Kategorija: Internetas

Ar Jonavos kultūros centro reklama visada veiksminga?

Kultūros centro renginių reklamos vietinėje spaudoje pagrindinis tikslas ― ne tik skatinti bilietų pardavimą, bet ir kurti įstaigos įvaizdį. Todėl per reklamą kultūros įstaiga skleidžia visuomenei svarbias žinias apie kultūrines akualijas, formuoja lankytojų žinias apie reklamuojamus renginius bei apie pačią organizaciją, jos aptarnavimo kultūrą. Todėl Jonavos kultūros centro uždaviniai, išskirti įstaigos nuostatuose, kelia tam tikrus reikalavimus reklaminio pranešimo turiniui. Jonavos rajono savivaldybės kultūros centras ― daugiafunkcinės (puoselėjančios įvairias kultūros sritis, žanrus) kultūrinės veiklos centras ― biudžetinė iš savivaldybės biudžeto išlaikoma įstaiga, kurios...

Interneto etiketas

Net jei atrodo, kad internete gali nebaudžiamas daryti viską, ką tik nori, taip nėra. Dažnai ten esi net labai neblogai matomas. Pokalbių kanalų, forumų, komentuojamų puslapių ir pan. administratoriai visada turi galimybę tave susekti. Ir jei elgiesi netinkamai, jie gali, pavyzdžiui, uždrausti tau ten patekti. Arba gali pasielgti taip, kaip pasielgiau aš – pranešti apie tavo elgesį tiesiogiai tavo tėvams ar mokytojams. Žinoma, kartais gali pavykti išnešti sveiką kailį, bet… Čia maždaug tas pats, kad krėsti kiaulystes miesto gatvėje vidury baltos dienos. Vieną...

Socialinis etiketas

Jūsų tikriausiai jau nestebina socialinio portalo Facebook populiarumas Lietuvoje. Pats irgi buvau pakankamai atsargus socialinių tinklų prasme, bet mane kaip ir daugelį Facebook’as įtraukė iki ausų. Tiesa, lietuviškas vertimas berods yra „Vaizdaknygė“. Bet čia jau Lietuvos kalbininkų menas originalą tvarkingai sugadinti. Taip pat būtų galima ilgai diskutuoti apie portalo populiarumo priežastis. Profilių atvirumas, naudojimosi lengvumas. Galimybė keistis fotografijomis. Talpinti video ir panašiai. Privalumų sąrašas ilgas, bet šiandien ne apie tai. Šiandien norėčiau pakalbėti apie bendravimo etiketą socialiniuose tinkluose. Idėją straipsniui pakišo vieno pažįstamo...

Seksualizuota neapykanta interneto komentaruose

Neapykanta internete nėra nei naujas, nei netikėtas dalykas. Iš įvairiausių lūpų buvau girdėjęs apie naikinančią komentarų jėgą, apie panieką ir patyčias, kurios užgriūva dažną straipsnį ar eilėraštį, ar recenziją. Piktų komentarų galima vengti - komentarų galima tiesiog neskaityti, tačiau šitaip nuošalyje lieka ir visi kiti. Apie tai nemažai kalbėta, netgi rašyta. Šiomis dienomis Delfi svetainėje apie tai rašė Valentinas Mitė o Bernardinuose - Ginas Dabašinskas. Diskutuojama apie vertybes, kartais leidžiamasi į teisinius svarstymus: leisti ar riboti, toleruoti ar bausti? Internetu skleidžiama neapykanta domisi...

Reklama internete ir jos tikslai

Dažniausiai kiekvienas reklamos rodytojas nustato savo sąlygas ir kainas, kur įskaičiuoja reklamos parodymų, bei vidutinį paspaudimų ant jos skaičių. Kaip bebūtų, netgi pats mažiausias reklaminis skydelis, tokiose interneto vartuose, gauna tam tikrą procentą paspaudimų, todėl atrodo, kad tokios terpės yra pati tinkamiausia vieta naujiems dar nežinomiems reklaminiams ženklams. Tačiau interneto reklamos kainos tokioms įmonėms būna per didelės, nes jas žinoma užkelia didžiųjų prekinių ženklų savininkės. Tačiau grįžkime prie klausimo, kam interneto reklama reikalinga ir taip visiems žinomiems prekiniams ženklams, kurių reklamą ir taip...

Reklamos internete apmokėjimo būdai

Renkantis CPM apmokėjimo būdą, užsakovas moka už konkretų reklaminių skydelių parodymų kiekį. Paprastai kaina skaičiuojama už 1000 skydelio parodymų. Šį modelį paprastai renkamasi vidutinio dydžio ir didesnių skydelių rodymui, ypač kuomet svarbus ne tik paspaudimas, bet ir prekinio ženklo pastebimumas. Šis modelis leidžia iš anksto tiksliai žinoti, už ką yra mokami pinigai bei tiksliai prognozuoti kampanijos rezultatus. Dėl šių priežasčių šiuo metu tai yra populiariausias interneto reklamos apmokėjimo modelis. FF (Flat Free) – Apmokėjimas už laiką. Renkantis šį modelį mokama už reklamos demonstravimo...

Lietuviškos reklamos internete ypatumai

Šiandien spaudžiau labai daug reklamų. Tiek skydelių, tiek ir teksto reklamų Google paieškos rezultatuose. Užsienietiškose svetainėse nevengiu paspausti reklamų, jei sudomina žinutė. Kartais apsigaunu, bet šiaip esu atradęs ne vieną įdomų dalyką tokiu būdu. Tačiau šiandien ko gero pirmą kartą gyvenime tai dariau lietuviškose svetainėse. Žmonės, man atsivėrė akys! - Net interneto reklama Lietuvoje ir pasaulyje skiriasi kaip dangus ir žemė. Kam verslas apskritai mėto pinigus reklamai internete, jei ta reklama yra visiškai nepritaikyta internetui, neišnaudoja jo galimybių, o ir pats verslas tam...

Reklama internete – istorija ir šiandiena

Pirmasis reklaminis skydelis (interneto baneris) pasirodė 1993 metais, tai buvo Heller, Ehrman, White and McAuliffe advokatų kontoros reklama. Tačiau interneto reklamos gimimo diena yra laikoma 1994 metų spalio 24 d., kai interneto portalas HotWired pradėjo demonstruoti kompanijos AT&T reklamą savo tinklalapyje. Šis portalas pirmasis išskyrė plotus reklaminiams baneriams savo svetainėje, taip pat jie pirmieji pradėjo teikti reklamos efektyvumo ataskaitas savo klientams. Būtent dėl galimybės apskaičiuoti reklamos efektyvumą, ši rinkodaros komunikacijos forma išpopuliarėjo žaibiškai. Kartu atsirado interneto reklamos tinklai, specializuotos interaktyvios reklamos agentūros, sparčiai...

Šių dienų reklamos internete realijos

Nesėkminga tinklapio reklama vis dažniau stipriai atsiliepia viso verslo sėkmei. Iprastiniai internetinės reklamos būdai vis mažiau efektyvus ir vis labiau tolsta nuo šių dienų realijų. Tinkalių sėmingo reklamavimo tehnologijos kiekvieną dieną vis sudėtingėja ir keičiasi. Kiekvieną dieną informacijos kiekiai didėja, tinklapių skaičius nuolat auga geometrine progresija, vis daugiau žmonių ieškodami paslaugos ar prekės atiduoda prioritetą internetui. Daugelis kompanijų tai puikiai supranta ir komercinių tinklapių kiekis nuolat auga. Pritraukti potencialius klientus tampa vis sudėtingiau, o pasiekti tikrai gerų rezultatų įmanoma tik naudojant visą kompleksą...

Reklamos internete kaina ir nauda

Kalbant šia tema reikėtu pabandyti apibrėžti kas tai yra gerai išreklamuotas tinklapis. One.lt, Delfi.lt, lrytas.lt ? Bet čia reikėtu nepamiršti kokios sumos investuotos į šiuos projektus ir kiek laiko jie gyvuoja. Galiausiai kiek išleidžiama kiekvieną mėnesį jų išlaikymui. Neradau informacijos apie konkrečius skaičius, bet sumos tikrai siekia ne vieną dešimtį tūkstančių i mėnėsį. Galiu tik spėti, kad nuo šių projektų pražios jau investuotas ne vienas milijonas litų i jų nuolatinį palaikymą, reklamą, modernizavimą. Vargu ar dauguma pasiryžtu tokiom investicijom, kai nėra jokios garantijos...