| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (9 dalis) Diesel

Gyvenimas nuostabus. Ženk juo drąsiai ir įveiksi visas kliūtis. Kvapas Fuel For Life – energijos eliksyras vyrams. Fuel For Life griauna kliūtis ir žadina dar didesnį gyvenimo geismą. Skirtas užsibrėžto tikslo siekiantiems vyrams, kurie nuolat ieško kažko išskirtinio ir ypatingo. 2001 m. mados namų DIESEL pristatytais vyriškais kvepalais Green vyrai mėgsta kvėpintis dėl jų gaivaus, energijos teikiančio kvapo. Green išsiskiria dar ir tuo, jog juose yra neįprastų sudedamųjų dalių: kanadinių kėnių, imbierų ir ciklamenų. Visame pasaulyje žinomam prekės ženklui „DIESEL“ šiais metais sukanka 30 metų. Ta proga kompanija sukūrė Fuel For Life kvepalus. Mes parduodame ne prekę, mes parduodame gyvenimo stilių, – sako Renco Rocco „DIESEL “ savininkas. – Mano manymu, mes sukūrėme visuomeninį judėjimą… „DIESEL“ ideologija sujungia visus gyvenimo aspektus – gyvenimo būdą, aprangos stilių, realybės suvokimą.“ Fuel For Life tai adrenalino šaltinis ir grynas juslingumo koncentratas. Kvepalai aistringai asmenybei, gyvenančiai geidulingai pilnavertį, jausmingai intensyvų gyvenimą. Vartoti atsargiai!

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (10 dalis) Dior
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (10 dalis) Dior

Eau Sauvage Extreme – nauja Dior kvapo Eau Sauvage interpretacija, užburianti tobulu levandų ir kedro kvapų deriniu. Eau Sauvage Extreme – tai kvapas įkvėptas laikui nepavaldžios klasikos, tik aistringesnis ir jausmingesnis. CHRISTIAN DIOR gimė 1905 metų sausio 21 dieną La Manšo provincijos Granville miestelyje. Jis buvo antrasis vaikas šeimoje. 1928 metais CHRISTIAN DIOR ir dailininkas bei aktorius Žakas Bonžanas atidarė privačią Dailės galeriją, kur pardavinėjo senųjų meno meistrų ir dar niekam nežinomų dailininkų paveikslus. Galerija išgarsėjo ir tapo populiari. 1947 m. vasario 12 d. įžymus madų dizaineris CHRISTIAN DIOR pakerėjo pasaulį ryškia ir originalia drabužių kolekcija „New Look“. Po karo CHRISTIAN DIOR įkūrė nuosavą parfumerijos kompaniją, taip atsirado pirmieji kvepalai „MISS DIOR”. DIOR – tai vienas inovatyviausių aukštosios mados bei kosmetikos ženklų.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (4 dalis) Bvlgari
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (4 dalis) Bvlgari

Pour Homme Extreme – tai sėkmės aromatas. Kvapas apjungiantis klasikinę eleganciją ir šiuolaikišką individualizmą. Šie kvepalai sukurti vyrui, kuris žavi savo stiprybe, puikiai sutaria su savimi ir vertina eleganciją. BLV – tai netikėtų kontrastų ir neįtikėtinos harmonijos aromatas. Iš pradžių užburia ledine gaiva ir palaipsniui tampa vis šiltesnis. Spinduliuoja tikrą vyriškumą ir nepaprastai gundo. Energija spinduliuojantis tyras ir vyriškas Aqva Pour Homme kvapas, supintas iš mandarinų, aitriųjų apelsinų ir pikantiško seksualus ambros dvelksmo, užlieja kvapnia gaiva ir primena švelnų Viduržemio jūros alsavimą. Ir vyrams, ir moterims skirti Black – tai didžiausia Bvlgari dovana kvepalų pasauliui. Šie kvepalai puikiai išreiškia tikrą didmiesčio esmę: plačius Niujorko, Berlyno, Honkongo ar Tokijo šaligatvius, vienodus betono pastatus ir plienines platformas. Black atspindi didmiesčio požiūrį ir suteikia saviraiškos laisvę. Black nesiekia visuotinio pritarimo. 1996 m. sukurti Bvlgari Pour Homme skirti norintiems diskretiškai pabrėžti savo individualumą – šaunus ir subtilus šių kvepalų kvapas užtikrina gerą savijautą. Šie kvepalai sukurti vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau asmenybės bruožas.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (5 dalis) Calvin Klein
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (5 dalis) Calvin Klein

Truth kvapas – savitas, geismingas, prabangus ir gundantis. Išryškina vyriškumą ir seksualumą. Gaivūs rytietiški vyrams sukurti Calvino Kleino kvepalai CK IN2U dvelkia mediena, žaliųjų citrinų ir džino kokteiliu, užplūsta viską persmelkiančiu muskuso kvapu. Gaivūs, tačiau šilti, sukeliantys seksualumą žadinančią įtampą. Vyrams skirti Calvino Kleino Eternity atspindi šių dienų vyro – jausmingo, tačiau vyriško, rafinuoto, tačiau stipraus – dvasią. „Tai romantikas, atsidavęs svarbiausioms vertybėms: šeimai, darbui, sveikatai ir laimei. Vyras, kuris sutaria su savimi, artimaisiais ir savo pasauliu”,- sako Kleinas. Natūraliai tyras ir šiuolaikiškas, CK One kvapas atskleidžia įdomų naują požiūrį. Šis švelnaus padedančio atsipalaiduoti kvapo tualetinis vanduo naudojamas gausiai – juo šlakstomas visas kūnas, nes išties intymų jo kvapą galima užuosti tik esant labai arti. 1998-aisiais pasirodę Contradiction žavi išties originaliu kvapu, kuris puikiai tinka tiek dieną, tiek vakare, nes nenustelbia šalia esančiųjų kvapo. Ir vis dėlto yra pakankamai stiprus, kad susuktų galvas. Obsession for men – tai kvepalai, nepaprastai pabrėžiantys vyriškumą. Stiprus, paveikus ir itin provokuojantis jų kvapas – dėmesį traukiantis augalų, prieskonių ir retos medienos kvapų derinys. 2002 m. rudenį pristatyti šiuolaikiško gaivaus, gryno ir seksualaus kvapo Crave skirti jauniems vyrams ir idealiai tinka kvėpintis dieną. Mobilųjį telefoną primenanti plastikinė Crave pakuotė patenkins jų aistrą naujausiems „daikčiukams”.

Kurlink eina pasaulio laikrodžių pramonė?
|

Kurlink eina pasaulio laikrodžių pramonė?

Per pastaruosius dvidešimt metų šveicariški rankiniai laikrodžiai įgijo gerą įvaizdį tiek pasaulio žiniasklaidoje, tiek visuomenėje. Per tuos dvidešimt metų pasaulyje specializuotų leidinių, laidų ir priedų kiekis, skirtas laikrodžiams bei jų pramonei padidėjo keliolika kartų, jau nekalbant apie išaugusias pačių gaminių reklamos apimtis. Per tuos dvidešimt metų pasaulyje kelis kartus padidėjo kolekcionierių ar jų organizacijų skaičius, ir dar daugiau atsirado naujų parduotuvių bei atstovybių. Laikrodžių kompanijos tapo garbingais įvairiausių sporto ar kultūros renginių remėjais, o ir pats laikrodis įgijo naują socialinę reikšmę – iš kasdienio naudingo atributo jis tapo svajonių, saviraiškos ir originalumo objektu. Kas gi savo laiku sukėlė tokią laikrodžių maniją? Vieni mano, kad tai buvo sparčiai besiplečianti mados industrija, apimanti visas pasaulio dalis ir tapusi prieinama visiems visuomenės sluoksniams. Tačiau kita ekspertų dalis tvirtina, jog tokį staigų susidomėjimą tiksliu laiku lėmė prieš 40 metus negirdėti bei neturėję didelės paklausos plastmasiniai ir kvarciniai kompanijos „Swatch” laikrodžiai. 1970 metais “Swatch” išprovokavo lig tol neregėtą pasaulio poreikį savo stilingiems gaminiams, savo laiku Italijoje net sukeldami masinius isterijos priepuolius žmonėms, šturmuojantiems “Swatch” parduotuves… Žiniasklaidos dėmesys beveik nuo nulio sukurtam „Swatch” prekiniam ženklui sukūrė naują jaunų laikrodžių mėgėjų kartą, kuri masiškai pirko rankinius laikrodžius.

Jaunieji laikrodžiai – jaunoji prabanga
|

Jaunieji laikrodžiai – jaunoji prabanga

Garbingas laikrodžių kompanijas įprasta laikyti mažiausiai vieno šimto metų senumo įmonėmis. Kiekviena firma didžiuojasi savo pradininkais ir išradimais, nurodžiusiais kryptį kitiems gamintojams, bei iškilmingai, kaip masonai, perduoda savo gamybos paslaptis iš kartos į kartą. Jaunomis kompanijomis, kaip paprastai, yra laikomos arba japonų bei korėjiečių firmos, gaminantis serijinius pigius kvarcinius laikrodžius. Tačiau rinkoje egzistuoja ir garbinių šveicariškų laikrodžių kompanijų, kurios yra jaunesnės netgi už šio žurnalo skaitytojus. Negana to, tų kompanijų laikrodžiai savo konstrukcijos patobulinimais, prabanga ir apdailos ypatybėmis niekuo nenusileidžia ir senosioms kompanijoms. Kai kurie iš tų laikrodžių taip pat kainuoja tiek, kiek nėra dar užsidirbęs dažnas šio žurnalo skaitytojas per visą savo gyvenimą, o kai kurių tokių laikrodžių sukūrėjai (nors kompanijų pavadinimas ir dvelkia XVII amžiumi) yra dar gyvi, ir netgi ganėtinai jauni. Pavyzdžiui, “Franck Muller” yra laikomi 20-ies pasaulio prabangiausių laikrodžių gamintojų šeimos nariu, nors kompanijai – dar tik 15 metų (pats įkūrėjas gimęs tik 1958 metais). Tai – tokie pavadinimai, kaip “de Grisogono”, “Allein Silberstein”, “blu”, “Charriol”, “Corum”, “Rado” ir “Raymond Weil”. Lietuvoje oficialiai kol kas prekiaujama tik dviem pastaraisiais (laikrodžių parduotuvės “Ženeva”).

Prabangūs laikrodžiai – gera investicija
|

Prabangūs laikrodžiai – gera investicija

„Laimės tilto“ direktorius Romas Gimbutis sako, jog prabangūs mobilieji telefonai ir rankiniai laikrodžiai yra ne tik įvaizdžio dalis, bet ir tikslinga investicija. Pokalbis su bendrovės „Laimės tiltas” direktoriumi Romu Gimbučiu – apie prabangių laikrodžių verslą, klientus, konkurenciją, falsifikatus ir apie tai, ar normalu, jog laikrodis arba telefonas kainuoja tiek, kiek automobilis. – Kada pradėjote verslą ir kodėl pasirinkote būtent prekybą laikrodžiais?- 1993 metais. Tada laikrodžiai buvo perkama prekė. Pradėjau nuo kiniškų ir rusiškų laikrodžių. Tais laikais kažkaip žmonėms buvo įskiepyta, jog rusiški laikrodžiai yra geri, patikimi. – Bet kodėl ėmėtės prekiauti laikrodžiais, o ne, pavyzdžiui, džinsais ar sausainiais? – Tiesiog taip išėjo. Na, vaizdžiai tariant, prekiauti laikrodžiais reiškia būti gražių daiktų apsuptyje. Galima būtų teigti, kad gražūs laikrodžiai yra neatsiejami nuo gražių moterų. Pažiūrėkite, pavyzdžiui, kokios nežemiško grožio moterys nešioja „Chopard” laikrodžius. Gražiausios pasaulyje! – “Chopard” buvo pirmoji šveicarų firma, kurios laikrodžiais ėmė prekiauti „Laimės tiltas”? – Šveicariškais laikrodžiais pradėjome prekiauti 1997 metais, pirmosios šveicariškos markės buvo „Rado”, „Tissot”. Prekybos pradžia buvo sunki, nes Lietuvoje tada buvo smarkiai sukeltos kainos. Tas pats šveicariškas laikrodis Lietuvoje kainuodavo maždaug 30-40 procentų brangiau nei Šveicarijoje. Klientai mieliau važiuodavo pirkti į užsienį, dabar mieliau perka Lietuvoje.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis) Azzaro
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis) Azzaro

Azzaro Chrome Men – šiuolaikiškas kvapas, simbolizuojantis gaivą, nekaltumą ir vyriškumą, sukeliantis prisiminimus apie praeitį ir įkvepiantis svajoti apie ateitį. Chrome aromatas tarsi sujungia trijų kartų vyrus, jų bendravimo akimirkas, pasitikėjimą, bendradarbiavimą ir vaikišką naivumą. Dizaineris Loris Azzaro kuria kvapus pasikliaudamas savo jausmais ir patyrimais. Vieną šiltą vakarą, saulei leidžiantis, viskas aplinkui: žmonės, medžiai, vanduo ir smėlis įgavo melsvai sidabrinę spalvą. „Aš dievinu tokius momentus”, – prisipažino Azzaro, su meile žvelgdamas į savo anūką, su kuriuo leido atostogas Tunise. Grožis, kurį dizaineris išvydo, įkvėpė jį sukurti Chrome aromatą – vėsų ir gaivų, tarsi jūros brizas. Kvepalai Azzaro Pour Homme atspindi jų kūrėją dizainerį Loris Azzaro. 1978 – aisiais pirmą kartą pasirodęs kvapas tarsi unikalus kokteilis kupinas prabangos, šiuolaikiškumo, humoro jausmo, vyriškumo ir elegancijos. Tai nesenstantis kvapas skirtas stipriam vyrui, kuris nori dominuoti ir žavi nepaprastu vyriškumu. Vos pasirodę kvepalai Azzaro Pour Homme sulaukė didelio pasisekimo ir iki šių dienų išlaikė savo populiarumą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (2 dalis) Ben Sherman

Muzika ir Ben Sherman drabužių bei aksesuarų stilius įkvėpė sukurti gaivų ir ryškų kvapą 2 Tone. Tai jausmus žadinantis kvapas skirtas vyrui, dievinančiam Ben Sherman klasiką. Sukurti kvepalus Live Forever įkvėpė nerūpestingos dienos ir naktys dvaro sodyboje didmiesčio pakraštyje. Live Forever – tai gaivus kvapas žadinantis vyriškumą. „Looking good isn’t important – it’s everything”, – kažkada yra pasakęs Alfred Benjamin Sugarman, visame pasaulyje garsaus prekės ženklo „Ben Sherman“ įkūrėjas. Alfred Benjamin Sugarman gimė 1925 – aisiais Anglijoje. Sulaukęs dvidešimties jis atsisakė dalyvauti šeimos versle ir išvyko ieškoti laimės svetur. Po ilgų klajonių po pasaulį 1962 – aisias sugrįžo į Braitoną (pietų Angliją), pasikeitė savo vardą ir pavardę į Ben Sherman ir netrukus įsigijęs mažą fabrikėlį pradėjo gaminti marškinius bei paplūdimio drabužius. Aukšta kokybė, kruopščiai apgalvotos marškinių detalės nepaliko abejingų. 1963 – aisiais įvardijami kaip prekės ženklo „Ben Sherman“ gimimo metai, o 1967 – aisiais atidaryta pirmoji oficiali „Ben Sherman“ parduotuvė Braitone. Ben Sherman nuolat siekė tobulybės ir nepaliaujamai ieškojo būdų kaip pakeisti supantį pasaulį. Jam pavyko paprastą fabrikėlį paversti klestinčia kompanija, sukurti prekės ženklą, kuris ir šiandien išlieka tarp populiariausių ir pasiekti, kad „Ben Sherman“ marškiniai taptų išskirtinumo simboliu. „Oh my God, you are wearing Sherman!!!“, – tokius susižavėjimo šūksnius buvo galima išgirsti tų laikų jaunimo tarpe, tą patį galima ištarti ir šiandien, juk Ben Sherman tiesiog nepavaldus laikui.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (3 dalis) Burberry

Šiuolaikišką britą simbolizuojantys vyriški Brit pabrėžia laisvą eleganciją ir nereikalaujantį pastangų stilių. Gaivus rytietiškas kvapas, kuriame justi sultingi mandarinai, ką tik supjaustyti imbierai, laukinės rožės ir kvapnūs kedrai, suteikia pasitikėjimo savimi bei seksualumo, pabrėžia vyriškumą. Burberry London New – šie nesenstančio kvapo kvepalai skirti šiuolaikiškam džentelmenui – rafinuotų manierų ir labai pasitikinčiam savimi. Iš pradžių šis rafinuotas ambros ir medienos kvapas gaivina ir pabrėžia vyriškumą, po to suteikia gundančio natūralaus seksualumo, galiausiai virsta unikaliu laikui nepavaldžiu dvelksmu. Vyriški Touch iš pradžių atskleidžia griežtai nusistovėjusių sudedamųjų dalių kvapo gaivą: švelnus žibuoklių ir rūgštus mandarininių citrinmedžių dvelksmas subtiliai dera su gaivinančiu baltųjų pipirų kvapu, kuri sušvelnina kadagių dvelksmas. Po to pamažu ima veikti stiprių vyriškų kvapų alchemija: kvapiųjų auksabarzdžių, muskuso ir tongapupių.Vyrams sukurti Burberry Touch – tai gyvybės esencija, tai kvepalai, pulsuojantys ritmu arba dvelkiantys tyla, tai aksesuaras, atspindintis naują požiūrį. Burberry Weekend – šiuos aštraus medienos ir samanų kvapo kvepalus BURBERRY pristatė 1997 m. Weekend garsėja dėl ypatingos jų kvapo skleidžiamos gaivos. Skirti kvėpintis kasdien. Burberry Brit – Brit mergina įkūnija žaismingą britų savitumą. Ji piktinanti, tačiau visada žavi ir nenuspėjamai seksuali. Gaivus ir žaismingas Brit kvapas – tai klasikinis žalumynų ir rytietiškų kvapų derinys: sodraus vaisių, švelnaus riešutų ir raminamo ambros, vanilės bei kvapiųjų tongapupių. Sukurtas 1996 m., Burberry Classic vyrams aromatas yra harmoningas ramybės ir aistros, elegancijos ir natūralumo mišinys.