Kategorija: Transportas

Kodėl nekinta išvaizda?

Kaip DPA praneša iš Štutgarto, kol vieni automobilių gamintojai eksperimentuoja su modelių išvaizda, kasmet pateikdami vis labiau pribloškiančią įvairovę, kiti ignoruoja šią tendenciją, nekeisdami savo produktų išvaizdos ištisus dešimtmečius. Iš tokių "stagnacinių" modelių galima paminėti "Suzuki Samurai" arba "Lada Niva" modelius, kurie beveik nepasikeitė nuo 1976 metų. Klasikiniais laikomi ir "Audi Cinvertible", "Mini" bei "Mercedes" G klasės modeliai. "Senuku" pravardžiuojamas "Mercedes" G klasės modelis jau atšventė savo 20-ąjį gimtadienį. Šis kampuotas, tvirtas automobilis keturiais varomais ratais gaminamas Austrijos "Steyr-Daimler-Punch" kompanijoje nuo 1979 metų....

„Opel” ketina pristatyti rinkai naująjį visureigį „Zafira”

Kelno automobilių žurnalas "Auto Zeitung" informavo, jog automobilių gamintoja "Opel" ketina šių metų rugsėjį įvyksiančioje tarptautinėje automobilių parodoje pristatyti naująjį visureigį "Zafira". Naujajame visureigyje bus įrengtas 2,2 litro 147 arklio jėgų variklis. Naujasis visureigis bus 30 milimetrų aukštesnis nei jo pirmtakas, be to, bus kiek pakeistas naujojo modelio korpusas, o užpakalinėje išorinėje pusėje bus pritvirtintas atsarginis ratas....

„Žalieji” atvažiuoja

Bet viena stoks panašus atvejis buvo, kuomet 1997 metų pabaigoje Tokijuje įvyko naujo "Toyota Motor Corp. " kūrinio prezentacija. Idiliškai skambant varpeliams milžiniško dydžio ekrane pasirodo gilaus mėlyno dangaus vaizdas ir po dangų skaridantys vieniši paukšteliai. Šiame fone scenoje priešais ekraną pradeda suktis didžiulis Žemės rutulio maketas. Žemės rutulys nustoja suktis ir iš jo atvertų gelmių pasimato nedidelis sportinio tipo lengvasis automobilis. Tuoj per milžiniškus garsiakalbius pasigirsta garsas, šaukiantis "Toyota Motor" kompanijos prezidentą Hirošą Okudą apžiūrėti naująjį kūrinį - "Toyota Prius" - pirmąjį...

Netrukus keliuose pasirodys „Audi RS4” – sportinis universalas iš Ingolštato

Galingas universalas (didelis automobilis su bagažine ir atlenkiamomis sėdynėmis) pasižymi plačia priekine dalimi, žema važiuokle ir plačiomis padangomis. Manona, jog naujasis universalas kainuos beveik 70 tūkstančių JAV dolerių. "RS4" modelyje įrengtas 2,7 litro variklis. Dviejų turbokompresorių dėka automobilio galingumas siekia 380 arklio jėgų, taigi tai šiuo metu yra greičiausias "Audi" modelis. Anot automobilių gamintojos, automobilis gali išvystyti 100 kilometrų per valandą greitį per 4,9 sekundės, o 200 kilometrų per valandą greitį - per 17 sekundžių. Didžiausias automobilio greitis buvo apribotas iki 250 kilometrų...

Naujasis „Vabalas” vertas bitlomanijos aukų

Jei prieš akis "Volkswagen New Beetle" - jos papuošia beveik kiekvieno žvelgiančiojo į jį veidą. Akimirksniu įvyksta atpažinimas, tuoj pat lydimas plataus šypsnio. Apie tai, kad bitlomanija užkrečiama, visai pamirštama: pažiūrėkite į užpakalinio vaizdo veidrodėlį, ir išvysite savo paties šypseną. Svarbiausia, kad "Beetle", kuriam panaudota daug "VW Golf IV" mechanizmų, sugeba pradžiuginti kiekvieną, -tvirtina "Volkswagen" firmos vadovas Ferdinandas Piechas, norėjęs sukurti galbūt netgi geriau už "Golfą" važiuojantį automobilį. Iš to, kas tiesiogiai susiję su šeštojo dešimtmečio originalu, naujajame "vabale" liko nedaug. Silueto linijos...

Pagerintas aukščiausios klasės kadilakas „Seville”

Naujaisiais metais pasirodys atnaujinta aukščiausios klasės automobilio "Cadillac Seville" versija, kurioje bus patobulintas nuo 1992 metų "General Motors" dukterinėje įmonėje gaminamas "Seville V8" variklis. Naujasis variklis, kuriame įdiegta nauja įpurškimo sistema, bus tylesnis, be to, jis patenkins griežtus Europoje dujų išmetimo reikalavimus. Po "Seville" kapotu gaus vienas iš dviejų pasirinktinų variklių - 275 arba 300 AJ. Perdirbta ir važiuoklės elektroninė sistema, kuri užtikrins vairavimo patogumą, jei vairuotojui staiga tektų pasukti siekiant išvengti susidūrimo su kliūtimi....

Turine bus pristatytas naujasis „Alfa 147”

Naujasis "Alfa 147" modelis kiek primena senuosius "Alfa Romeo" modelius. Pavyzdžiui, naujojo modelio kapotas primena senesnių automobilių V-profilio kapotą, o tarpas tarp priekinių žibintų panašus į 1949-ųjų modelį "6C 2500 Villa d'Este". Platforma buvo pasiskolinta iš "Alfa 156". Kliento pageidavimu "Alfa 147" markės modeliuose gali būti įrengti trys skirtingi benzininiai varikliai, kurių galia svyruos nuo 105 iki 150 arklio jėgų. Bus galima pasirinkti ir 1,9 litro 110 arklio jėgų turbo dyzelinį variklį. Automobilyje taip pat įrengtos šešios apsauginės oro pagalvės ir ABS sistema....

Tobulumas – nuoseklios evoliucijos rezultatas

Naujasis trečiosios klasės BMW akcentuoja savo techninį pranašumą tarp kitų kompaktinių sportinių limuzinų. Pretenzinga technika papildyta iki šiol šiai klasei neįprastais elementais pagal kliento pageidavimus. Be to, nauji varikliai teikia automobiliams dar daugiau galios... Ilgesnis atstumas tarp ratų ašių, trumpi variklio ir bagažinės dangčiai sukuria naujojo BMW siluetą, į kurį nepriekaištingai įsikomponuoja netgi durų rankenos. Vis dėlto trečiosios klasės atstovas lieka ištikimas BMW šeimos tradicijoms - tipiškas jo priekis su variklio dangtyje įtaisytomis grotelėmis. Tai yra nuoseklus pirmtako išvystymas pagal principą - nieko...

Geriausias automobilis pasaulyje?

Nuo daugybės futuristinių formų dvidešimt pirmojo amžiaus prototipų, kurių demonstravimas parodose yra kiekvieno autokoncerno garbės reikalas, gali apsisukti galva. Bet šiuokart kalba eina apie realų, gyvą šiandienos automobilį, į kurį investuoti visi dvidešimtojo amžiaus pabaigos inžinierinės minties pasiekimai. Šį straipsnį verta perskaityti vien todėl, kad susipažinti kokių aukštumų žmonija pasiekė automobilizmo srityje tūkstantmečių sandūroje....

Paprasčiausiai – “mažyliai”

Retsykiais disuktuojant su europinio lygio atomobilių pramonės specialistais, ne kartą teko pastebėti, jog, tarkime, nemaža šių specialistų dalis kur maloniau ir nuoširdžiau kalba apie tokius automobilių modelius kaip “Toyota Yaris” bei “Peugeot 206” ir labai abejingai atsiliepia apie daugelio lietuvių automobilininkų svajones – “Porsche” arba “Ferarri”. Priežasačių keletas: brangių “superautomobilių” parduodamos tik kelios dešimtys tūkstančių. Gamintojui, žinoma, svarbu rūpintis šių modelių gamybos technologijomis, bet ne tiek, kiek dėmesio reikia skirti mažųjų gamybos technologijoms, kadangi pastarųjų tiražai – milijoniniai. Antra vertus, kaip sako tie...