Versace
| |

Versace

Santo, Donatella ir Giani Versace užaugo Italijoje. Kol Gianni mokėsi iš siuvėjos motinos amato gudrybių, Donatella žaidė būdama jo kurybos mūza. Dar vienuolikos metų, ne pagal savo metus išsivysčiusi mergaite jau dažė šviesiai savo plaukus ir dėvėjo savo brolio Gianni sukurtus drabužius. Dizainerio darbas su trikotažu atvedė ji į Florenciją apie 1970-tųjų vidurį. Donatella sekė iš paskos. Kol ji studijavo universitete italų literatūrą, savaitgaliais ji puikiai leisdavo laiką su savo broliu ir jo kuriamos mados gerbėjų minia. Gianni persikėlė į Milaną ir Donatella dar kartą sekė paskui jį. 1978-aisiais, kai jis ryžtingai ėmėsi savo kompanijos veiklos, buvo suplanuota, kad Donatella kompanijoje dirbs kaip jo agentė. Šis planas greitai žlugo, nes dizaineris panoro savo seserį kompanijos veikloje matyti kaip mūzą ir kritikę. Nuo Gianni mirties Versace kompanija padidino savo vertę 250 – čia milijonų. 2004-ųjų liepą Donatellai buvo nustatyta priklausomybė kokainui, nuo kurios ji buvo pradėta gydyti reabilitacijos klinikoje. Paskutinį kartą ji viešai pasirodė 2006-tų birželį. Tai buvo Versace mados namų vyrų šou. Ji buvo labai sukūdusi ir dėvėjo peruką. Tikėtina, kad jos plaukai ėmė kristi dėl jos priklausomybės kokainui.

Jean Paul Gaultier
| |

Jean Paul Gaultier

Jean Paul Gaultier augęs šeimoje, kurioje vos pavykdavo sudurti galą su galu, Jeanas Paulis dažnai lankydavosi pas močiutę, buvusią medicinos seserį. Reikia pripažinti, kad močiutę jis turėjo ypatingą, namuose priimdavusią pacientes ir joms teikdavusią įvairią pagalbą – nuo sveikatos patarimų, iki Taro kortų pranašysčių, nuo aprangos derinimo iki veido kaukių. Būdamas šešerių Jeanas Paulis nemokėjo nei žaisti futbolo, nei karstytis ant skersinio, tačiau buvo matęs visas televizijos laidas ir puikiai piešė. „Aš piešdavau močiutės klienčių „prieš” ir „po” eskizus. „Prieš” būdavo dabartinis vaizdas, „po” – tai, ką mačiau per televizorių, pavyzdžiui, Ava Gardner. Labai įdėmiai klausydavausi močiutės patarimų. Ji mane išmokė, kiek daug galima pasiekti drabužiais ir išvaizda. Ir padėjo suprasti žmonių psichologiją – mada yra susijusi su žmonių poreikiais, net jei jie nesugeba jų suformuluoti”, – vaikystę prisimena dizaineris. Užaugęs moteriškoje kompanijoje (mama, močiutė, pusseserė) jis nesyk pripažino, kad šioji jam daug mielesnė nei vyriška. Išskyrus, jaunus vaikinus, žinoma. Jeanas Paulis atvirai prisipažįsta, kad jau paauglystėje skaitydamas Romeo ir Džuljetą suprato, jog Romeo jį domina kur kas labiau nei Džuljeta.

Carolina Herrera
| |

Carolina Herrera

María Carolina Josefina Pacanins gimė 1939 metų sausio 8-ąją Karakase, Venesueloje, Carolina Herrera yra tarptautiniu mastu įžymi dizainerė, kuri gimė su daug privilegijų. Ji gimė šeimoje, kuri apėmė politikus, valstybės veikėjus ir žemvaldžius, Herrera primygtinai reikalavo, kad nepaisant tapimo tarptautine keliautoja, kuris bendravo su karališkosios šeimos nariais, jos mama sukėlė jai tokią aistrą, kuri ir padėjo jai tapti kokia ji dabar yra. Herrera pradėjo savo mados liniją 1981 metais po šeimos iškeldinimo ir išsikraustymo į New Yorko miestą. Pradėdama su linija kuri atkreipė dėmesį, netrukus ji išsiplėtė iki kostiumų ir suknelių. Herrera toliau plėtojo savo prabangių produktų liniją daugelį metų įskaitant parfumeriją, vestuvines sukneles, rankines ir kitus aksesuarus. Taip pat ji bendradarbiavo su savo dukterimi Carolina Adriana kuriant savo 212 Men’s kvepalų linija ir produktų. Be to, ji išsišakojo su savo butikų linija vadinama CH Carolina Herrera. Herreros didžiausias lūžis prasidėjo kai mados įkona Žaklina Kennedy Onasis paprašė jos pradėti aprūpinti drabužiais. Ji rengė Onasis paskutinius dvyliką jos gyvenimo metų, įgydama kitus garsius klientus, kurie norėjo pamėgdžioti Žaklinos Onasis legendinį stilių. Šiandien, Herrera rengia daugelį garsių veidų per didesnius renginius. Jos kliento sąrašas apima Nicole Kidman, Shakira, Salma Hayek ir ypač Renee Zellweger, kuri net turėjo Herreros sukurtą vestuvinę suknelę.

Roberto Cavalli
| |

Roberto Cavalli

Roberto Cavalli drabužiai užima pirmą vietą tarp skirtingų firmos ženklų. Tiksliau sakant, Roberto Cavalli laikomas geriausiu dizaineriu daugelio aktorių, modelių ar dainininkų. Roberto Cavalli kelnių ir marškinių dizainas veikia mūsų vaizduotę ir nepaisant aukštų kainių žmonės nori jas pirkti ir pirkti. Pripažinkite: jus atrodote gražiau su Roberto Cavalli drabužiais.Apsirengimas yra pirmas dalykas į kurį žmonės atkreipia dėmesį. Netikėk kai žmonės sako, kad apranga nėra svarbu. Tai netiesa! Pats pirmas įspūdis yra be galo svarbu. Ar mergina eis į pasimatymą su jaunu vaikinu jeigu jis dėvės nešvarius ir nepatrauklius drabužius? Gal bet, ne kiekviena… Ar vaikinas pastebės madingą merginą vilkinčia senais nemadingais rūbais? Žinoma, kad ne! Geras įspūdis yra pirmas žingsnis link sėkmingų santykių arba karjeros. Kaip moteris jaučiasi būdama šalia stilingo ir išvaizdaus vyriškio? Maloniai, išdidžiai… Matydama Roberto Cavalli drabužius vilkinti savo vyrą, moteris jausis būtent taip… Taigi, kas yra Roberto Cavalli? Roberto Cavalli yra žinomas pasaulyje mados dizaineris. Jis kuria moterims ir vyrams, suteikdamas kiekvienam galimybę jaustis pasitikinčiu savimi ir stilingu. Roberto Cavalli šaknys veda į Italiją, Florenciją. Nuo pat mažens Roberto buvo išsiskirianti asmenybė. Jis turėjo originalių idėjų susijusių su drabužių dizainu. Jo pirmasis darbas buvo marginimas ant lengvos odos. Žinoma, Roberto negalėjo tai daryti be žinių apie medžiagas ir technologijas.

Guess
| |

Guess

Jei ne „Guess” reklama, tai Claudią Schiffer šiandien prisimintų nebent keli Europos dizaineriai, Laetitia Casta greičiausiai būtų apkūnoka namų šeimininkė Korsikoje, o Anna Nicolė Smith – viso labo striptizo šokėja.„Guess” įkūrėjai – keturi broliai Marciano – gimė Alžyre, augo Pietų Prancūzijoje, o apsigyveno JAV. Nors kalba su žaviu prancūzišku akcentu, išdidžiai save vadina amerikiečiais. Emigrantai iš Europos sugebėjo iš džinsų susikrauti pavydėtiną kapitalą. O juk tais laikais pardavinėti džinsus amerikiečiams buvo tas pats, kas eskimams – ledą. Būtų galima juos pavadinti keturiais muškietininkais, tačiau šūkis „Visi – už vieną ir vienas – už visus” šiam ketvertukui tiktų nebent pirmuosius keliolika bendro verslo metų. Vėliau lydimas skandalų pasitraukė svarbiausias įmonės strategas – vyriausiasis brolis George’as, o bendrovei „juodžiausiais” metais durimis trenkė ir antrasis – Armandas. Maurice’as ir Paulas ne tik išsikapstė iš duobės, bet ir vėl sėkmingai užkariauja pasaulį pardavinėdami moterų svajonę apie amžiną jaunystę ir seksualumą.

Yves Saint Laurent
| | | | |

Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent gimė 1936 Alžyre, Orano mieste, kuriame jis praleido visą savo vaikystę ir užbaigė vidurinę mokyklą. Po trejų metų jis jau nupiešė modelius lėlių suknelėms, trylikos metų jis jau žinojo, kad nori tapti modeliuotoju. Ir septyniolikos metų prancūzas Yves Saint Laurent paliko gimtąjį miestą ir išvyko į Paryžių. Kai jam buvo septyniolika metų, vienas įmantrus žurnalas išspausdino jo eskizus. Tais pačiais metais jo popiečio suknelės modelis gavo pirmą Tarptautinės vilnos asociacijos prizą. Pagal rekomendaciją „Vogue” žurnalo vadovas, susižavėjo pirmaisiais modeliais, Yves Saint Laurent eskizais ir pagaliau jis pradeda dirbti siuvėjo mokiniu. Priežastis yra paprasta – reikia išmokti kirpti ir siūti. Po mokymų Yves Saint Laurent tampa Dishouto pagalbininku. Taip dvidešimt vienerių metų jis tampa legendinio Christian Dior perėmėju. 1961 Yves Saint Laurent palieka Christian Diorą ir atidaro savo paties interjerą. Kartu su 80 darbuotojų paruošia pirmą savo kolekciją, kuri buvo pristatyta 1962 m. sausio 29-ąją. Savo pirmoje kolekcijoje Laurent parodė, kad nėra daugiau jokios prasmės slėptis po Dioro vardu. Nuo tada „Yves Saint Laurent mados namai” tampa vis labiau žinomi. Iš „mažo Dioro” jis labai greitai tapo „Didžiuoju Yves Saint Laurent”. Netrukus jis taps pirmas tarp lygių. „New York TIMES” paskelbs jį „Mados karaliumi”. Nuo dabar abu draugai, ir įkaitai buvo priversti sutikti, kad baikštus Yves Saint Laurent yra įtakingiausias dizaineris po Coco Chanel.

Gucci
| |

Gucci

Gerai žinomi „Gucci” mados namai netrukus švęs savo šimtąjį jubiliejų. Ilga mados namų gyvavimo istorija tapo firmos sėkmės ženklu. „Gucci” moteriai pateikia didelę įvairovę gaminių, kolekcijų. Beveik šimtą metų „Gucci” prekės ženklas pristato savitą stilių madų pasauliui. Šis ženklas tapo prabangos, elegancijos ir prašmatnaus stiliaus simboliu. Tačiau pats išgarsėjimo kelias buvo ilgas ir sudėtingas. Nepaisant šlovės ir nuolatinio iširimo, kurie persekiojo „Gucci” mados namus per visą jų laikotarpį, šiuo metu „Gucci” laikomi labiausiai klestinčiais pasaulyje. Kolekcijos ir linijos yra kupini prabangos, įvairovės ryškių spalvų. Daugelis „Gucci” aksesuarų moterims sukuria nepakartojamą stilių. „Gucci” yra skirtas moterims, kurios vertina šių gaminių aukštą kokybę, originalumą ir itališką žavesį. „Gucci” mados namai įsteigti 1920 metais, tuomet kai jaunas italų vyriškis Guccio Gucci, nusprendė pradėti savo verslą gimtajame Florencijos mieste. Jis atidarė dirbtuvę gaminančią nedidelius odinius lagaminus, rankines ir aksesuarus. Jo gaminiai tapo labai populiarūs dėl aukštos kokybės ir daug pastangų reikalaujančio sąžiningo darbo. „Gucci” sukūrė moterišką rankinę su bambuko rankena, kuri iki šiol yra pagrindinis kompanijos gaminys. Tuo metu „Gucci”savininkai visiškai apsisprendė kurti drabužius. Jo žmona Aida Calvelli turėjo didelę šeimą: 6 vaikus, nors tiktai jo sūnūs – Vasco, Aldo, Ugo ir Rodolfo dalyvavo kompanijos valdyme.

Armani
| |

Armani

Mados pasaulyje nuolat gimsta naujų žvaigždžių. Deja, dauguma jų – tik sezoninės: jos greitai išsisemia ir užgęsta. Drabužiai turi būti nuosaikūs ir šiuolaikišk – tokie kaip Giorgio Armani. Tai yra sėkmės mados pasaulyje paslaptis. Turėdamas ypatingą nuovoką, ko parduotuvėse ieško vyrai ir moterys, 27 – metis G. Armani šešeriems metams užstrigo dizainerio Nino Cerruti dirbtuvėse, kur kūrė vyriškų drabužių liniją. Čia jis išmoko visko, ko reikia savo verslui pradėti. 1975 metais jau 40 – metis G. Armani jautėsi įgijęs pakankamai patirties. Su draugu Sergio Galeotti pardavę judviejų „Volkswagen” automobilį (bene vienintelį savo turtą) jie įkūrė „Giorgio Armani S.p.A.”. „Mes nesupratome, ko ėmėmės. Tik žinojome, kad trokštame tai daryti”, – taip jie anuomet kalbėjo vietos spaudai. Vėliau G. Armani pasakojo: „Mačiau, jog tam, kad įtvirtinčiau savo ženklą, privalau sukurti ką nors naują. Taip nutariau eiti prieš srovę”. G. Armani ėjimas prieš srovę nebuvo drastiškas: pristatydamas savo pirmąsias kolekcijas jis neparodė jokio apnuoginto moters kūno ar raštuotų vyriškų kojinių. Kad taptų ryškiausia žvaigžde, Giorgio veikė daug subtiliau ir profesionaliau.

Dolce & Gabbana
| |

Dolce & Gabbana

Dolce ir Gabbana yra be abejonės patys galingiausi ir įtakingiausi dizaineriai šiame mūsų laikotarpyje. Jų klientų sąrašą apima keletas geriausiai besirengiančių žmonių pasaulyje, tokių kaip Bechamai, Madonna ir Sophia Loren.Dolce studijavo mados dizainą Sicilijoje ir įgyjo patirties savo tėvų versle. Stefano Gabbana studijavo grafinį dizainą ir įgyjo nemažai darbo patirties madoje, dirbo asistentu atelje Milane, kur pora pirmą kartą susitiko 1980 metais. 1982 metais jie įkūrė pirmą savo mados konsultavimo atelje, ir 1985 metais jie pristatė savo pirmą kolekciją moterims Milane, užsitarnaudami šalies pripažinimą. Kolekcija buvo daugiausia namų gamybos, ir susidėjo iš sudėtingų konstrukcijų sistemų. Asmenybės, kurios įkvėpė šią kolekciją buvo italų aktorė Sophia Loren ir Anna Magnani. Vėliau dizaineriai įtraukė korsetines sukneles, gangsterių kostiumus su šviesiais ruoželiais ir seksualius juodus kostiumas. Vis dėlto tai buvo 1980 metų pabaigos apsilankymas Sicilijoje, kuris prisidėjo prie gundančių moters formų išaukštinimo. Dizainerių duetas toliau bandė sėkmę Japonijoje ir pasirašė sutartį su Kashiyama grupe. 1989 metais jie atidarė savo pirmą nedidelę madingų drabužių ir reikmenų parduotuvę Japonijoje ir po dviejų metų pristatė pirmą vyrų kolekciją. Iš esmės Dolce ir Gabbana yra žinomi dėl jų mėginimo padaryti taip, kad moteris atrodytų “fantastiškai seksualiai”.

Escada
| |

Escada

Dolce ir Gabbana yra be abejonės patys galingiausi ir įtakingiausi dizaineriai šiame mūsų laikotarpyje. Jų klientų sąrašą apima keletas geriausiai besirengiančių žmonių pasaulyje, tokių kaip Bechamai, Madonna ir Sophia Loren. Dolce studijavo mados dizainą Sicilijoje ir įgyjo patirties savo tėvų versle. Stefano Gabbana studijavo grafinį dizainą ir įgyjo nemažai darbo patirties madoje, dirbo asistentu atelje Milane, kur pora pirmą kartą susitiko 1980 metais. 1982 metais jie įkūrė pirmą savo mados konsultavimo atelje, ir 1985 metais jie pristatė savo pirmą kolekciją moterims Milane, užsitarnaudami šalies pripažinimą. Kolekcija buvo daugiausia namų gamybos, ir susidėjo iš sudėtingų konstrukcijų sistemų. Asmenybės, kurios įkvėpė šią kolekciją buvo italų aktorė Sophia Loren ir Anna Magnani. Vėliau dizaineriai įtraukė korsetines sukneles, gangsterių kostiumus su šviesiais ruoželiais ir seksualius juodus kostiumas. Vis dėlto tai buvo 1980 metų pabaigos apsilankymas Sicilijoje, kuris prisidėjo prie gundančių moters formų išaukštinimo. Dizainerių duetas toliau bandė sėkmę Japonijoje ir pasirašė sutartį su Kashiyama grupe. 1989 metais jie atidarė savo pirmą nedidelę madingų drabužių ir reikmenų parduotuvę Japonijoje ir po dviejų metų pristatė pirmą vyrų kolekciją. Iš esmės Dolce ir Gabbana yra žinomi dėl jų mėginimo padaryti taip, kad moteris atrodytų “fantastiškai seksualiai”.