Armani
Mados pasaulyje nuolat gimsta naujų žvaigždžių. Deja, dauguma jų – tik sezoninės: jos greitai išsisemia ir užgęsta. Drabužiai turi būti nuosaikūs ir šiuolaikišk – tokie kaip Giorgio Armani. Tai yra sėkmės mados pasaulyje paslaptis.
Turėdamas ypatingą nuovoką, ko parduotuvėse ieško vyrai ir moterys, 27 – metis G. Armani šešeriems metams užstrigo dizainerio Nino Cerruti dirbtuvėse, kur kūrė vyriškų drabužių liniją. Čia jis išmoko visko, ko reikia savo verslui pradėti.
1975 metais jau 40 – metis G. Armani jautėsi įgijęs pakankamai patirties. Su draugu Sergio Galeotti pardavę judviejų „Volkswagen” automobilį (bene vienintelį savo turtą) jie įkūrė „Giorgio Armani S.p.A.”. „Mes nesupratome, ko ėmėmės. Tik žinojome, kad trokštame tai daryti”, – taip jie anuomet kalbėjo vietos spaudai. Vėliau G. Armani pasakojo: „Mačiau, jog tam, kad įtvirtinčiau savo ženklą, privalau sukurti ką nors naują. Taip nutariau eiti prieš srovę”.
G. Armani ėjimas prieš srovę nebuvo drastiškas: pristatydamas savo pirmąsias kolekcijas jis neparodė jokio apnuoginto moters kūno ar raštuotų vyriškų kojinių. Kad taptų ryškiausia žvaigžde, Giorgio veikė daug subtiliau ir profesionaliau.
Laisve trykštanti unisex idėja- štai kas turėjo padaryti revoliuciją mados pasaulyje. Pirmiausia Giorgio supaprastino moteriško švarkelio siluetą ir sukūrė moteriškas kelnes su kantu. Be to, pasiskolino vyriško kostiumo audinius- vilną bei tvidą- ir taip panaikino akivaizdžius vyriškos bei moteriškos aprangos skirtumus. Daugeliui moterų, atsisakiusių namų šeimininkės statuso, G. Armani drabužiai įkvėpė pasitikėjimo savimi. Ir darbe, ir laisvalaikiu jos atrodė žaviai valdingos- jų ambicijos buvo patenkintos.
Giorgio transformavo ir griežtą vyrišką kostiumą: jis tapo patogus, nevaržė judesių ir tiko aktyviam poilsiui. Kritika šį sprendimą pripažino genialiu. Giorgio dėka vilkėdami kostiumus žmonės nebesijaučia įsprausti į futliarą.
G. Armani stilius netinka drastiškiems išsišokėliams. Greičiau jį būtų galima apibūdinti kaip ekstremalią harmoniją arba tobulą pusiausvyrą tarp elegancijos ir komforto. Pasak G. Armani gerbėjų, jo šūkis galėtų būti: „Patogiai jaustis ir gerai atrodyti”. Jokių nereikalingų detalių! Jo drabužiai itin geros kokybės ir ilgai neišeina iš mados. Kasmetinėse G. Armani kolekcijose pastebimi tik santūrūs pokyčiai- jokių radikalių perversmų. Net spalvos, regis, lieka tos pačios- kiekvienam gyvenimo atvejui tinkamos neutralios. Tai Giorgio vizitinė kortelė.