Atkreipkite dėmesį į abiejų pusių ratų ratlankius, ar jie neįlenkti. Juos ištiesinti kainuos apie $100 (kiekvienas) plius darbas, plius reikės nuimti ir vėl uždėti. Lengviau įlenkimus pastebėti tuomet, kai ratas sukasi.

Patikrinkite, kaip veikia spidometras/hodometras. Jei motociklas turi trosą, einantį nuo priekinės ašies, (paprastai kairėje pusėje):

Priekinį ratą pakelkite nuo žemės, pasukite priekinį artą taip greitai, kaip tik galite, ir stebėkite, ar spidometro parodymus. Jei rodyklė nepakyla, pažiūrėkite, ar kilometražo skaitiklio (hodometro) parodymai pasikeitė (nuo 1/10 mylių). Jei ne, spidometras arba atjungta, arba sugedęs.

Jei motociklas tokių trosų neturi, įjunkite antrą pavarą ir paleiskite tuščiąja eiga. Spidometro rodyklė turi šiek tiek pakilti, o hodometras – iš lėto pasisukti.

Jei spidometras neveikia, nežinosite, kiek mylių nuvažiuota.

Ratus pakelkite į orą ir stebėkite, ar jie lengvai sukasi. Jei ne, galima priežastis – subyrėję ratų guoliai arba stringantys stabdžiai. Užpakaliniai ratai sukasi trumpiau,nes energija atiduodama grandinės, diržo, ašies trinčiai įveikti.

Jei motociklas neturi centrinės kojelės, motociklo šoninę atramą nuleiskite žemyn, šonuose atremkite į rankenas ar užpakalinį porėmį, o ratai atsidurs ore. Praverstų draugo pagalba.

Jei ratai su stipinais, patikrinkite, ar yra visi stipinai, ar jie neatsilaisvinę.

Jei ratus galite iškelti į viršų, juos pasukite, o tarp besisukančių stipinų laikykite atsuktuvo rankeną. Visų stipinų garsas turi būti vienodas (nes turi būti vienodas įtempimas.)

Itin atidžiai apžiūrėkite magnio ar anglies pluošto ratus (Tai gali būti ženklas, jog motociklu lenktyniauta.). Jie itin lengvi, bet linkę ne įlinkti, o įtrūkti, todėl apžiūrėti reikia labai atidžiai. „Technomagnesio“ or „Marchesini“ ratai gali būti magnio. Anglies pluošto ratlankiai paprastai nedažomi.

Views All Time
Views All Time
4703
Views Today
Views Today
1
0 0