Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada
Escada
Galima teigti, kad Escada istorija prasidėjo tuomet, kai švedų topmodelis Margareta (Margaretha) sutiko Volfgangą Lei (Wolfgang Ley). 1979 m. jie įkūrė kompaniją, kurios pagrindinė veikla buvo sportinių drabužių gamyba. Tik vėliau buvo sukurta Escada moteriškų drabužių linija, išsiskirianti savo prabanga ir švytėjimu. Vakarėlių liūtės ir aukštuomenės damos greitai įvertino ir susižavėjo naujos kolekcijos drabužiais – taip Escada pradėjo savo kelią į populiarumą. Pirmieji Escada moteriški kvepalai buvo sukurti 1990 m. O nuo 1993 m. kiekvienais metais Escada išleidžia sezonui skirtus kvepalus. Jie tapo tarsi Escada prekės ženklo vizitine kortele. Labiausiai žinomomis tapo dvi paskutinės kvepalų linijos – „Sentiment“ ir „Magnetism“, turinčios taip pat ir vyrams skirtus kvepalus.
Escada Sentiment Pour Homme Eau de Toilette
2002 metais mados namų Escada pristatyti vyriški kvepalai Sentiment žavi sodriu, šiuolaikišku, geismą ir pasitikėjimą savimi žadinančiu kvapu.
Sudedamosios dalys
Duonvaisiai, žaliosios citrinos, kadagiai, saldieji ir rausvieji pipirai, muskatai, kvapieji auksabarzdžiai, kedrai, santalai.
Kvapas
Savitas, žadinantis pasitikėjimą ir geismą.
Escada Magnetism Eau de Toilette
Magnetism aromatas, supintas iš medienos, prieskonių ir ambros natų, tiesiog spinduliuoja energija. 2004 – aisiais pasirodęs vyriškas ir seksualus Escada kvapas Magnetism skirtas ambicingam, pasitikinčiam savimi, stipriam, turinčiam gyvenimo tikslą vyrui.
Sudedamosios dalys
Brazilinis pirulis, šafranas, santalai, kedras, oda, balzaminis taukminas, ambra, muskusas.
Kvapas
Įkvepiantis, teikiantis energijos.