| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (14 dalis) Christian Lacroix

Skaisčiai raudona kvepalų Tumulte buteliuko spalva neabejotinai simbolizuoja amžiną meilę. Tai spalvingas ir kerintis gėlių kvapas įkūnijantis visa, kas yra geriausia gyvenime. Prabangus ir kartu paslaptingas bei romantiškas Tumulte aromatas tarsi kviečia pasinerti į nuotykių, naujų pažinčių ir pagundų kupiną gyvenimo sūkurį. Christian Lacroix – vienas žymiausių prancūzų dizainerių. Šio dizainerio sukurtus drabužius lengva pažinti dėl neįprastų sprendimų, ryškių atspalvių ir netikėtų spalvų derinių. Dizaineris Christian Lacroix gimė 1951 m. mažame miestelyje pietų Prancūzijoje. Dar vaikystėje, kai jo paklausė, kuo norėtų tapti užaugęs, jis atsakė, jog norėtų būti „Christian’u Dior’u”. Nuo 1970 m. iki 1972 m. studijavo Paul Valery universitete. 1974 m. Christian Lacroix vedė Francoise Rosenthiel. Savo karjerą pradėjo nuo žurnalisto, rašančio apie madas ir stilių, ir netikėtai 1978 m. buvo pakviestas į mados namus Hermes dirbti dizainerio asistentu. Vėliau perėjo į Jean Patou mados namus, kuriuose buvo paskirtas ne asistentu, o jau dizaineriu. Galiausiai Christian Lacroix 1987 m. nusprendė palikti Jean Patou mados namus ir atidaryti savo nuosavus. Mados namai Christian Lacroix tapo pirmuoju haute couture salonu, atidarytu Paryžiuje per paskutiniuosius dvidešimt metų. 1989 m. dizaineris pristatė pirmąją рre-a-рorter kolekciją, o 1990 m. pasirodė pirmieji dizainerio kvepalai „C’est La Vie”, kurių pristatymas sukėlė šurmulį mados pasaulyje.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Estee Lauder

Estee Lauder Beautiful – tūkstančio žiedų kvapas – romantiškesnis ir rafinuotesnis nei kada nors anksčiau. Nuostabios formos flakone slypi išties prabangūs kvepalai. Įsimylėkite – dar kartą, beatodairiškai! Beautiful kvapas – romantiškas, švelnus ir nepamirštamas tarsi tūkstančio žiedų puokštės. Romantika dvelkiantys Beautiful pavergia kiekvienos moters širdį, nes yra sukurti profesionaliai ir kūrybingai. Dailios formos flakone slypintys kvepalai Beautiful Love šlovina romantiškos meilės teikiamą džiaugsmą. Svaiginantis magnolijų žiedų, sodrus baltųjų jazminų, mangų, heliotropų ir kvapiųjų auksabarzdžių kvapas sukelia jausmų antplūdį – tarsi būtų aplankiusi nauja meilė. Nuostabus svaiginantis baltųjų gėlių aromatas toks gundančiai žavus, jog žadinte žadina jausmus. Sodrus šiltas medienos dvelksmas dar labiau uždega jausmus ir skatina aistrą. Kvepalai Beyond Paradise – tarsi kvapni svajonė. Jų retas intriguojantis kvapas svaigina ir žadina jausmus. Beyond Paradise apgaubia žaviu tropikų drėgmės, citrusų gaivos bei intensyviu gėlių kvapu ir nuneša į nuostabų pasaulį, kupina optimizmo bei stebuklų. Geismą žadinantys kvepalai Intuition išreiškia įgimtą vidinį balsą, kuriuo vadovaujasi kiekviena moteris. Flakone įkalintas gintarinis lašas pabrėžia kvepalų rafinuotumą, o vos pasklidęs jų šiltas kvapas atskleidžia moteriškumą ir geismingumą. Leiskite Intuition pažadinti Jūsų jausmus! Estee Lauder kvepalams Knowing būdingas sodrus medienos kvapas.

|

Ką turėtumėte žinoti apie parfumeriją – 1 dalis

Ar egzistuoja kvepalai blondinėms ir brunetėms? Ne. Ankstesniais laikais manyta, kad brunetėms vertėtų rinktis saldžius sunkius aromatus, o jaunoms blondinėms – gaivius gėlių aromatus. Šiuo metu taip nebemanoma. Svarbiausia pabrėžti savo stilių ir individualumą: romantiškas, dalykinis, ekstravagantiškas ar klasikinis – svarbiausia, kad jį lydėtų tinkamas aromatas. Kaip greitai pavargsta nosis, „degustuojant“ naujus aromatus? Pakankamai greitai. Jeigu kvepalai yra skirtingų tipų, lyginti galima 5-6 aromatus, jeigu kvepalai gana panašūs, tai 2-4. Pradėti geriausia nuo lengvų aromatų ir pabaigti sunkesniais – jie greičiau nuvargina nosį. Bandant naują aromatą, reikalingas laikas, kad aromatas atsiskleistų. Ar egzistuoja ryšys tarp žmogaus charakterio ir kvapais? Psichologai tyrė žmogaus charakterio ir kvapų sąryšį, ir buvo priėję prie išvados, jog gaivūs, spalvingi tonai, išsiskiriantys tiesioginiu poveikiu, pavyzdžiui, kvepalai Diorissimo iš Christian Dior, tenkina ekstravagantiškų, drąsių aktorių skonį, tuo tarpu rytietiški, paslaptingi atspalviai, pavyzdžiui, Cinnabar iš Estee Lauder, tinka mažiau ekspansyvioms moterims, mėgstančioms tet-a-tet pokalbį intymioje aplinkoje. Pudros prieskonis, kuris lyg apgaubia kūną apsauginiu apdangalu, charakteriškas, pavyzdžiui, Ombre Rose (Jean-Charle Brosseau), pasirenkamas dažniausiai emocionalių moterų, savimylų, visada šiek tiek infantilių ir mėgstančių žiūrėtis į veidrodį.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (15 dalis) Christina Aguilera

Kvepalai Inspire sukurti siekiant perteikti atlikėjos Christinos Aguileros pasitikėjimą savimi ir seksualumą – kad kiekviena moteris jaustųsi taip pat. Tai kvepalai, kurie neleis plaukti kartu su minia ir įkvėps ginti savo įsitikinimus bei siekti savo svajonių. Kvepalai, kurie aukština moters būtį, kupiną moteriškumo ir smagumo. Spinduliuodami Christinos gyvenimo geismą jie suteiks galios ir įkvėps siekti geriausio, jaustis laisvai būnant savimi ir pagal savo nuožiūrą kurti savo gyvenimą. Atraskite save iš naujo kartu su kvepalais Inspire! Įspūdingos išvaizdos, energinga ir gundančiai atrodanti populiari pasaulinė popmuzikos žvaigždė Christina Aguilera geriausiai žinoma dėl savo prašmatnaus viliokės stiliaus, nepakartojamo balso, paveikių dainų ir temperamentingo žavesio. Galima teigti, kad Christina Aguilera dainininkės karjera prasidėjo dar tuomet, kai ji pateko į projektą „The Mickey Mouse Club”, transliuojamą per „Disney” televizijos kanalą. Tarp tuometinių Christinos Aguileros kolegų, dalyvavusių šiame projekte, buvo ir Britney Spears bei Justinas Timberlake’as. 1999 – aisiais pasirodė pirmasis Aguilera albumas, o 2001 – aisiais Christina Aguilera kartu su Pink, Mya ir Lil Kim įrašytas pasaulinis superhitas „Lady Marmalade” sulaukė didelės sėkmės ir tapo miuziklo „Moulin Rouge” vizitine kortele. Na, o kai 2002-aisiais pasaulį išvydo provokuojantis, seksualus ir pasitikėjimo savimi kupinas albumas „Stripped” Aguilera sužibėjo kaip tikra superžvaigždė.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) FCUK

Švelnus, tačiau nepamirštamas Fcuk kvapas dar ilgai tvyro ore primindamas tą, kuri jais kvėpinasi. Vienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK”. Turėdami tokį skandalingą prėkės ženklo pavadinimą jie nuolat susiduria su pasipiktinimu ir bandymais uždrausti naudoti šį raidžių derinį. Netgi kai kurie prekybos centrai, pavyzdžiui „Macys” ir „Bloomingdales”, atsisakė pardavinėti šios kompanijos drabužius tik dėl užrašo FCUK, kuris kelia asociacijas su nepadoriu anglų kalbos žodžiu. Naujųjų prekės ženklo FCUK kvepalų reklama kvietė žurnalo skitytojus išbandyti naująjį kvapą su šūkiu „Open here to try FCUK her” („Atidarykite čia, tam, kad išbandytumėte FCUK jos”) ir tai nevienintelis kartas, kai prekės ženklo FCUK reklamai buvo pasitelktas žodžių žaismas, kuris kėlė daugybę diskusijų ir nepasitenkinimo. Žinomas ir tokias atvejis, kai Anglijoje teisėjas išvarė iš teismo salės prisiekusįjį, vien dėl to, kad jis vilkėjo marškinėlius su užrašu FCUK. Nepaisant to kompanija „French Connection UK” ir toliau sėkmingai vysto savo veiklą nepaliaudama stebinti išradingumu.

|

Ką turetumėtė žinoti apie parfumeriją – 2 dalis

Ar visada parfumerija supakuota į apsauginę plėvelę? Ne, toli gražu ne visada! Nors dauguma firmų papildomai savo parfumerijos dėžutę supakuoja dar į apsauginę permatomą plėvelę, tai visai nėra būtina. Kai kurie brendai to nedaro (geras pavyzdys – kvepalai iš Nina Ricci, Clinique, Laura Biagiotti ir kt.). Todėl, jeigu Jūsų prekė neturi apsauginės plėvelės, nereikia kaltinti pardavėjo, galbūt tai reiškia, kad šis aromatas visai neturi tokios plėvelės. Ypatingai tai pasakytina apie testerius. Ar kvepalai palieka dėmes ant drabužių? Kaip taisyklė ne, tačiau būkite atsargūs su šilkinėmis palaidinukėmis. Be to, dėmės gali likti ant drabužių, jeigu kvepalai labai seni, blankūs arba jų koncentracija labai didelė. Ir jeigu jau dėmės liko, jas pašalinti yra labai sunku. Kodėl negalima vienu metu naudoti kelis kvepalus? Visi kvepalai – tai harmoninga visuma. Jeigu Jūs naudojate vienu metu kelis kvepalus, tai suardo bendrą harmoniją, ir atskirai paimtų kvepalų charakteris jau neišryškėja. Be to, kvapų susimaišymas gali palikti nemalonų bendrą įspūdį. Todėl atkrepkite ypatingą dėmesį į tai, ar dera tarpusavy Jūsų dezodorantas ir Jūsų kvepalai. Yra įprasta kvėpinti vietas už ausų, – kodėl? Kvepalai ilgiau išlieka ir geriau atsiskleidžia tose vietose, kur oda švelnesnė: už ausų, rankų išlenkimuose, ten, kur apčiuopamas pulsas. Švarūs plaukai, audiniai, ypač natūralūs, o visų pirma vilna, taip pat puikiai išlaiko aromatą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Clarins

Moterims patinka CLARINS, nes CLARINS myli jas, stengiasi išgirti jų norus ir gerbia. Ir viską daro su didele meile. Par Amour – tai pirmieji CLARINS kvepalai. Kvepalai, kurių vardas atspindi visus šios kompanijos įsitikinimus. Argi būtų įmanoma sukurti kvepalus moterims negalvojant apie jaunystės įsikūnijimą, šių dienų dukteris – tas, kurios yra mūsų ateitis, kurios kurs rytdienos pasaulį? Nuostabiame širdies formos flakone slypintys Par Amour išreiškia CLARINS meilę. Jų kvapas elegantiškas ir stulbinantis, nes Par Amour – tai tikra meilė. Ir savo antruosius kvepalus CLARINS sukūrė toms, kurios vis dar auga ir turi visas teises naudotis savo amžiaus teikiamais pranašumais. Par Amour Toujours skirti visoms dukroms – jų pirmai pažinčiai su kvepalų pasauliu. Par Amour ir Par Amour Toujours sukurti visoms moterims, jie nėra skirti tik dukroms ar tik mamoms. Galbūt moterims labiau patiktų Par Amour Toujours, mergaitėms – Par Amour, o kai kurios jų galbūt norėtų kvėpintis abejais. Par Amour Toujours pasakoja istoriją apie meilę. Flakonas turi širdies formos purkštuką – rožių pumpurų spalvos, kvepalai taip pat rausvos spalvos – tai reiškia, jog meilė yra brangakmenis, tačiau iš kitų brangakmenių skiriasi tuo, jog yra gyva. Pakuotę puošiantis rausvos spalvos – gaivios ir spindinčios, tokios, kokia patinka visoms mergaitėms – žiedais apsipylęs medis yra gyvenimo simbolis, o gyvenimą suteikia meilė. Par Amour Toujours žadina džiaugsmą, nes sukurti su meile.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Ghost

Atnešantis džiaugsmą Ghost kvapas Cherish pirmą kartą pasirodė 2005 – aisiais. „Ghost” moteris šiuolaikiškai romantiška, miela ir atvira. Ji nieko nedaro atmestinai, ir jeigu myli, tai myli visa širdimi. Kvapas Cherish sukurtas tam, kad džiugintų, suteiktų malonumą ir atneštų džiaugsmą. Nepaprasti vasaros malonumai. Šypsena veide ir spindinčios akys, atostogų nuotykiai ir linksmybės – visa tai ir dar daugiau įkūnija gėlių ir vaisių kvapas moterims Sheer Summer, pristatytas 2005 – aisiais. Ghost – tai švelnus ir elegantiškas kvapas moterims, pasirodęs 2000 – aisiais. Švelnus, bet išraiškingas Ghost aromatas sukurtas jausmingoms ir romantiškoms moterims. Kompaniją „Ghost” įkūrė talentingoji Tanya Sarne, kuri iki šių dienų žavi mados pasaulį savo neblėstančiu entuziazmu ir neišsenkančia energija. „1984 m. aš papasakojau savo geriausiai draugei, dirbančiai ryšių su visuomene agentūroje, apie savo naują kompaniją, kurią pavadinau „Ghost”. Ir ji atsakė: „Koks baisus pavadinimas „Ghost” (išvertus iš anglų kalbos reiškia „vaiduoklis”), tau nėra net vaiduokliškos vilties sulaukti sėkmės”, – prisimena prekės ženklo „Ghost” įkūrėja Tanya Sarne. Nepaisant įvairių abejonių ir nuogąstavimų, per dešimt metų prekės ženklas „Ghost” sėkmingai įsitvirtino mados pasaulyje. „Aš didžiuojuosi savo kūriniu. „Ghost” – tai ypatingai moteriški drabužiai, atlaikę laiko išbandymus.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)

Skandalinga reputacija garsėjanti Londono apatinio trikotažo „imperija”, siejama su gundymu, malonumu ir jausmų provokavimu, pristato kvepalus Agent Provocateur. Šie kvepalai, kuriuos sukūrė Joseph’as Corré ir Serena Rees, įkūnija kvepalų – priemonės žadinti seksualinį potraukį – fenomeną. Absoliučiai moteriški Agent Provocateur sukurti priminti mums, koks galingas gali būti geismą žadinantis nepamirštamas kvapas. „Norime pasiūlyti tobulą kvapo ir vilionės „sąjungą”, kad patirtumėte nepaprastą jaudulį”,– sako jų kūrėjas Joseph’as Corré. Alexander McQueen – tai vienas ekscentriškiausių ir talentingiausių mados pasaulio atstovų, dažnai vadinamas tiesiog mados genijumi. Alexander McQueen gimė 1969 – aisiais Londone. Būdamas tik šešiolikos po nuolatinių konfliktų su šeima ryžosi mesti mokyklą ir įsidarbino pameistriu ateljė „Anderson & Shepherd”. Dar jaunystėje būsimasis dizaineris visus stebino kontraversiška kūryba: baigdamas „Cental St Martin’s” menų mokyklą pristatė kelnes „bamsterius”, kurių liemuo buvo taip stipriai pažemintas, kad aplinkiniai galėjo matyti kelnes dėvinčiojo „sėdynę”. 1992 – aisiais įkūręs savo mados namus iki šių dienų Alexander McQueen dėl teatralizuotų kolekcijų pristatymų sulaukia daug žiniasklaidos dėmesio. Negyvais skėriais aplipusios purvinos manekenės, skrybėlėse plazdantys drugiai – tik maža dalis šių šou elementų.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Clinique

Clinique Aromatics Elixir Eau de Toilette – išties originalūs Clinique kvepalai. Kur kas daugiau nei kvepalai. Clinique Happy Heart Eau de Parfum – gėlių gausa. Truputis šilumos. Jausmų gelmė. Kvėpinkitės, ir Jūsų širdį užplūs laimė! 1960 metų pabaigoje žurnalistė Carol Philips atkreipė dėmesį į tai, kad kai kurių amerikiečių moterų oda yra nuostabi. Ji atliko tyrimą, kurio dėka paaiškėjo, kad visos šios moterys lankėsi viename ir tame pačiame kosmetologo kabinete ir naudojo tas pačias kosmetikos priemones. Netrukus žurnale „Vogue” buvo išspausdintas straipsnis pavadinimu „Ar galima turėti nuostabią odą?”. Atsakymas į šį klausimą buvo „Taip, galima”. Šį straipsnį perskaitė kompanijos Estee Lauder savininkai ir Carol Philips pasiūlė vadovauti naujai kompanijai, kuri būtent ir gamins tokias kosmetikos priemones. Taip 1968 m. JAV rinkoje atsirado kompanija CLINIQUE LABORATORIES. Nuo daugelio kitų kosmetikos kompanijų CLINIQUE skiriasi tuo, kad siekia patenkinti individualius odos priežiūros poreikius ir nesiūlo vienos odos priežiūros priemonės visų tipų odai. CLINIQUE odos priežiūros produktų linijos skirtos individualioms odos priežiūros problemoms spręsti.