Vienas iš populiariausių pasaulyje vidutinės klasės lengvųjų automobilių – „Toyota Corolla“ „nuėjo“ modernizavimo keliu.

Bene rimčiausia naujove laikytini naujieji VVT-i serijos varikliai, dar „stilingesnio ir galingesnio“ dizaino priekis, papildoma armatūrinė lenta ir 12 metų garantija kėbului nuo prarūdijimo. Modernizuotoje gamoje – 4 tipų kėbulai, 3 skirtingi varikliai ir net keturi įrangos lygiai.

Aštuntosios kartos Corolla buvo pristatyta 1997 metais ir tapo geriausiai parduodamu „Toyotos“ koncerno modeliu Europoje – kasmet parduodama maždaug po 170 000 tūkstančių šių modelių.

Automobilis, kuriuo galima pasitikėti
Įgaliotojo atstovo Baltijos šalyse – „Toyota Baltic AS“ bendrovės rinkodaros departamento direktoriaus Ylaro Lano žodžiais tariant, naujoji „Corolla“ garsėja būtent savo ilgaamžiškumu ir patikimumu.

Pastarosios naujovės dar labiau pagerino variklio savybes ir įrangą. Ir kas ypa“ svarbu pirkėjams, nuo šiol bus siūlomos kur kas palankesnės garantijų sąlygos naujųjų „Corolla“ modelių pirkėjams. Anot estų, šios garantijos galėtų tapti etalonu visiems Europos automobilių gamintojams.

Visas Corolla modelių asortimentas – chečbekas, fastbekas, sedanas ir universalas pasižymi nauju priekinės dalies dizainu, kuriame jaučiasi nesunkiai atpažįstami „Toyota Avensis“ bruožai. Stilingumo suteikia naujoviški priekiniai dviejų sekcijų žibintai su dviem atspindinčiomis plokštumomis. Kartu dėl naujos išvaizdos maždaug 20 mm padidėjo ir visų tipų kėbulų ilgis. Savo ruožtu, „Corolla G6“ modelis skiriasi nuo kitų modifikacijų dekoratyvinėmis grotelėmis tarp žibintų.

Papildomas saugumas ir patogesnė salono įranga
„Corolla“ papildyta saugos įranga. Dabar standartinėje įrangoje yra naujosios kartos ABS stabdžiai su elektronine stabdžių galios paskirstymo sistema (EBD). Be to, bazinėje įrangoje yra oro saugos pagalvė ne tik vairuotojui, bet ir priekyje sėdinčiam keleiviui. Visi saugos diržai tvirtinami 3 taškuose, turi galios ribotuvus. „Linea Sol“ ir „G6“ modifikacijų įrangoje papildomai montuojamos ir šoninės saugos pagalvės.

Saugumo sumetimais ir salono vidaus triukšmui sumažinti kėbulas pagamintas kiek kietesnis. Važiuoklės konstrukcijoje įrengtos papildomos atramos. Daugelyje kėbulo dalių, išskyrus tik stogą, panaudotas galvanizuotas plienas. Dugnas, kuris labiausiai nukenčia nuo akmenų smūgių, nudažytas pagal specialią technologiją ir padengtas storu apsauginiu PVC sluoksniu. Tokia daugiasluoksnio dažymo technologija leido kėbului suteikti 12 metų garantiją nuo prarūdijimo.

Viena svarbiausių salono naujovių – daugiafunkcinis ekranas salono viduryje, leidžiantis valdyti radijo imtuvo ir kompaktinių plokštelių grotuvo funkcijas, sužinoti laiką, lauko temperatūrą, važiavimo parametrus bei kuro sąnaudas. Dabar visuose automobiliuose įrengta integruota garso sistema, kurioje, priklausomai nuo įrangos lygio, yra 4 arba 6 garso kolonėlės. Garso sistemai galima pasirinkti kasečių arba kompaktinių plokštelių grotuvą.

Sėdynės taip pat naujos, jų šoninės atramos leidžia sėdėti dar gerokain patogiau negu anksčiau. Kiekvienos sėdynės atloše įrengta papildoma kišenė įvairiausiems smulkiems daiktams susidėti.

Du nauji VVT-i varikliai
Pernai Toyota pristatė naują variklių VVT-i technologiją. Pirmasis modelis, kuriame buvo įrengtas šis naujo tipo variklis, buvo „Toyota Yaris“, po jo sekė „Yaris Verso“ bei „Celica“. Modernizuotai „Corollai“ sukurti du nauji VVT-i tipo varikliai: 1,4 ir 1,6 litrų darbinuio tūrio. Abu jėgos sgregatai pasižymi didele galia, juose padidintas sukimo momentas prie žemų apsukų, jiems būdingas ekonomiškumas ir sumažintas išmetamųjų dujų kiekis.

1,4 litrų variklio darbo tūris – 1398 cm3, maksimali galia 71 kW (97 AG). Maksimalus sukimo momentas – 130 Nm/4400 apm. Iki 100 km/val. įsibėgėja per 11,8 sekundės. Didžiausias greitis – 195 km/val., kuro sunaudojimas pagal atitinkamus ES normatyvus – 168 gramai vienam kilometrui. Kaip tvirtina „Toyotos“ inžinieriai, VVT-i varikliai sunaudoja 9 proc. mažiau kuro, o jų sukimo momentas padidėjo 5 Nm ir pasiekiamas esant 1000 apm mažesnėms apsukoms, negu iki šiol.

„Corolla“ modeliai su dyzeliniais varikliais bus parduodami nuo antrojo šių metų pusmečio, kuomet prekyboje pasirodys naujasis „Common Rail“ dyzelinis variklis.

Važiuoklė ir transmisija
Pagrindiniai „Corolla“ važiuoklės sprendimai išliko nepakitę, tačiau visuose kėbulų tipuose buvo padaryti kai kurie kosmetiniai pakeitimai. Pavyzdžiui, „Fastbek“ modelių galinės pakabos laikantieji elementai buvo sustiprinti, tai leido sutvirtinti ir visą kėbulą.

Mechaninėje transmisijoje išliko 5 pakopų pavarų dėžė, o 1,6 litrų talpos varikliams bus siūlomos ir 4 pakopų pavarų dėžės. Sportiniams „G6“ modeliams gaminamos 6 pavarų mechaninės greičių dėžės.

Asortimentas ir kainos
„Corolla“ modelių asortimente 17 skirtingų modifikacijų. Pati pigiausia – chečbekas su 1,4 litrų varikliu ir „Linea Vega“ įranga, kurio kaina prasodeda nuo 64 387 Suomijos markių. Pagal šiandieninį oficialų Lietuvos banko kursą, toks automobilis mūsų šalyje kainuotų 10 828 eurų arba 43 856 Lt. be PVM.

Pagerintame įrangos lygyje – „Linea Terra“ yra įrengtas centrinis užraktas su nuotoliniu valdymu, šildomi elektriniai šoniniai veidrodžiai ir kėbulo spalvos bamperiai. Kaina nuo 11 883 eurų arba nuo 48 125 Lt.

Prabangioje „Linea Sol“ įrangoje be to dar siūlomi elektriniai visų langų keltuvai, šoninės saugos pagalvės ir veliūro apmušalai . Kaina nuo 53 122 Lt.

„G6“ versijoje – siūlomas sportinis interjeras ir standartinė „Linea Sol“ įranga. Kaina – 56 841 Lt. be PVM.

Views All Time
Views All Time
5288
Views Today
Views Today
1
0 0