Thais – aromatas moterims
| |

Thais – aromatas moterims

Thais aromatas skirtas elegantiškoms ir sumanioms moterims. Grynumas, sumanumas, autentiškumas ir elegancija – pagrindinės savybės, apibūdinančios Thais aromatą. Thais siūlo 4 skirtingus aromatus įvairiai nuotaikai. Thais de Puig – gaivusis augmenijos kvapas. Skirtas šiuolaikiškai moteriai, besidominčiai mada bei norinčiai pakerėti pasaulį savo energija ir pasitikėjimu savimi. Thais Life – rytietiškas paslaptingumas ir gaivus žalumos dvelksmas.
Kvepalai skirti jausmingai, švelniai ir tuo pat metu savo vidumi stipriai moteriai. Thais Dreams – gaivus, lengvas ir ilgai išliekantis aromatas. Skirtas jaunai, romantiškai bei svajingai moteriai. Thais Feeling – švelnus ir šiltas aromatas elegantiškai, jausmingai ir itin moteriškai moteriai, turinčiai gyvenimo tikslą. Ji mėgsta aiškumą visose gyvenimo situacijose, ji pasitiki savimi.

Kvepalai „Police“ yra išraiškingi
|

Kvepalai „Police“ yra išraiškingi

Miesto įvairovė ir margumas – tai nuolat besikeičianti aplinka, staigūs kontrastai ir pokyčiai. „Police“ – tai kvapas, skirtas žmonėms, sugebantiems sustabdyti nepakartojamą akimirką chaotiškoje šiuolaikinio gyvenimo grūstyje; tai kvapas žmonėms, mėgstantiems „didmiesčio stilių“. Kvepalai „Police“ – tai neatsiejama interneto kavinių lankytojų, puikiai išmanančių naująsias technologijas, tvirtai besijaučiančių pasaulį apraizgiusiame informacijos tinkle ar įveikiančių įvairiausias jų gimtųjų miestų gatvėse kylančias kliūtis, įvaizdžio dalis. Prekių ženklą „Police“ pasaulyje išgarsino labai šiuolaikiškų formų „Police“ akinių kolekcijos. Tai nenuginčijamai kosmopolitiškas gaminys, o tai – neatsiejama nuo naujojo tūkstantmečio gaudesio ir gyvenimo tempo. Be to, šį prekių ženklą visame pasaulyje garsina atkakli saulės akinių „Police“ reklamos kampanija žiniasklaidoje, kurios veidas yra ne kas kitas, o pats šaunusis Bruce Willis.

“MNG” aromatas – stilingoms, drąsioms, seksualioms moterims
| |

“MNG” aromatas – stilingoms, drąsioms, seksualioms moterims

Tūkstančiams moterų 62 pasaulio šalyse MANGO kolekcijų kūrėjai leidžia pasijusti ypač moteriškomis, aktyviomis ir gundančiomis. Susidraugauti su MANGO nėra sunku: kartą išsirinkusios, naujausių mados vėjų, individualaus stiliaus, gaivaus nerūpestingumo moterys ieško vėl ir vėl. Su MANGO gyvenimas pulsuoja. MANGO – tai laisvos, impulsyvios, gyvenimo staigmenų ir naujovių nebijančios moters stilius. Kosmopolitinė MANGO moteris gyvenimu mėgaujasi tarsi sultingu egzotiniu vaisiumi, o stilinga ir įdomi ji nori atrodyti ne vien išskirtinėmis progomis, bet ir kasdienybėje. Tada, kai ji aukštai iškėlusi galvą žengia miesto gatvėmis, o vyrai nulydi ją žvilgsniais, tokios pat madingos, originalios moterys, kaip ir ji, žino paslaptį: išskirtinį MANGO stilių lydi kvapnus, jausmingas, gundantis debesis. Taip!

DIAVOLO aromatas vyrams ir moterims
|

DIAVOLO aromatas vyrams ir moterims

Apibūdindamos patrauklų, geidžiamą ir stiprų vyrą moterys dažnai vartoja „mielą” žodelį VELNIAS….
Jis vilioja demonišku šėlsmu, rizika ir aistra – tai Antonio Banderas. Tai gaivaus Viduržemio jūros alsavimo ir lapuočių medžių dvelksmo kontrastas – šis ilgai juntamas kvapas audrina ir jaudina. Antonio Banderas kvepalai DIAVOLO pasaulyje buvo pristatyti 1997 m. lapkritį (Lietuvoje – 1999 m. sausį). Jie žinomi kaip intensyvūs gerai subalansuotos kompozicijos kvepalai, aiškiai atskleidžiantys tvirtą vyrišką charakterį.

Ferrari
| |

Ferrari

Pirmą kartą Ferrari kirto Romos Grand Prix finišo liniją 1947-aisiais. Tai metai, simbolizuojantys pokario epochos atkūrimą ir viltį. Legenda apie nenugalimą automobilį atspindi tų laikų dvasią. Ferrari tapo Italijos, siekiančios darbu pelnyti pasitikėjimą ir pripažinimą pasaulio akyse, simboliu. Enzo Ferrari išskirtinio talento ir gabumų dėka buvo sukurtas Ferrari, akimirksniu tapęs rafinuoto pramoninio darbo meistriškumo simboliu; pergalių serija užkariavo žiūrovų širdis ir sukūrė legendą, kuri greitai apskriejo visą žemės rutulį. Noras patirti nuotykių, priimti iššūkius, siekti rekordų. Aistra rizikai, greičiui ir nežinomybei. Rafinuotumas ir elegancija. Meilė gyvenimui, “patrakusios” lenktynės.

Isabella Rossellini
| |

Isabella Rossellini

Isabella Rossellini – žymaus režisieriaus ir aktorės dukra. Ji pati yra save išbandžiusi ir kine bei grožio ir mados pasaulyje – net 15 metų ji išbuvo LANCOME veidu. Tikslinė vartotoja: 30 ir daugiau metų moteris; Pasitiki savimi, suvokia savo nepriklausomybę ir laisvę; Domisi kūryba, tobulėja, moderniai ir savotiškai išreiškia savo moteriškumą. Aromatas: Intriguojantis ir intensyvus moteriškas, jausmingas aromatas, kuris pakelia nuotaiką… Egzotiškai gaivios viršutinės natos (dewberry, kumquat); Vidurinės natos gėlinės ir moteriškos (Magnolija, Heliotrope); apatinės natos – elegantiška medžio harmonija (Vetyver, Orris). Šią odę moteriškumui sukūrė Nathalie Lorson (Hugo Boss Dark Red, Bulgari Femme).

|

Ištikimybė klumpėms

Olandai mielai kaukši medpadžiais, puošia jais savo namus ir siūlo turistams klumpėtą suvenyrų asortimentą. Ar galite save įsivaizduoti su… klumpėmis? Papuoštomis augaliniais arba geometriniais ornamentais, nulakuotomis arba nudažytomis? Tai – ne tik tautinio kostiumo dalis ar sveikas apavas, tai – Nyderlandų kasdienybė. Prieš kelis šimtus metų klumpes Olandijoje dėvėjo tik turtingieji. Vėliau, kai klumpės tapo prieinamos daugumai, sparčiai keitėsi jų išvaizda. Klumpės išduodavo, iš kur žmogus atvykęs ir kokiu tikslu. Mat kiekviena proga derėjo avėti skirtingą medinį apavą: kasdieninį, šventinį, vestuvinį ir sekmadienio. Šiais laikais tokią prabangą sau gali leisti kiekvienas, ir nebūtinai olandas (Olandija – viena iš dvylikos Nyderlandų provincijų). Kasmet Nyderlanduose pagaminama apie keturis milijonus porų klumpių. Nuo klumpių lūžta suvenyrų parduotuvės, jų galima įsigyti tiesiai iš klumpdirbių. Didmiesčių batsiuviai pirkėjus vilioja natūralios odos klumpėmis su mediniu padu. Tokią modernią avalynę galima įsigyti čia pat arba užsisakyti. Pirkėjas ne tik renkasi dydį ir spalvą, bet ir sprendžia, ar reikia sagtelės, dirželio, aukštesnių pakulnių. Klumpes galima ir patiems namuose pasigaminti. Tereikia lakios vaizduotės ir interneto.

|

6 tatuiruočių mitai

Profesionalus meistras oficialiame salone padaro tatuiruotę per vieną kartą. Diletantai, mėgėjai, neturėdami specialios aparatūros, kokybiškų dažų, nesugeba vienu kartu padaryti kokybiškos tatuiruotės, todėl pas juos reikia vaikščioti keletą kartų. O tai nereikalingas odos traumavimas ir papildoma rizika užsikrėsti nešvariuose salonuose. Todėl visada klauskite per kiek kartų bus padaryta tatuiruotė. Ir jeigu Jums atsako, kad tatuiruotė bus padaryta per keletą kartų, tai bėkite iš to salono. Vienintelė išimtis iš šios taisyklės yra didelių (pvz. ant visos nugaros) tatuiruočių darymas, nes tokią tatuiruotę fiziškai neįmanoma padaryti per vieną kartą ir jos darymas skaidomas į keletą kartų. Kokybiškai atlikta tatuiruotė laikosi visą jūsų gyvenimą, jos nereikia ryškinti nei po dviejų, nei po penkių, nei po dešimties metų. Esmė yra tame, kad originalūs tatuiravimo dažai yra labai brangūs, nes reikalauja didelių mokslinių ir technologinių tyrimų ir jų gamyba yra itin sudėtinga. Todėl meistrams, taupantiems kiekvieną centą (veikiantiems rūsiuose, kirpyklose, kiemuose, bendrabučiuose ir pan.), tai būtų prabanga. Jie naudoja pačius pigiausius dažus, todėl tatuiruotė išblunka per porą metų ir būtinai reikalauja paryškinimo.

|

Tarptautinė paroda “XVIII a. mados pasaulis”

XVIII a. Europoje dėvėtų apdarų ekspozicija tartum nukelia mus į aplinką, kurią galėtų reprezentuoti žymiausios to meto Prancūzijos damos markizės de Pompadour portretas, nutapytas Franςois Boucher. Paveiksle ji sustingo grakščia poza kaip porceliano figūrėlė. Puošta rožių girliandomis šilkinė suknelė nepaprastai elegantiška. Tai tikras namų aplinkai skirtas prancūziškojo stiliaus drabužio pavyzdys. Kokia buvo šitokio apdaro konstrukcija ir iš kokių audinių jis pasiūtas, galime sužinoti apsilankę parodoje, kurioje Varšuvos nacionalinis muziejus demonstruoja daugiau kaip dviejų šimtų apdarų kolekciją, sudarytą iš XVIII a.–XIX a. pradžios vyriškų – szustokor, habit ą la franēaise, veste, culotte, kontušų, žiponų, frakų, ir moteriškų drabužių – robe ą la franēaise, ą la polonaise ir Prancūzijos didžiosios revoliucijos bei I imperijos laikotarpio lengvo muslino suknelių. Drabužių ekspoziciją parodoje papildo raštuotų audinių fragmentai. Šiaip jau retai kada iš saugyklų į parodas patenkantys, jie primena rokoko laikų audimo amato ir aukštojo meno sąsajas. Labai įdomūs parodoje paspalvinti raižiniai, atspausti XVIII a. madų žurnaluose. Jie inspiravo naujas mados kryptis, formavo mados politiką. Eksponuojami piešiniai supažindina lankytojus su muziejinės kolekcijos istorija, pirminiu jos pavidalu, seniausia dalimi.

|

Tatuiravimo atsiradimas

Dar iki architektūros, muzikos ir tuo labiau madų atsiradimo, mūsų protėviai puošė savo gyvenvietes piešiniais ant uolų, o kūnus – tatuiruotėmis. Sunku pasakyti, kada pirmą kartą žmogus papuošė savo kūną piešiniu, tačiau mokslininkai spėja, jog tatuiruotės istorija tęsiasi keliasdešimt tūkstančių metų. Archeologiniai duomenys mažai ką gali patikslinti, mat jei ir randami senovės žmonių kaulai, tai odos audiniai jau būna seniai sunykę. Seniausios tatuiruotės rastos tiriant Egipto piramides. Mat čia palaidotų mumijų oda, nors ir sudžiuvusi, išsilaikė tiek, kad dar buvo galima įžiūrėti ir ištatuiravimus. Tatuiravimosi papročio atsiradimo priežastys taip pat nėra aiškios. Viena iš teorijų – tai loginė pažanga, prasidėjusi nuo savaiminių odos sužalojimų, atsitiktinai gautų akmens amžiaus žmonių. Žaizdos ir kraujo susikaupimai susiliedavo į įvairiausius randus, kurie išskirdavo jų savininkus iš kitų genties narių. Tai buvo drąsaus kario ir gero medžiotojo ženklas.