Japonijos banko kompiuterinė klaida sukėlė chaosą
Kai susijungė trys pagrindiniai Japonijos bankai, suformuodami didžiausią pasaulio banką, iš karto buvo aišku, kad iškils tam tikrų IT problemų. Tačiau niekas neįsivaizdavo, kad konfliktas tarp bankų kompiuterinių sistemų sukels šešias dienas trukusį chaosą, kurio metu įvyko 30 000 transakcijų klaidų ir buvo užlaikyta 2,5 mln. operacijų.
Mėnesio pradžioje, trys iš dvylikos Japonijos pagrindinių bankų „Dai-ichi Kangyo Bank Ltd.“, „Fuji Bank Ltd.“ ir „Industrial Bank of Japan Ltd.“ susijungė į „Mizuho Bank Ltd.“ ir „Mizuho Corporate Bank Ltd.“, valdomus „Mizuho Holding Ltd.“.
Susijungus bankams prasidėjo transakcijų klaidos. Klientai išimdami pinigus iš bankomato jų negaudavo, nors pinigai nuo sąskaitos buvo nurašomi. Taip pat neįvyko 2,5 mln. automatinių bankinių operacijų, turėjusių įvykti tą dieną.
Kaip sakė banko atstovas, klaidos buvo programos pakeitime, kuris turėjo padidinti sistemos duomenų apdorojimo galią, o problemos atsirado dėl to, kad duomenų srautas buvo daug didesnis, nei tikėtasi.