“PR’ščikai” atsiprašo žiniasklaidos

white-desk-with-professional-camera-accessoires-it_1163-2739

Kolegos žurnalistai,

Žinoma, jei tik leisite taip į Jus kreiptis. “Naujoje komunikacijoje” publikuotas straipsnis “Smegenų užkalbėtojai” susilaukė daug komentarų.

Ši publikacija, “kaip diskutuotina” perspausdinta “Verslo žiniose”, verčia prisidėti prie to, kad diskusija taptų dvikrypte. Taigi norėtume išsakyti savo nuomonę ir lauktume Jūsų atgarsio.

Straipsniai 1 reklama

Nenorime įrodinėti, kad viešųjų ryšių agentūrų darbuotojų ir žiniasklaidos interesai yra visiškai bendri. Jie skiriasi, tačiau susieina taip dažnai, jog tarpusavio supratimas yra svarbus. Aistrų kaitinimo požiūriu minėtas straipsnis pataikė į dešimtuką. Mes, o kaip vėliau sužinojome – ir žurnalistai – šį straipsnį pasikabinome ant sienos. Kodėl? Tikrai nė vienas to nedarėme iš malonumo skaityti minėtą tekstą dar ir dar kartą. Greičiau – tai ironiškas gestas.

Jūsų ironija mūsų atžvilgiu, skaitant apie žiniasklaidos kvailinimą ir subtiliai įžeidžiančiai pateiktus epitetus, suprantama. Mūsų reakcija – nuostaba dėl neįtikėtinai ciniško ir atvirkščio mūsų darbo logikai dėstomo požiūrio. Atsiprašome už patirtas nemalonius įspūdžius.

Nesiimsime nagrinėti tų “diskutuotinų” teiginių. Pakanka to, jog per penkerius darbo greta Jūsų metus įgavome pakankamai patirties, kad suvoktumėme jog ciniškas požiūris į žiniasklaidą ar klientus reiškia skrydį už ryšių su visuomene borto. Net ir būdami pavadinti “toli pažengusiais banginiais”, vis dėlto neturime tiek “smegenų užkalbėjimo” išmonės, kad ketverius metus “manipuliuodami” žiniasklaida ją kvailintumėm. O ir žiniasklaidai, kad ir kaip, autorės nuomone, nuskurdusiai, tikrai užtektų sąmoningumo pastebėti tokius dalykus. Mūsų ir straipsnio autorės požiūris čia ir išsiskiria. Kaip ir mintis, jog mūsų klientai naivūs. Juk daugelis jų – didžiausios savo srityse įmonės.

Pripažįstame, kad nors ir dažnai sėdime skirtingose stalo pusėse, visgi turime ir bendrų interesų, ir bėdų. Vienas bendras mūsų profesijų bruožas yra tas, jog abiejose sferose yra daug žmonių, skirtingai suprantančių profesionalumą ir savo darbo tikslus. Taip pat abi profesijos kenčia nuo paviršutiniškų apkalbų ir klijuojamų etikečių. Todėl skirsime žymiai daugiau laiko ir jėgų, kad ši bacila toliau nesklistų.

Kaip niekas kitas esame suinteresuoti žiniasklaidos klestėjimu ir civilizuotais santykiais tarp informacijos šaltinių ir reklamos agentūrų. Dirbame šiame komunikacijos trikampyje kurio kreivumas neneša naudos nė vienai iš jo pusių. Nesislapstome – visi mūsų klientai yra skelbiami interneto svetainėje, taip pat ten yra ir visi pranešimai spaudai. Kviečiame bendrauti toliau ir naudotis mūsų darbu.

Pagarbiai,

“Viešųjų ryšių partnerių” vardu,

Mykolas Katkus, Kristinas Taukačikas ir visi kiti su kuriais susitinkate – Ieva Dunajevaitė, Ieva Kulvinskaitė, Donaldas Apanavičius, Giedrė Kojelytė, Kęstutis Gečas, Lina Grigienė, Nerijus Mikalajūnas.

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *