Rūpintojėlis „Kalnapilio“ alaus nebereklamuos
| |

Rūpintojėlis „Kalnapilio“ alaus nebereklamuos

Nacionalinei vartotojų teisių apsaugos tarybai rekomendavus, AB “Kalnapilio-Tauro grupė” nusprendė nutraukti prieštaringai visuomenėje vertinamą reklaminę kampaniją, kurioje alų reklamuoja Rūpintojėlis, pranešė Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba. Penktadienį surengtoje diskusijoje Nacionalinės vartotojų teisių apsaugos tarybos pirmininkas Feliksas Petrauskas, komentuodamas moralinius ir teisinius tokios reklamos aspektus, pacitavo Europos Tarybos direktyvą “Televizija be sienų”, kurios 12 straipsnyje aiškiai teigiama, kad televizijos reklamoje neturi būti dalykų, įžeidžiančių religinius jausmus ir politinius įsitikinimus.Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme taip pat teigiama, kad reklama draudžiama, jeigu joje pažeidžiami visuomenės moralės principai. Institucijos vadovas pasiūlė reklamos įmonių atstovams greičiau įdiegti efektyvius savireguliacijos principus ir mokytis iš klaidų, siekiant, kad reklama nepriešintų visuomenės narių, o priešingai – būtų socialiai atsakinga. „Ši diskusija gali tapti puikiu pavyzdžiu konstruktyvaus bendradarbiavimo tarp valstybinių, verslo ir religinių institucijų bei kitų visuomenės grupių, kurios neabejingos savo narių nuomonei, jausmams, teisėms”, – sakė Tarybos pirmininkas. Reklamą kūrusios agentūros atstovas Paulius Senuta teigė, kad Rūpintojėlis, jo manymu, pirmiausia yra etnokultūros paveldas, o ne religinis simbolis. Jis teigė, kad tai liudija ir istoriniai šaltiniai.

Pasaulį šokiravusios mados reklamos
| |

Pasaulį šokiravusios mados reklamos

Šiais laikais reklamų kūrėjai turi pavargti. Mat aplink tiek daug reklamuojamų daiktų, kad eilinio pirkėjo žvilgsnis užkliūva tik už itin ryškios ar savo turiniu šokiruojančios reklamos. Žinoma, jei niekas nesureaguoja, visuomet viešųjų ryšių specialistai gali sukelti mažą skandaliuką, pavyzdžiui, parašydami skundą lygių teisių kontrolieriui. Tačiau esama tokių reklamų, kurios šokiravo visą pasaulį vos tik pasirodžiusios. Mada ne išimtis. Mada ir erotika visuomet eidavo šalia, tačiau kartais jos susipina. Tai itin sėkmingai išnaudoja ne kas kitas kaip reklamos kūrėjai. Jei kažką vertė raudonuoti džinsų „Levi’s” reklama su Kate Moss, mūvinčią tik džinsus, Deboneirmag.com išrinktos labiausiai šokiruojančios mados reklamos užims kvapą ilgam. Beje, dar prieš dvidešimt metų džinsų kompanija „Jordache” tik džinsais apsirengusiais modeliais papiktino visuomenę. Dizainerį Tomą Fordą galima vadinti didžiausiu provokatoriumi. Pradėjęs stebinti dar dirbant mados namuose „Gucci” nesiliauja ir reklamuodamas savo vardinius kūrinius. Ar prisimenate „Gucci” reklamą, kurioje modelio bikini zonoje išskutinėta G raidė. O štai taip atrodo šiais metais pasirodžiusi Tomo Fordo kvepalų vyrams reklama. „Dolce &Gabbana” šių metų reklama tikriausiai sulaukė kone daugiausiai dėmesio. Ir nesvarbu, kad net buvo uždrausta Italijoje, nes vaizdavo smurtą ir prievartą prieš moteris. Tačiau reklamos kūrėjams tai visiškai nerūpėjo, juk tai kas uždrausta vilioja dar labiau.