Vis daugiau amerikiečių renkasi ištaigingus japoniškų ar europietiškų markių automobilius, sulaužydami savo ištikimybę amerikietiškoms „Lincoln“ bei „Cadillac“ markėms.

Rinkos tyrimų grupė „CNW Marketing Research“ duomenimis, 1990 metais du trečdaliai pasiturinčių amerikiečių ketino pirkti „Lincoln“ arba „Cadillac“ modelius ir tik 11 procentų ketino pirkti europietiškų markių modelius, tuo tarpu 1999 metais tik 38 proc. amerikiečių rinkosi vietines markes, o europietiškų markių paklausa išaugo iki 23 procentų.

Nors bendros automobilių prekybos apimtys JAV pernai padidėjo beveik 8 procentais, „Cadillac“ ir „Lincoln“ markių pardavimai nusmuko atitinkamai 2,2 ir 5,7 procento. Jas aplenkė „Mercedes-Benz“ bei „Lexus“ markių modeliai.

Tarp europietiškų modelių „Mercedes-Benz“ prekybos apimtys JAV padidėjo 11 proc., „Audi“ ir BMW – 38 ir 37 procetnais. „Toyotai“ priklausančios „Lexus“ markės pardavimai išaugo 20 porc., „Infiniti“ – 13 proc., o „Acura“ („Honda“) – apie 7 proc.

Ypač „Licoln“ ir „Cadillac“ markių populiarumas pastaraisiais metais sumažėjo tarp jaunų amerikiečių, kurie labiau mėgsta mažiau griozdiškus užsieninius modelius. Bandydamos užsitarnauti jaunuolių simpatijas, JAV ištaigingų automobilių gamintojos pradėjo gaminti „Cadillac Catera“ bei „Lincoln LS“ modelius jaunimui, kuris jiems kol kas abejingas.

Views All Time
Views All Time
2148
Views Today
Views Today
1
0 0