Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill

Savitas, žadinantis geismą ir viliojantis Desire Blue aromatas stebina nepaprastu kvapų deriniu. Sukurtas vyrui, kuris nuolat išlieka nepriklausomas, nepaiso apribojimų, vertina laisvę ir vadovaujasi taisykle: „dirba, kad gyventų, o ne gyvena, kad dirbtų”. Meilę gyvenimui, trykštančią energiją, laisvę, vyriškumą – visa tai įkūnija nepaprastas Fresh aromatas. Jaudinamai gaivus kvapas. Tarsi šuolis į tyrą kalnų ežerą, apsuptą pasakiško peizažo. Sukurtas vyrui, turinčiam įgimtą charizmą ir niekada neprarandančiam savitvardos, net ir sudėtingiausiose situacijose. Vyrui, kuris žengia per gyvenimą su tikru pasitikėjimu ir visada lydimas sėkmės. Dunhill Man – tai Dunhill kvapas šių laikų džentelmenui. Tikrojo vyriškumo atspindys. Sukurtas nepaprasto žavesio vyrui, šių laikų džentelmenui, kuris puikiai žino tikrąsias gyvenimo vertybes. Moterys trokšta jo draugijos, o vyrai siekia būti panašūs į jį. Stiprus ir jausmingas, ramus ir išlaikytas, jis puikiai jaučiasi ir žavi aplinkinius tiek vilkėdamas kostiumą, tiek ir mėgstamus džinsus.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (29 dalis) Issey Miyake

Praėjus dešimčiai metų po vyriškų kvepalų L’Eau pasirodymo mados namai ISSEY MIYAKE pristatė vyrams savo naują kūrinį – L’Eau Bleue. Tai kvietimas atrasti pojūčių, priešybių ir jausmų pasaulį. Šie kvepalai, kuriuos sukurti įkvėpė nepanašūs kaip diena ir naktis dalykai, yra vandens, gyvenimo, energijos ir tyrumo simbolis. Issey Miyake L’Eau D’Issey Pour Homme – šiuos vyriškus kvepalus mados namai ISSEY MIYAKE pristatė praėjus dvejiems metams po moteriškų L’Eau pasirodymo. Kaip ir moteriški, vyrams skirti L’Eau įkūnija IN ir JAN – moterišką ir vyrišką pradą – bei pasaulio priešybes. Drabužius ir kvepalus kuriantis dizaineris Issey Miyake gimė 1938 m. Hirosimos mieste, kuris išgarsėjo, kai 1945 m. rugpjūčio 6 d. „Enola Gay“, specialiai modifikuotas JAV karinių pajėgų naikintuvas B-29, numetė atominį ginklą „Little Boy“ („Mažylis“). Tuo metu Issey Miyake buvo tik septyneri metai. Jis išgyveno, bet prarado beveik visus artimuosius. 1959 m. būsimasis dizaineris įstojo į Tokijo universitetą „Tama art“ ir jau tada pradėjo svajoti apie drabužių kūrimą. Pirmoji Issey Miyake kolekcija pavadinimu „Poema iš audinio ir akmens“ buvo pristatyta 1963 m. Baigęs Tokijo universitetą dizaineris nuo 1965 m. persikėlė į Paryžiuje, o vėliau ir į Niujorką. Pažinęs europietiškas ir amerikietiškas drabužių dizaino tradicijas, Issey Miyake vis dėl to nepasiliko nei Europoje, nei Amerikoje, o sugrįžo į Tokijų ir 1970 m. įkūrė kompaniją „Miyake Design Studio“. Dizaineris siekė sukurti paprastus „drabužius žmonėms“, tokius kaip amerikietiški džinsai ir trikotažiniai marškinėliai. Drabužių pristatymams dažnai kvietė ne profesionalius modelius, bet paprastus žmones. Pavyzdžiui, drabužių kolekciją 1995/1996 m. žiema-vasara pristatė garbaus amžiaus moterys nuo 60 m. iki 93 m., tokiu būdu pabrėžiant, kad dizainerio Issey Miyake drabužius gali vilkėti skirtingo amžiaus skirtingi žmonės. Šią filosofiją atspindi ir pirmieji dizainerio kvepalai „L‘Eau D‘Issey“, sukurti 1992 m., bei praėjus dviems metams po pirmųjų kvepalų pristatymo pasaulį išvydęs antrasis Issey Miyake parfumerijos šedevras „L‘Eau D‘Issey pour Homme“ skirtas vyrams. Galiausiai 1999 m. dizaineris nustebino savo drąsa ir pamynęs visas parfumerijos pasaulio taisykles, pristatė naujus kvepalus „Le Feu d‘Issey“, kurie buvo sukurti naudojant neįprastus retai naudojamus ingridientus, turinčius ypatingai stiprų kvapą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Thierry Mugler

Kvapas B-Men tarsi naujas Thierry Mugler sukurtas komiksų superherojus. „Iš tiesų komiksai mane visada žavėjo ypatinga galimybe persikelti į neegzistuojantį, sukurtą pasaulį”, – teigia Thierry Mugler. Komiksų estetikos pagrindu buvo sukurta ir Thierry Mugler kvapo B-Men reklamos kampanija. Kvapas B-Men skirtas šių laikų herojui, stipriam, drąsiam, siekiančiam užsibrėžto tikslo, bet tuo pat metu jausmingam bei seksualiam vyrui. Thierry Mugler‘is tikriausiai vienintelis dizaineris, teigiantis, kad jam nereikia įkvėpimo šaltinio, nes „Intelektas – pagrindinis išraiškos tarnas“. Thierry Mugler‘is gimė 1948 m. Pracūzijoje. Dizainerio profesijos pasirinkimą įtakojo tai, kad nuo vaikystės Thierry Mugler‘is šoko baletą, o sulaukęs devyniolikos metų ėmė mokytis dekoratyvinių menų mokykloje, kurioje daugiau sužinojo apie dizainą. Vėliau Thierry Mugler‘io karjera klostėsi, kaip ir daugelio žymių dizainerių. 1968 m. jis pradėjo dirbti didelėje parduotuvėje „Gudule“ (Paryžiuje) ir tuo pat metu žinių sėmėsi iš žinomų Paryžiaus, Milano ir Londono dizainerių. Thierry Mugler‘is daug keliavo, bet 1971 m. sugrįžo į Paryžių pasiryžęs pristatyti savo pirmąją kolekciją pavadinimu „Café de Paris“. Žymius kvepalus „Angel“, kurie iki šių dienų pripažįstami pasaulinės parfumerijos klasika, Thierry Mugler‘is sukūrė 1992 m. Kvepalų „Angel“ neįmanoma supainioti su jokiais kitais kvepalais ir netgi, daugelio manymu, jie turi nepaprastų ir mistiškų galių. Dizaineriui Thierry Mugler šis parfumerijos šedevras tapo tarsi jo filosofijos išraiška. Thierry Mugler kvepalus „Angel“ lydėjo nepaprasta sėkmė ir dizaineris ilgą laiko tarpą nekūrė naujų kvapų, o tik pristatydavo naujas garsiųjų kvepalų „Angel“ interpretacijas. Tik 2005 m. buvo išleistas naujas kvapas „Alien“, kurio pavadinimas taip pat atspindini dizainerio Thierry Mugler filosofiją – „kitas“, „svetimšalis“, „kitoks“ – dizaineris, pralenkiantis, paneigiantis, ir tuo pačiu atspindintis šiuolaikinę madą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Hilary Duff

Hilary Duff With Love – Hilary Duff įkūnija visas meilės rūšis ir mastą: besąlygišką šeimos meilę, kilnią draugystę ir kvapą gniaužiantį meilės nuotykių jaudulį. Egzotiškų vaisių dvelksmas suteikia intriguojantį atspalvį sodriam medienos ir aistrą žadinančiam ambros kvapui, kurį skleidžia šie rytietiški kvepalai. Hilary Duff amerikiečių aktorė ir dainininkė gimė 1987 m. Jau vaikystėje Hilary Duff kartu su savo seserimi pradėjo mokytis aktorinio meistriškumo paslapčių. Pirmasis Hilary Duff pasirodymas scenoje įvyko dar tuomet, kai jai buvo šešeri metai. Ji atliko vieną iš vaidmenų balete. Tapti aktore svajojo ne tik Hilary Duff, bet ir jos sesuo, dėl šios didelės svajonės jos kartu su motina nusprendė persikelti į Kaliforniją. Tapusi žymia aktore Hilary Duff keletą metų svarstė apie kvepalų sukūrimą, kurie būtų įdomūs tiek jaunoms, tiek vyresnio amžiaus moterims. Ir svajonė išsipildė: pasaulį išvydo kvepalai „With love“, atspindintys įvairiapusį pačios Hilary Duff skonį ir stilių.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (14 dalis) Ed Hardy

Ed Hardy Love & Luck – meilė ir sėkmė. Nepaaiškinamos aukštesnės jėgos ir nenuspėjama fortūna. Įvykiai mūsų gyvenime, kurie verčia sušukti: „Man sekasi”. Kvapas Love & Luck tik dar kartą patvirtina, jog ne viską mes kontroliuojame ir kiek daug priklauso nuo fortūnos. Rytietiško tatuiruočių meno ir ryškaus Tokijo naktinio gyvenimo įkvėptas charizmatiško dizainerio Christiano Audigerio išskirtinis kūrinys vyrams Love & Luck dar kartą primena, jog gyvenimas yra pats azartiškiausias žaidimas iš visų. Lieka tik sužaisti: „gerbiami ponai darykite savo statymus, mes pradedame žaidimą…” Aromatas Ed Hardy tarsi primena tatuiruotę medžio kamiene, simbolizuojančią gėlių puokštę. Įkvėptas tatuiruočių meno garsus dizaineris Christiano Audigerio, išsiskiriantis charizmatiška asmenybe, sukūrė šį nepaprastą ir ekspresyvų kvapą vyrams, kurio buteliuko išskirtinis dizainas pribloškia „crayzy-punk” stiliumi ir tigrais, tarsi nužengusiais iš tatuiruotės. Ed Hardy – tai aromatas kuriame ypač ryškiai juntami citrusiniai vaisiai ir mėtos. Prekės ženklą „Ed Hardy“, pavadintą tatuiruočių krikštatėvio Don Ed Hardy garbei, sukūrė ir 2004 m. pasauliui pristatė žymus ir charizmatiškas dizaineris Christian Audigier, kuris garsėja neįtikėtina naujų mados krypčių nuojauta. Dėka Christian Audigier per trumpą laiką prekės ženklas „Ed Hardy“ nepaprastai išpopuliarėjo, daugelis žvaigždžių, žinomų sportininkų, aktorių, dainininkų susižavėjo „Ed Hardy“. Žymus dizaineris Don Ed Hardy gimė Prancūzijoje. Dizainerio karjerą jis pradėjo būdamas 14 metų ir pirmąją kolekciją sukūrė prekės ženklui „MacKeen Jeans“. Tuo metu jo įkvėpimo šaltiniu tapo mylimiausia jo grupė „Rolling Stones“. Nepaisant jauno amžiaus Christian Audigier pagrindines kolekcijas „MacKeen Jeans“ kurdavo be kitų pagalbos. „Aš prisimenu keliones. Tokijas, Paryžius ir galiausiai Niujorkas, kuris man ypatingai įsiminė ir aš nusprendžiau grįžti į Niujorką bei pradėti savo veiklą“, – teigė Audigier. Jis kūrė tokiems prekės ženklams kaip „Guess“, „Fiorucci“, „Bisou Bisou“, „Levi’s“, „Diesel“ ir kt.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Jean Paul Gaultier
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Jean Paul Gaultier

Gaultier 2 simbolizuoja jėgą, kuri gimsta netikėtai susitikus dviem žmonėms, tarsi dviem jėgoms, kurios turi veikti kartu ir tapti viena. Gaultier 2 grįžta prie didžiojo aukštosios parfumerijos meno – juos sudaro trys paprastos pagrindinės sudedamosios dalys: ambra (dėl jos paslaptingumo), muskusas (dėl jo skleidžiamos odos šilumos) ir vanilė (dėl jos žadinamo geismo). Susiliejus jų kvapui nebejuntamas lyčių skirtumas, todėl Gaultier 2 pasižymi nepaprastai stipria trauka. „Mada – tai visuomenės atspindys. Dizainerio pagrindinis uždavinys – išreikšti tai, kas vyksta visuomenėje ir sukurti tai, kas pralenktų lūkesčius“ – teigia žymus dizaineris Jean Paul Gaultier. Jis gimė 1952 m. Prancūzijoje. Vaikystėje Jean Paul Gaultier vietoj to, kad žaistų su kitais vaikais kieme, įdėmiai stebėjo senelės veiklą, kuri kaimynėms dažė plaukus, būrė ateitį iš kortų ir aptarinėjo kosmetikos gaminius. Jean Paul Gaultier augęs kartu su mama, teta ir senele anksti sužinojo moterų paslaptis ir svajones. Dizaineris su džiaugsmu prisiminė tas dienas, kai jis visą laisvą laiką skyrė drabužių derinimui ir makiažo darymui savo pliušiniam meškiukui. Praėjo keleri metai ir visi patys geriausi prisiminimai ir vaizdai iš praeities atsispindėjo dizainerio kolekcijoje. Senelė, kuri turėjo grožio saloną ir spėjo ateitį iš kortų, išbūrė anūkui Jean Paul Gaultier didžią ateitį. Jaunasis Jean Paul Gaultier šventai tikėdamas šia pranašyste su dideliu entuziazmo išsiuntė savo eskizus daugeliui mados namų. Pirmą pasiūlymą dirbti jis gavo iš mados namų „Patou“, nors buvo tik asistentas, bet galimybė mokytis iš žymaus dizainerio Pierre Cardin atpirko viską ir padėjo iškęsti visus pažeminimus bei sunkumus. Dėl skurdo Jean Paul Gaultier neturėjo galimybės gražiai rengtis ir nebuvo įleidžiamas per pagrindinį mados namų įėjimą. Turtingi būsimo dizainerio kolegos sugalvojo jam net pravardę „berniukas iš fermos“. Jean Paul Gaultier gyvenimą pakeitė pažintis su Francis Mannheim, būsimu verslo partneriu ir meilužiu. 1976 m. jie kartu įkūrė kompaniją ir netrukus pristatė pirmąją kolekciją, bet suknelės iš servetėlių, bižuterijos ir elementų daugeliui nepatiko ir buvo išjuoktos. Sėkmė Jean Paul Gaultier aplankė 1979 m., kai pagal japonų kompanijos „Koshiyama“ užsakymą dizaineris sukūrė kolekciją „James Bond“. Jo provokuojantis stilius išsiskyrė ir žurnalistams bei kritikams patiko labiau nei avangardas iš buityje naudojamų daiktų. Nuo to laiko dizainerio vardas vis dažniau minimas žurnaluose apie madą. Šiandien Jean Paul Gaultier – žymus dizaineris vadovaujantis savo mados namams ir dar vieniems mados namams „Hermes“. Jis pirmasis, kuris aprengė vyrus sijonais ir padovanojo jiems pudrą. Įvairiaspalvę Jean Paul Gaultier asmenybę atspindi ne tik jo kolekcijos, bet ir dizainerio sukurti kvepalai „Jean Paul Gaultier“.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (46 dalis) Trussardi

Aštrūs kampai, plačios linijos, oranžinės spalvos dygsniai… Kvepalų Trussardi Jeans buteliukas primena klasikinę džinsų kišenę. Lengvas, kupinas energijos, stiprus ir elegantiškas – toks yra Trussardi Jeans aromatas. Galima teigti, kad mados namų Trussardi istorija prasidėjo dar 1910 m., kai Dante Trussardi įkūrė įmonę, o jo gaminamos pirštinės dėl kokybiškai išdirbtos odos labai greitai tapo populiarios visame pasaulyje. Nuo 1970 m. po dėdės ir tėvo mirties kompanijai „Trussardi“ pradėjo vadovauti Nikola Trussardi, universitete studijavęs ekonomiką. Būtent jis nusprendė plėsti kompaniją ir neatsilikti nuo konkurentų. Nikola Trussardi įsigijo odos išdirbimo gamyklą ir ėmė studijuoti naujausius odos išdirbimo būdus. Nuo 1973 m. kompanija „Trussardi“ pristatė naują kolekciją dirbinių iš odos, pažymėtą prekės ženklu „Trussardi“. Kompanijos simboliu buvo pasirinktas kurtų veislės šuo, kuris tarsi simbolizuoja dinamiškumą. Lotyniškas posakis „Nešuosi viską, kas mano“ puikiai tiko kompanijos „Trussardi“ sukurtoms daugiafunkcinėms rankinėms apibūdinti, nes jose greta asmeninių daiktų užteko vietos telefonui, dokumentams ir kompiuteriui. Greita sėkmė pirmosios kolekcijos Nikola Trussardi paskatino išplėsti gaminių asortimentą. Taip pasirodė kompanijos „Trussardi“ gaminami skėčiai, diržai, batai ir net drabužiai. 1983 m. pirmą kartą kompanija „Trussardi“ pristatė moteriškų drabužių kolekcijas. 1986 m. išleidžiama linija „Trussardi Action“, 1988 m. – „Trussardi Jeans“, o 1989 m. – „Trussardi Sport“. Pirmieji kompanijos „Trussardi“ kvepalai pasirodė 1990 m. Staigi ir tragiška Nicola Trussardi mirtis sukrėtė ne tik mados, bet ir kultūros pasaulį, nes ši asmenybė pasauliui įrodė, kad beveik visada komercinė mada ir dvasinė kultūra gali būti kaip vienas riešutas. Po Nikola Trussardi žūties autokatastrofoje 1999 m. mados imperijos vairą perėmė Beatrice ir Francesco Trussardi, kurie nesulaukę nė trisdešimties, per vieną naktį tapo suaugę. Jų rankose atsidūrė ne tik pusės milijardo dolerių apyvartos kapitalas, bet ir idėjų bankas, kuriam puikiai vadovavo jų tėvas Nicola Trussardi.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Hugo Boss

Hugo Boss Woman – Moterims skirtas sėkmės aromatas. Šiuolaikiška, stipri, pasitikinti savimi moteris įkvėpė sukurti stilingą ir šiuolaikišką moterims skirtą kvapą Hugo Boss Woman. Ji atkakliai siekia savo užsibrėžtų tikslų, bet puikiai suderina savo asmeninio gyvenimo ir karjeros siekius. Hugo Boss Femme aromatas tarsi odė moterims. Ištaigingas, užburiantis aromatas Hugo Boss Femme įkūnija moteriškumą, spinduliuoja eleganciją ir šilumą bei žadina jausmus. Tai kvapas romantiškoms ir kupinoms džiaugsmo moterims. Hugo Boss Pure Purple – šiuos nepaprastus kvepalus HUGO BOSS sukūrė 2006 metais. Parastas ir visiškai natūralus Pure Purple kvapas suteiks Jums drąsos gyventi taip, kaip norite, ir išryškins Jūsų moteriškumą. 2003-ųjų rudenį mados namų HUGO BOSS pristatyti moteriški kvepalai Boss Intense žavi ryškiu kvapu. Kvapas Hugo Boss XX spinduliuoja moteriškumą ir jausmingumą. Moterims skirti Hugo Boss XX ir vyrams skirti Hugo Boss XY kvepalai tarsi atspindi moters ir vyro santykius. Jie skirtingi, bet vienas be kito tiesiog negali gyventi. Jų ryšys toks stiprus, kad neįmanoma tampa įmanoma, pranyksta skiriančios sienos ir gyvenimo keliu jie darniai žengia drauge. Hugo Boss Woman – Aromatas nepriklausomoms moterims. Toms, kurios žino, ko nori, pasitiki savimi ir savo jėgomis. „Hugo Boss“ moteris nepaiso apribojimų ir vertina laisvę. 1997 – aisiais pasirodžiusį kvapą Hugo Boss Woman sukūrė Ursula Wandel.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (15 dalis) Elizabeth Arden

Vyriškas, šiuolaikiškas kvapas Daytona 500 įkūnija lenktynių „Daytona 500″ metu kunkuliuojančias aistras, jaudulį, pašėlusį greitį ir pergalės džiaugsmą. Šiuos kvepalus mados namai „Elizabeth Arden” sukūrė bendradarbiaudami kartu su lenktynių „Daytona 500″ organizatore „International Speedway Corporation” ir pirmą kartą pristatė lenktynių „Daytona 500″ metu, Floridoje. Elizabeth Arden gimė 1878 m. Kanadoje. Jaunystėje dirbdama medicinos sesele ji ypač domėjosi kremais ir jų savybėmis. Elizabeth Arden savo virtuvėje įkūrė kažką panaušaus į laboratoriją, kur ekspermentavo su įvairiomis medžiagomis. Toks Elizabeth Arden entuziazmas sukėlė didelį kaimynų nepasitenkinimą ypač dėl iš jos buto sklindančių kvapų. Būdama 30 m. Elizabeth Arden persikėlė į Niujorką. Du metus ji paskyrė kosmetikos gamybos tyrinėjimams, o 1910 m. atidarė savo saloną. Elizabeth Arden tam, kad išskirtų savo saloną iš kitų, kurių aplinkui buvo apstu, tiesiog nudažė salono duris ryškiai raudona spalva. Labai greitai kosmetikos gaminius, kuriuos siūlė Elizabeth Arden salone, ėmė naudoti aukštuomenės damos, palaipsniui tapusios pastoviomis klientėmis. Daugelyje sričių Elizabeth Arden aplenkė laiką. Elizabeth Arden vardą išgarsino šešėliai ir blakstienų tušas, kuriuos iki tol naudojo tik aktorės. Be to, ji iškėlė idėją, kad makiažas turi derėti prie aprangos, o ne prie plaukų spalvos, kaip anksčiau buvo manoma. Vienu iš svarbiausių Elizabeth Arden išradimų tapo vandeniui atsparus blakstienų tušas. Pirmi Elizabeth Arden kvepalai buvo sukurti 1922 m. Šiandien patys populiariausi yra: kvepalai „Red Door“, kvepalai „Sunflowers“, kvepalai „5th Avenue“, kvepalai „Splendor“ ir kvepalai „Green Tea“.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) Jil Sander

Sander by Jil Sander – energija, pasitikėjimas savimi ir ryžtas. Tai aromatas vyrui, kurio pasaulis ir mintys neapsiriboja vieno miesto ribomis ir kiekvienos dienos įsipareigojimais. Vyrui, kuris pasitiki savimi, yra kosmopolitas ir atviras naujovėms. Vyriškas ir elegantiškas, kartu klasikinis ir šiuolaikiškas kvapas Sander neabejotinai sustiprins jais pasikvėpinusio vyro žavesį. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai – dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas.