Kategorija: Stilius

Antanas Šileika „Kailiniai”

Daugybė pavojų tykojo ir apleistuose obelynuose, ir už jų – niekieno žemėje tarp artėjančių priemiesčių ir besitraukiančio kaimo. Susirengę išmušti paskutinį langą kokioje apleistoje troboje, sutrūnijusioms grindims neatlaikius jų svorio, berniūkščiai galėjo nusisukti sprandus. Upelių ir kūdrų paviršius žėrėjo vaivorykštės spalvomis nuo tepalų, besisunkiančių iš purvo prarytų prakiurusių statinių. Žinoma atvejų, kai berniūkščiai, sumanę įsiropšti į nuotekų vamzdžius prie Hamberio upės gaudyti žiurkių, dingdavo kaip į vandenį....

Kailiniai, jų mados: NAUJAS KAILIO ĮVAIZDIS arba KAILINIUOTA IR YPAČ STILINGA

Įtakingiausi pasaulio drabužių dizaineriai ne tik pabrėžė kailį kaip svarbiausią 2006-2007 rudens/žiemos sezono akcentą, bet ir įkvėpė originalumo pačiai kailio idėjai, jam suteikdami naujų pavidalų. Suapvalintų ir „A" formų siluetai bei trumpučiai švarkeliai - šio sezono „topai". Būtent remdamiesi šiomis tendencijomis, dizaineriai meistriškai patrumpino ir kailinukus. Kita naujovė - skoningas kailių derinimas su įvairiais audiniais ir oda. Tuomet kailiai, pabrėždami apykakles, rankogalius, rankoves, kišenes bei kraštus, atlieka stilingų drabužio detalių funkciją. 2006-2007 rudenį/žiemą pagrindiniu drabužio akcentu tampa papuošimai ir dekoracijos, pakeisdami prieš tai...

Kailiniai – šilta, gražu, prabangu

Efektyviausia apsauga nuo šalčio - kailiniai. Tačiau geri kailiniai nėra pigus malonumas. Investavę nemažą sumą į kailinius norite, kad jie ne tik tarnautų keletą sezonų, bet ir būtų gražūs, šilti. "Norint išsirinkti gerus, kokybiškus kailinius, derėtų žinoti keletą niuansų", - sako Saulius Kmitas, kailių versle "besisukantis" jau dvidešimt aštuonerius metus. "Prieš pirkdami kailinius pirmiausia turėtumėte savęs paklausti, kam juos perkate - dėvėti kasdien ar tik retkarčiais pasipuošti? Kuriam laikui? Kiek pinigų galite skirti šiam pirkiniui?" - pradeda pokalbį Saulius Kmitas. Kailinių siuvimo įmonę...

Firminė parduotuvė „Vilniaus kailiai”

Mūsų įmonė pirkėjai gali įsigyti ne tik kiekvienais metais kuriamos kolekcijos ar masinės gamybos gaminių, bet ir individualiai sukurtų rūbų. Jeigu pirkėjas pageidauja kažko individualaus, tai jis visada turi galimybę įsigyti tik jam sukurtą modelį. Esant tokiam užsakymui, mūsų dizaineriai diskutuoja su užsakovu apie šiandieninę madą bei naujoves, ir, atsižvelgiant į kliento charakterį, gyvenimo būdą, finansines galimybes bei pageidavimus, stengiasi patarti tai , kas klientui labiausia tiktų. Šiuo atveju, pats klientas turi galimybę kartu su mūsų įmonės komplektuotojo pagalba išsirinkti jam patinkančius kailius,...

Koks mano paplūdimio stilius

Parduotuvės "Miglė" pardavėja-konsultantė Živilė Narmontienė sako, kad šiemet, kaip ir pernai, populiarūs įvairūs dryžuoti, ryškių spalvų maudymosi kostiumėliai. Sezono naujiena - ryškūs floristiniai motyvai, siuvinėjimai karoliukais, įvairios grandinėlės, kriauklės, vėl populiarėja megzti maudymosi kostiumėliai. Pašnekovė sako, kad rinkoje atsiradus įvairioms paplūdimio skaroms, net ir vyresnio amžiaus moterys vis dažniau renkasi drąsesnius variantus, su kuriais patogu kaitintis saulėje, o skaros tampa ypač patogiomis skraistėmis einant kad ir pasimėgauti gaiviaisiais gėrimais. Tačiau kurortinis stilius - ne tik maudymosi kostiumėliai. Jis dar nelabai pripažįstamas. Tai liudija...

Kaip išsirinkti liemenėlę?

Išsiruošėte į apatinio trikotažo parduotuvę, tačiau iki šiol tiksliai nežinote kokia liemenėlė geriausiai tinka jūsų krūtinei? Renkantis liemenėlę, reikėtų atkreipti dėmesį ne tik į krūtinės dydį, bet ir į figūros tipą bei drabužių stilių. Jeigu nežinote tikslaus savo krūtinės dydžio, pirkdamos liemenėlę būtinai ją pasimatuokite. Pakelkite rankas- jei iš šonų krūtys tiesiog veržiasi iš liemenėlės, vadinasi, liemenuko kaušelis jums per mažas. Taipogi liemenėlė neturi per daug “keltis” nugaroje, įsirėžti į odą po krūtimis, o petnešėlės slysčioti pečiais. Tam, kad skaičiukai ir raidelės ant...

Kas tinka paplūdimyje, arba tautinio bikinio mados…

Šiandieninė mada labai eklektiška, todėl žengiant koja kojon su ja neišsiverčiama be dizainerių. O šie prognozuoja, kad 2006 m. vasara nepašykštės vaivorykštės ryškumo spalvų, tačiau netrūks ir subtilios, juodos ir baltos spalvų. Apie neatsiejamą vasaros atributą – jūrą – bylos mėlyna, žydra ir balta spalvos. Šiemetinės vasaros išrinktasis – minimalistinis stilius, parduotuvių stendų reklamose plyšos apie maudymosi kostiumėlių kokybiškumą ir švarą. Lengviau atsipūs visi tie, kurie nesiryžtų pereiti naujojo sezono podiumu demonstruodami netobulas kūno linijas ar pernelyg „ištryškusias“ kai kurias kūno vietas. Šį...

Gundančios grožybės

Visais laikais mada įvairiai formavo moters figūros siluetą - kai kurias kūno dalis išryškindavo arba maskuodavo, o kartais visiškai deformuodavo natūralias moters proporcijas. Šiuo metu moteriški apatiniai drabužiai yra gražūs, patogūs ir erotiški. Tačiau ir šiandien moterys nevengia pakoreguoti savo netobulumo: renkasi liemenėles su įdėklais, kad kilstelėtų nedidelę krūtinę, arba sukonstruotas taip, kad optiškai sumažintų per didelę. Užsukus į apatinių drabužių parduotuvę sunku iš jos išeiti - knieti išsimatuoti visas liemenėles: įvairių formų, spalvų, kirpimų ir išdailinimų. Dizaineriai neriasi iš kailio, kad įtiktų...

Pasaulį išgelbės įkaitintos liemenėlės

Moteriško apatinio trikotažo gamintoja prisijungė prie Japonijos kovos prieš didelį kuro sunaudojimą, pristatydama įkaitintą liemenėlę žiemai. Šis kūrinys susideda iš specialaus pagrindo su ekologiškai švaria želė, kurią lengva pašildyti mikrobangų krosnelėje arba karšto vandens buteliu. Į komplektą taip pat įeina kailinis boa, kuris naudojamas kaip šalis žiemai. Apatinio trikotažo gigantas “Triumph” pristatė liemenėlę kelis mėnesius po to, kai premjeras Junichiro Koizumi paragino japonus biurų tarnautojus nebenešioti kaklaraiščių, kad būtų galima sutaupyti oro kondicionavimo sąskaita. Naujosios liemenėlės yra šiek tiek didesnės nei paprasti modeliai,...

Socialiniai moters vaidmenys ir mada

Požiūris į moteris ir jų socialiniai vaidmenys pirmuosius penkis XXa. dešimtmečius dramatiškai keitėsi, - moterys gavo teisę balsuoti, pradėjo dirbti, o po II-ojo pasaulinio karo vėl grįžo į namus. Šiame pasakojime moterų mados pokyčiai nuo 1930 iki 1950 m. susiejami su pačios visuomenės ir požiūrio į moteris pokyčiais. 1929-ųjų prekybos krizė lėmė laiko, pavadinto Didžiąja depresija, pradžią, - ji tęsėsi visą ketvirtąjį dešimtmetį. Bedarbystės lygis kartais siekė 25 procentus. Darbo buvo labai mažai, ir įdarbinant dažniausiai pirmenybė buvo teikiama vyrams. Daug moterų, ypač...