Kategorija: Technologijos

Kontekstinė reklama

Kontekstinė reklama ilga laika buvo vienas iš efektyviausiu būdų pritraukti tikslinę auditoriją i tinklapį. Kontekstinės reklamos gigantai, tokie kaip Google, Yahoo, iš to uždirbo ir toliau sėkminingai uždirba šimtus milijonų dolerių. Deja paskutiniu metu kontekstinėje reklamoje ir kitose tekstinės reklamos rūšyse itin padaugėjo melagingų paspaudimų kurie atneša nemažus finansinius nuostolius tiek reklamos agentūroms tiek jų klientams. Pagrindinė tokio melagingu paspaudimų didėjimo priežastis nuolat augantis smulkių tinklapių, kuriouse reklaminius plotus perka reklamos agentūros, kiekis. Stambūs tinklapiai paprastai neužsiima melagingais paspaudimais, o smulkių tinklapių savininkai...

Pati įkyriausia – reklama internete

Reklama – neatsiejamas svetainės elementas. Ji nuolatos Jus sekioja internete, naršytumėte po didelį portalą ar mažą namų puslapį. Dauguma rinkos analitikų nagrinėjo reklamos internete efektyvumą. Kiek sėkmingai ji pritraukia naujus klientus, padeda reklamos pirkėjui. Tam naudojami elementariausi tyrimo metodai. Pavyzdžiui, reklaminės antraštės (banner) paspaudimų skaičiavimas. Tačiau retai pasitaiko tyrimų, kaip reklama internete įtakoja vartotoją. Rezultate svetainės, kurios pas save dedą reklamą nežino kaip į ją reaguos svetainės lankytojas. Ir netgi, kiek viena ar kita reklama gali pakenkti svetainės įvaizdžiui. Reklamos pirkėjai taip pat...

Išvirkščioji reklamos internete pusė

Kodėl neveikia reklama internete? O! Aš žinau, kad yra aibė statistikos, rodančios, kad ji veikia. Ir kaip gali neveikti, jei kasmet reklamos internete biudžetas vis didėja ir didėja, ima lenkti pinigus skirtus radijo reklamai ir varžytis su reklama kitoje tradicinėje žiniasklaidoje? Bet ji neveikia taip, kaip reikėtų. Neveikia manęs ir 80% žmonių, kurie yra aktyvūs prekių ir paslaugų vartotojai su padoriomis pajamomis, tikrai dominančiomis reklamos davėjus. O kokia galėtų veikti? Pabandysiu atsakyti į klausimą ir tuo pačiu pakišti (niekam nereikalingą) idėją, kokie reklamos...

Reklama internete. Užknisa

Kartas nuo karto kolega žudantis reklamą pareiškia, kad laikas baigti su TV reklamomis ir pereiti į internetą. Ar tikrai reklamos internete efektyvios? Ar iš viso reklamos internete ko nors vertos? Aš tuo drįsčiau abejoti. Jūs greičiausiai reklamas skirstote į geras ir blogas, tuo tarpu aš: į tas kurias ignoruoju ir tas kurias užblokuoju. Pradėkime nuo kategorijos blogos reklamos, arba tas kurias aš užblokuoju. Prieš pradedant aš norėčiau pasakyti, jog naršymui internete naudoju Opera, kuri turi labai gerą savybę/mygtuką „Block Concent“ t.y. kiekvienas naršytojas...

„Nokia N86” telefone – profesionali 8 megapikselių kamera

Mobiliųjų prietaisų gamintoja "Nokia" sukūrė fotografijai pritaikytą telefoną, turintį 8 megapikselių raiškos plačiakampę "Carl Zeiss" optiką, prilygstančią skaitmeniniam fotoaparatui. Šis didžiausią raišką iš visų "Nokia" telefonų turintis prietaisas užtikrins fotografijų kokybę ir esant geram apšvietimui, ir prieblandoje. "Vartotojai šiandien nori telefonų su fotokameromis, kurios puikiai fiksuotų kadrus nepriklausomai nuo apšvietimo", - sakė "Nokia Nseries" vadovas Juha-Pekka Sipponen. – ""Nokia N86 8 MP" modelyje esanti optika prilygsta diegiamoms į aukštos kokybės skaitmeninius fotoaparatus. Nesvarbu, ar dalyvaujate bulių lenktynėse Pamplonoje, ar fotografuojate Sidnėjaus panoramos grožį,...

Naujasis centras pagreitins 3D „Blu-ray” formato įdiegimą ir plėtrą

"Panasonic" korporacija, HDTV televizorių rinkos ir technologijos lyderė, Kalifornijoje "Panasonic Hollywood Laboratory" (PHL) studijoje įkūrė centrą ("Panasonic Hollywood Laboratory Advanced Authoring Center"), kuris paspartins 3D "Full HD" (3D FHD) "Blu-ray" formato įvedimą bei plėtrą ir veiks glaudžiai bendradarbiaudamas su Holivudo studijomis – teiks 3D formato plėtros paslaugas 3D FHD "Blu-ray" formato leidiniams. Tikimasi, kad 3D formato komercinė realizacija bus įvykdyta 2010 m. Naujasis "Panasonic" centras išsiskirs "Plasma 3D Full HD" namų kino sistema, "3D-ready" skaitmeniniais kino projektoriais ("Theatrical Dolby 3-D" sistema) su 380...

Naujuose „Nokia” telefonuose ir sprendimuose – suasmenintas internetas

Pasauliniame mobiliųjų technologijų kongrese "GSM World" mobiliųjų telefonų rinkos lyderė "Nokia" pristatė "Ovi Store" – pirmąją internetinę mobiliojo turinio ir programų parduotuvę, siūlančią suasmenintą turinį pagal vartotojo socialinius ryšius ir buvimo vietą. Kongrese kompanija taip pat pristatė keturis naujus telefonus – verslui skirtus "Nokia E75" ir "Nokia E55", kuriuose įdiegti pažangiausi el. pašto telefone sprendimai, taip pat – navigacinės telefonų serijos naujoką "Nokia 6710 Navigator" bei klasikinį "Nokia 6720 classic". "Šiandien pristatomi nauji telefonai ir sprendimai leis žmonėms suasmeninti savo prietaisus per funkcionalias...

Naujas „Sony Ericsson” W995 „Walkman” siūlo plačias vaizdo galimybes

"Sony Ericsson" pristatė naujausią "Walkman" serijos narį –"Walkman" W995 telefoną, kuris greta muzikos siūlo ir turtingas fotografijos bei vaizdo pramogų galimybes. Ryškus 2,6 colio (6,6 cm) įstrižainės W995 "Walkman" ekranas ir integruotos technologijos pritaikytos šiuo telefonu žiūrėti įvairią filmuotą medžiagą – nuo "YouTube" filmukų, kuriais mėgautis leidžia spartus "Wi-Fi", HSPA ryšys, iki TV serialų, naujienų ar populiariausių filmų. Šiame telefone pirmą kartą pateikiama "Media Go" programa, kuri supaprastina pramoginio turinio perkėlimą, tvarkymą bei atkūrimą. Ši unikali "Sony" programa padeda perkelti visas nuotraukas, filmukus...

„Nokia” plečia muzikinių telefonų seriją pristatydama „Nokia 5630 XpressMusic”

Pasaulinė mobiliųjų telefonų lyderė "Nokia" pristatė naują muzikinį telefoną "Nokia 5630 XpressMusic". Itin plono korpuso modelis išsiskiria muzikos valdymo ir garso kokybe, taip pat turi specialias mobiliųjų pramogų ir dalinimosi turiniu – nuotraukomis, vaizdo įrašais ir kt. – funkcijas. Kaip ir daugumoje ankstesnių "XpressMusic" telefonų serijos modelių, "Nokia 5630 XpressMusic" korpuso šone įdiegti muzikos valdymo klavišai. Surasti ir paleisti dainą galima ne tik šiais klavišais, bet ir balso komandomis – ištarus atlikėjo ar dainos pavadinimą, telefonas suranda įrašą atmintinėje ir įjungia grotuvą ("Say...

Geert Lovink: “blogai” – internetinis cinizmas

Visas pasaulis kalba apie tai kaip blogai ir web 2.0 pakeis ar jau pakeitė internetą iš pagrindų, tuo pačiu prisidėdami prie žiniasklaidos nykimo ir futurologinių naujųjų medijų svajonių idėjų propagavimo. Tuo tarpu Geertas Lovinkas savo naujojoje knygoje „Zero Comments“ („Nulis komentarų“), kurią Routledge leidykla planuoja išleisti 2007 rugsėjo mėnesį, bando kurti blogų teoriją bei juos sukritikuoti iš esmės. Knygoje vienas po kito griaunami blogosferos mitai: pavyzdžiui, blogų kaip naujųjų žiniasklaidos pakaitalų. Publikuojame vieno knygos skyriaus ištrauką, kurią maloniai sutiko paskolinti autorius. Ši esė...