Kategorija: Internetas

Kaip pasamdyti gerą interneto reklamos specialistą ?

Daugelis pradedančiu internetinį verslą mano, kad tereikia sukurti tinklapį, užpildyti jį informaciją, užpildant atitinkamą forma paieškos sistemos tinklapyje pranešti apie tinklapio egzistavimą ir netrukus pasipils lankytojai. Deja realybė visai kita. Jau senai praėjo tie auksiniai laikai kai užtekdavo priversti paieškos sistemą indeksuoti tinklapį ir masiškai pasipildavo lankytojai. Dabartinės realijos tokios, kad jei nevykdyti aktyvios reklaminės kompanijos lankytojų iš paieškos sistemų galite ir nesulaukti. Jei yra pakankamai laisvo laiko ir noro galima pabandyti nusipirkti protingų knygų apie reklamą internete ir pačiam imtis tinklapio reklamos....

Kontekstinė reklama

Kontekstinė reklama ilga laika buvo vienas iš efektyviausiu būdų pritraukti tikslinę auditoriją i tinklapį. Kontekstinės reklamos gigantai, tokie kaip Google, Yahoo, iš to uždirbo ir toliau sėkminingai uždirba šimtus milijonų dolerių. Deja paskutiniu metu kontekstinėje reklamoje ir kitose tekstinės reklamos rūšyse itin padaugėjo melagingų paspaudimų kurie atneša nemažus finansinius nuostolius tiek reklamos agentūroms tiek jų klientams. Pagrindinė tokio melagingu paspaudimų didėjimo priežastis nuolat augantis smulkių tinklapių, kuriouse reklaminius plotus perka reklamos agentūros, kiekis. Stambūs tinklapiai paprastai neužsiima melagingais paspaudimais, o smulkių tinklapių savininkai...

Pati įkyriausia – reklama internete

Reklama – neatsiejamas svetainės elementas. Ji nuolatos Jus sekioja internete, naršytumėte po didelį portalą ar mažą namų puslapį. Dauguma rinkos analitikų nagrinėjo reklamos internete efektyvumą. Kiek sėkmingai ji pritraukia naujus klientus, padeda reklamos pirkėjui. Tam naudojami elementariausi tyrimo metodai. Pavyzdžiui, reklaminės antraštės (banner) paspaudimų skaičiavimas. Tačiau retai pasitaiko tyrimų, kaip reklama internete įtakoja vartotoją. Rezultate svetainės, kurios pas save dedą reklamą nežino kaip į ją reaguos svetainės lankytojas. Ir netgi, kiek viena ar kita reklama gali pakenkti svetainės įvaizdžiui. Reklamos pirkėjai taip pat...

Išvirkščioji reklamos internete pusė

Kodėl neveikia reklama internete? O! Aš žinau, kad yra aibė statistikos, rodančios, kad ji veikia. Ir kaip gali neveikti, jei kasmet reklamos internete biudžetas vis didėja ir didėja, ima lenkti pinigus skirtus radijo reklamai ir varžytis su reklama kitoje tradicinėje žiniasklaidoje? Bet ji neveikia taip, kaip reikėtų. Neveikia manęs ir 80% žmonių, kurie yra aktyvūs prekių ir paslaugų vartotojai su padoriomis pajamomis, tikrai dominančiomis reklamos davėjus. O kokia galėtų veikti? Pabandysiu atsakyti į klausimą ir tuo pačiu pakišti (niekam nereikalingą) idėją, kokie reklamos...

Reklama internete. Užknisa

Kartas nuo karto kolega žudantis reklamą pareiškia, kad laikas baigti su TV reklamomis ir pereiti į internetą. Ar tikrai reklamos internete efektyvios? Ar iš viso reklamos internete ko nors vertos? Aš tuo drįsčiau abejoti. Jūs greičiausiai reklamas skirstote į geras ir blogas, tuo tarpu aš: į tas kurias ignoruoju ir tas kurias užblokuoju. Pradėkime nuo kategorijos blogos reklamos, arba tas kurias aš užblokuoju. Prieš pradedant aš norėčiau pasakyti, jog naršymui internete naudoju Opera, kuri turi labai gerą savybę/mygtuką „Block Concent“ t.y. kiekvienas naršytojas...

Geert Lovink: “blogai” – internetinis cinizmas

Visas pasaulis kalba apie tai kaip blogai ir web 2.0 pakeis ar jau pakeitė internetą iš pagrindų, tuo pačiu prisidėdami prie žiniasklaidos nykimo ir futurologinių naujųjų medijų svajonių idėjų propagavimo. Tuo tarpu Geertas Lovinkas savo naujojoje knygoje „Zero Comments“ („Nulis komentarų“), kurią Routledge leidykla planuoja išleisti 2007 rugsėjo mėnesį, bando kurti blogų teoriją bei juos sukritikuoti iš esmės. Knygoje vienas po kito griaunami blogosferos mitai: pavyzdžiui, blogų kaip naujųjų žiniasklaidos pakaitalų. Publikuojame vieno knygos skyriaus ištrauką, kurią maloniai sutiko paskolinti autorius. Ši esė...

Iš lietuvių tinklalapio – 100 mln. parsisiuntimų

Didžiausias pasaulyje mobiliesiems įrenginiams skirtų žaidimų ir programų tinklalapis getjar.com per dvejus metus peržengė 100 mln. parsisiuntimų ribą. Portalą sukūrusi ir valdanti Lietuvos kompanija "GetJat Baltic" pastebi, jog vis dažniau vartotojai siunčiasi greitųjų žinučių (chat), interneto naršyklių ir el. pašto programas, o JAVA žaidimų, kurie prieš porą metų buvo paklausiausi, proporcinė dalis mažėja. Aktyviausiai savo mobiliesiems telefonams aplikacijas siunčiasi JAV ir Didžiosios Britanijos gyventojai. Lietuvos vartotojai sudaro apie 0,5 proc. viso parsisiuntimų srauto (per dvejus metus - apie 500 tūkst. kartų). "Lietuvoje vyrauja...

Lietuvių sukurtas tinklalapis pritraukė 14 mln. litų investicijų

Populiariausias pasaulyje mobiliesiems telefonams skirtų programų bei žaidimų tinklalapis "GetJar", kurį sukūrė ir valdo lietuvių kompanija "GetJar Baltic", pritraukė 6 mln. JAV dolerių (14,1 mln. litų) dydžio investicijų iš Didžiojoje Britanijoje ir JAV Silicio slėnyje įsikūrusios investicinės kompanijos "Accel Partners". "Lietuvių sukurtas "GetJar" tapo fenomenu mobiliųjų aplikacijų pasaulyje ir šiandien yra vienas svarbiausių tinklalapių vartotojams. Mūsų investicijos į portalo plėtrą padės sėkmingai tobulinti produktą, jungiantį mobiliųjų aplikacijų kūrėjus ir vartotojų bendruomenę", - teigia "Accel Partners" Didžiosios Britanijos padalinio vadovas Kevinas Comoli (Kevin Comolli)....

Internetą išstums… Žmonių tinklas

Įprasto interneto greitai nebeliks: jau kelerius metus jį neatpažįstamai keičiame mes patys, paprasti vartotojai. Su IP telefonija, interneto dienoraščiais, „YourTube", ir kitu mūsų pačių kuriamu turiniu Internetas tampa „Žmonių tinklu" - sako „Cisco" padalinio Lietuvoje vadovas Rimvydas Maskaliūnas. „Daugiau ne dešimtmetį internetas plito palyginti vangiai, ir viena iš priežasčių - labai paprasta: jame tiesiog nebuvo pakankamai turinio, - sako R.Maskaliūnas. - O turinio nebuvo todėl, kad nebuvo kam jį sukurti. Tų „dedikuotų" asmenų ar įmonių, galėjusių talpinti turinį internete, buvo akivaizdžiai per mažai"....

Didesnės .lt domeno galimybės

Pirmiausiai atsisakoma sudėtingos sutarčių su klientais pasirašymo procedūros. Nuo šiol sutartį su visomis sąlygomis bei įsipareigojimais klientas galės matyti internete. Taip bus galima daug greičiau aktyvuoti sukurtą domeną, be to, sumažės pašto išlaidos. Antra, naikinami dviejų simbolių domenų įkūrimo apribojimai. Šiuo metu, norint įkurti dviejų simbolių domeną, tenka įrodyti teisę į tokį žymenį. Taip pat atsisakoma apribojimų, susijusių su vietovardžiais bei asmenvardžiais. Iki šiol buvo stengiamasi, kad miestų pavadinimai taptų konkrečių savivaldybių domenų adresais. Pavyzdžiui, Kauno miesto savivaldybė yra įkūrusi adresą kaunas.lt, Vilniaus...