Svarbiausi interneto rinkodaros aspektai 4 punktais
Interneto rinkodara – tai prekių ir paslaugų reklama internete. Jos pagrindinis tikslas – užtikrinti kuo didesnį pelną įmonei. Interneto rinkodara reikalinga daugumai įmonių, daugeliui tai vienintelis būdas pritraukti klientus.
Internetinis marketingas apima daug sričių. Populiariausios iš jų – kontekstinė ir tikslinė reklama, SEO, SMM ir turinio marketingas. Taip pat įmonės naudoja elektroninio pašto siuntimą, pokalbių robotus, įtakos marketingą ir daugelį kitų priemonių.
Už internetinį marketingą įmonėse atsako internetinis rinkodaros specialistas. Jis gali pats konfigūruoti reklamą arba valdyti procesus: užsiimti duomenų analize ir tyrimais, kurti strategijas, skirti užduotis rangovams ir pan.
Interneto rinkodaros naujokai uždirba nuo 30 tūkstančių rublių per mėnesį. Patyrusių specialistų atlyginimas gali siekti 150 tūkstančių rublių per mėnesį ir daugiau.

