada garsėja ne tik kvapą gniaužiančiomis natūralios gamtos platybėmis, bet ir aukšto lygio technologijomis. Iš prigimties didybės manija „nesergantys“ kanadiečiai savo sukurtomis technologijomis ir produktais mielai dalijasi už daug palankesnę kainą nei kai kurios „išskirtinės“ tautos. Ne išimtis ir „Paradigm“ inžinieriai, kurie labiau domėdamiesi savo kūrinių garso atkūrimo ypatybėmis nei komercine sėkme pasiekė išties stulbinamų rezultatų. Ši Kanados kompanija nešvaistė pinigų tobulo garso formulės paieškoms, o tiesiog siekė aukštesnės garso kokybės už daugeliui prieinamą kainą. Pasirinkusi tokį kelią „Paradigm“ neprašovė pro šalį. Tą liudija akustinių kolonėlių serijos „Performance“ ir „Monitor“. Būtent šie biudžetinei ir vidutinei klasei pagal kainą priskiriami (pagal vakarietiškus „Hi-Fi“ klasės standartus) modeliai buvo sutikti su didžiausia nuostaba. Net ir specialistai, liaupsinantys tik „High End“ klasės gamintojų akustines kolonėles, kurios kainuoja dešimtis tūkstančių litų, nesivaržė girdami minėtų serijų modelius. „Paradigm“ kompanija gamina ir aukštesnės bei aukščiausios klasės (atitinkamai ir kainos) serijas „Studio“, „Reference“ ir „Signature“,tačiau „Performance“ ir „Monitor“ akustinės kolonėlės pranoko visus lūkesčius vertinant pagal kainos ir kokybės santykį. Velniškai geros Prestižiniai specializuoti leidiniai „Monitor“ serijos akustines kolonėles prilygina „High End“ klasės modeliams. Pavyzdžiui, „Audio Magazine“ žurnalas stebisi „Mini Monitor“lentyninėmis kolonėlėmis teigdamas, kad jos pretenduoja į rimtos „High End“ klasės „teritoriją“. „HiFi & Music Magazine“žurnalistai „Monitor 3“ modelį vadina„varžybų žudiku“ („competition killer“), o „E-Gear“ leidinys „Monitor 5“ kolonėles vertina kaip vienu metu galinčias patenkinti ir audiofilų, ir videofilų poreikius (šio modelio kolonėlės puikiai perteikia ir muziką, ir kino filmo garsą).
Nemenką galvosūkį „Paradigm“ kompanija pateikė vertintojams išleidusi „Monitor 9“. „SoundStage!“ ir „Home Theater & Sound“ žurnalai šias ant žemės statomas kolonėles lygina su gerokai brangesniais modeliais ir stebisi, kaip už tokią kainą galima pasiekti tokią garso kokybę. Panašios nuomonės apie „Monitor 9“ yra ir „Audio Revolution“ žurnalistai, kurie teigia, kad įsigijusieji šias kolonėles tikrai neapsiriks. Skambių specializuotos žiniasklaidosatsiliepimų sulaukė ir „Monitor 11“, kurias „Secrets of Home Theater and High Fidelity“ žurnalas pakrikštijo „velniškai gera pora“, o jau minėtas „E-Gear“ – „tikromis garso superžvaigždėmis“.
Ne ką mažesnė sėkmė lydi ir pigesniąją „Performance“ akustinių kolonėlių seriją. Kalbama, kad daugelis net tris kartus brangesnių modelių neperteikia tokių tikslių tonų, raiškos ir detalaus garso kaip „Performance“ serijos kolonėlės („The Perfect Vision“ žurnalas; daugiau informacijos ir užsienio spaudos „Paradigm“ kolonėlių vertinimų galite rasti puslapyje www.paradigm.com)……