Ieškokite įlinkimų, kaip nurodyta aukščiau. Atidarykite, patikrinkite, ar nėra rūdžių ir/arba atskirų nuosėdų. Rūdys/nuosėdos – negerai, kadangi jos užkemša karbiuratorių. Rūdis reikia pašalinti: kainą numažinkite apie $150. Atidarę baką, turite matyti šviesaus gintaro spalvos degalus ir švarų metalą. Jei matyti į pieną panašios apnašos bako viduje, vadinasi, apnašos buvo išvalytas arba buvo bakas buvo padengtas naujai. Kartais dėl naujojo dengimo gali užsikimšti degalų takas iš bako. Už iš naujo padengtą baką vertėtų mokėti mažiau.

Išimtys: kai kurie naujesnių modelių motociklai (pvz., naujasis Triumph) turi plastmasinį degalų baką. Šiuose bakuose gali būti į pieną panašios apnašos. Pabelskite, kad įsitikintumėte, ar jis metalinis, ar plastmasinis. Išimčių išimtys: kai kurie motociklai turi metalinius bakus, bet plastmasinius bakų dėklus, todėl pabeldus, atrodys kaip plastmasė (pvz., Yamaha FZR400). Geriausia – įdėmiai įsižiūrėti į bako vidų ir pagal tai spręskite apie bako būklę.

Tamsūs (kavos ar arbatos spalvos) degalai – seni. Tai blogas ženklas. Skubiai juos pakeiskite, o degalų sistemą reiktų išvalyti. (Apie $5 – dalių valymas, 2-3 val. darbo.)

Įsitikinkite, jog degalų bako dangtelis geras. Jei ne, tikras OEM dangtelis su degimo raktelį atitinkančia spynele kainuos apie $100-$200.

Views All Time
Views All Time
4533
Views Today
Views Today
1
0 0