Kategorija: E – komercija

Savaitgaliais lietuviai „Akropolį” ima keisti į internetą

Praėjusį savaitgalį pirkėjai tiesiog iššlavė internetinę parduotuvę "Open24.lt": per jį buvo sudaryta daugiau nei 200 sandorių, įsigyta daugiau nei 600 prekių, tai yra 40 kartų daugiau nei įprastai. Nuo 2007-ųjų pavasario internetinėje erdvėje gyvuojanti parduotuvė "Open24.lt", prekiaujanti pasaulyje žinomų prekių ženklų drabužiais, aksesuarais, avalyne, kosmetika ir parfumerija, surengė azartišką išpardavimų savaitgalį. Jis prasidėjo ketvirtadienį, kai drabužių ir avalynės buvo galima įsigyti su 40 procentų nuolaida, ir kiekvieną dieną nuolaidos didėjo 10 procentų, kol sekmadienį išpardavimų įkarštyje žmonės pirkosi 70 procentų pigiau. "Mano žiniomis,...

Pirmosios elektroninės sąskaitos banko paslaugų internetu sistemoje

"SEB VB lizingo" klientai yra pirmieji, kurie sąskaitas faktūras už lizingo paslaugas galės peržiūrėti ir iš karto apmokėti "SEB Vilniaus banko" paslaugų internetu sistemoje. Šią galimybę savo klientams "SEB Vilniaus banko" grupė pasiūlė bendradarbiaudama su informacijos logistikos paslaugų tiekėja "Itella". "Itella" siuntimui paruošia vidutiniškai 1,5 mln. vokų per mėnesį. Didžiąją dalį sudaro sąskaitų, ataskaitų, mokėjimo kvitų, finansinės ir komercinio turinio informacijos skaitmeninis spausdinimas, automatizuotas dėjimas į vokus ir pristatymas siuntimui. Dokumentų pateikimas elektroniniais kanalais ypač išpopuliarėjo per paskutinius pora metų, dabar per mėnesį...

Elektroninių parduotuvių kova dėl vietos

80 proc. elektroninių parduotuvių ignoruoja vartotojų teisę grąžinti prekes ir nepateikia apie tai informacijos. Tokius rezultatus parodė Lietuvos vartotojų instituto šių metų birželio pabaigoje atliktas 30 elektroninių parduotuvių, kurių interneto adresai baigiasi lt., tyrimas. Civiliniame kodekse nurodyta, kad pirkėjas, įsigijęs prekę internetu, per 7 darbo dienas nuo pristatymo turi teisę jos atsisakyti, nenurodydamas priežasties. Pardavėjai apie šias vartotojų teises privalo informuoti iš anksto – pateikti informaciją internete. Vartotojų teisė grąžinti prekes grindžiama tuo, kad internete daiktas gali atrodyti kitaip nei yra iš tikrųjų....

Elektroninę prekybą atranda numizmatai ir sendaikčių kolekcionieriai

Pastaraisiais metais apmirusią prekybą lietuviškuose internetinių aukcionų portaluose ima gaivinti vis didesnę dalį prekybos į elektroninę terpę perkeliantys numizmatai ir sendaikčių kolekcionieriai. "Tai, kad prekybą į internetą perkelia vis daugiau kolekcionierių ar numizmatų - jau nebe naujiena pasaulyje, tačiau naujas reiškinys Lietuvoje", - BNS sakė didžiausią lietuvišką internetinių aukcionų portalą www.pirkis.lt administruojančios bendrovės "Skaitos kompiuterių servisas" direktorius Virginijus Jasaitis. Pasak jo, šiuo metu įvairios monetos, banknotai, medaliai, antikvariniai ir kiti kolekcionierių kaupiami daiktai jau sudaro apie pusę visų prekių, kurių iš viso sistemoje...

E. valdžios paslaugos prieinamos beveik visose Europos Sąjungos šalyse (su VIDEO)

Kodėl
Europos Komisijos penktojo kasmetinio tyrimo e. valžios paslaugų Europoje duomenimis, šiuo metu per 90 proc. viešajam sektoriui atstovaujančių institucijų turi nuolatinę prieigą internete, ir 40 proc. pagrindinio viešojo sektoriaus paslaugų yra išsamiai veikiančios. Tinkamumo ir prieinamumo kriterijai rodo, jog ES naujosios šalys narės yra tokiame lygyje, kuriame senosios 15 ES šalių narių buvo prieš dvejus metus. Dabar svarbu užtikrinti, kad e. valdžios paslaugos būtų naudojamos plačiai ir ekstensyviai, siekiant maksimalaus efektyvumo verslui bei piliečiams. Tyrimo metu buvo išnagrinėta 14 000 interneto svetainių 28...

Lenkijos SVV – turi internetą, bet perka mažai

Lenkijos SVV - turi internetą
Naujausia rugsėjį "Polish Market Review" atlikta 300 Lenkijos įmonių (iki 250 darbuotojų) apklausa parodė, kad tik penktadalis kompanijų versle nenaudoja interneto. Kita vertus, internete pirko tik apie 8% pietinių kaimynų SVV įmonių ir ši proporcija nebeauga. Šiuo metu prie interneto yra prisijungę 88,5% kompiuterius turinčių (80% visų) Lenkijos smulkaus ir vidutinio verslo imonių, o pusė iš neprisijungusių ketina prie pasaulinio tinklo prisijungti per artimiausius metus. Apžvelgdami tyrimą Lenkijos laikraščiai rašo, kad per pastaruosius metus Lenkijoje internetas jau tapo ne tik direktoriaus ir jo...

El. komercijos augimas pasaulio regionuose

El. komercijos augimas pasaulio regionuose
Nors el. komercijos pasaulinės apimtys sėkmingai auga, besivystančios ekonomikos valstybėse jos tebėra nereikšmingos. Būtina el. komercijos plėtros šiose valstybėse prielaida – B2B sektoriaus augimas. Tokios išvados skelbiamos UNCTAD parengtoje “El. verslo ir plėtros 2002 metų ataskaitoje”. Šį pirmadienį paskelbtoje Jungtinių Tautų prekybos ir ekonominės plėtros konferencijos (UNCTAD) ataskaitoje apžvelgiama elektroninio verslo ir plėtros pasaulinė situacija ir prognozės. Taigi, kokios el. komercijos plėtros tendencijos pasaulio regionuose?...

Vartotojus bandoma įtikinti el. pirkimų saugumu

Vartotojus bandoma įtikinti el. pirkimų saugumu
Prasidėjus šventinės prekybos sezonui, Didžiosios Britanijos vyriausybė pradėjo specialią reklaminę kompaniją, propaguojančią elektroninį verslą, pirkimą internetu ir pan. Šalies žiniasklaidoje pastebima, kad valdžios veiksmai visuomenėje yra vertinami kaip konkretūs ir nuoseklūs žingsniai - išsklaidyti abejones dėl sandorių internete saugumo. Naujausi tyrimai rodo, kad šį Kalėdinį prekybos sezoną saugumo klausimais susirūpino ir patys parduotuvių savininkai....

Interneto reklama – geras papildas kitiems kanalams

Interneto reklama - geras papildas kitiems kanalams
Naujausias tyrimas atskleidė, kad interneto reklama yra svarbi prekės ženklų reklamos kampanijos dalis ir gali reikšmingai padidinti tiek kampanijos pasiekiamumo(reach) tiek vardo žinomumo duomenis. Pirmosios tyrimo fazės metu buvo tirta interneto ir TV reklamos sąveika. Europos interaktyvios reklamos asociacija(www.eiaa.net) - Europinė interaktyviosios medijos pardavėjus vienijanti organizacija - pristatė pirmojo Europinio tyrimo pirmosios fazės rezultatus....

Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams

Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams
Pagalvokite apie tinklapį... Apie bet kokį tinklapį... Ką matote? Apibūdinkite jį. Vargiai dauguma iš Jūsų pateiks skirtingus apibūdinimus. Galbūt pasakysite: spalvotas, pilnas veiksmo, daug kas vyksta, gal apibūdinsite kaip nuobodų ar painų. Bet kokiu atveju čia rasite milijoną dalykų, sukištų į 14 colių keturkampį. Pikselių jūroje internetinės reklamos galimybės atrodo ribotos. Kada gi galima pasakyti, kad tikrai tinklapyje visko pakanka? Ar interneto vartotojai gana dažnai reaguoja į internetinę reklamą, nepaisant triukšmo (reklaminių pranešimų, grafinių vaizdų, tekstinių blokų ir kitokių dėmesį nukreipiančių objektų visuma)...