Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Giorgio Armani
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Giorgio Armani

Nauji gundantys vyriški kvepalai Armani Code žavi seksualiu gaiviu citrinų ir bergamočių kvapu, sumišusiu su vos juntamu apelsinų žiedų dvelksmu ir paragvajinių tvarų bei tongapupių skleidžiama raminama šiluma. Žavus vyriškas City Glam kvapas panašus į moteriškų City Glam – toks pat pikantiškas ir miestiškas. Imbierų ir alpinijų dvelksmas susilieja su ryškiu aitriųjų apelsinų kvapu, tuo tarpu pipirmėčių gaiva audrina jausmus. Galiausiai šiltu aksominiu šydu apgaubia rafinuotas, kerintis medienos ir muskuso dvelksmas. Šiuolaikiškoje kvapų puokštėje įsipynęs „atgaivintas” klasikinis paparčių kvapas – tai Emporio Armani Remix duoklė disko stiliui. Tamsiai mėlynos spalvos metaliniame flakone, kuris yra veidrodinis moteriškų Emporio Armani Remix flakono atspindys, glūdi geismą žadinanti saldymedžių ir prieskonių kvapų simfonija. 2001 m. pasirodžiusiems vyriškiems kvepalams Emporio Armani White būdingas šiuolaikiškas gaivinantis ir įkvepiantis kvapas – toks pat skoningas, kaip ir Giorgio Armani sukurti kostiumai. Giorgio Armani Acqua Di Gio – šio labai vyriško kvapo kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš jūros, saulės, žemės ir Viduržemio jūros salų brizo. Vaiskūs, kvapnūs, mediena dvelkiantys vyrams skirti Aqua Di Gio išreiškia šiuolaikišką vyriškumą ir žavi jūros, vaisių, žolelių bei medienos kvapu. Giorgio Armani Attitude – šių vyriškumą ir eleganciją pabrėžiančių kvepalų kvapas ryškus, tačiau švelnus. Gaiviai kvepia prieskoniais, ilgai juntamas geismą žadinantis medienos ir ambros dvelksmas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc

Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein‘as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc“ įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc“. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810“, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc“, simbolizuojančios aukščiausią rašymo meno viršūnę. Šiandien kompanija „Mont Blanc“ garsėja puikiais odos ir juvelyriniais dirbiniais, laikrodžiais, akiniais ir net kvepalais bei vyrams skirta kosmetika. Kvepalų „Presence“ klasikinis buteliukas puikiai žiūrisi net ant rašomojo stalo, o kvapas primena kalnų orą ir yra toks pats gaivus, tyras ir lengvas.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (36 dalis) Gloria Vanderbilt

Moteriškas ir klasika tapęs Gloria Vanderbilt kvapas pasaulį išvydo 1982 m. Sukurtas tam, kad pabrėžtų kiekvienos moters individualumą ir išskirtinumą. Gloria Vanderbilt aromatas – tarsi užkoduota žinutė, šių kvepalų savininkei, skelbianti: „Pasitikėk savimi, būk drąsi, pajusk savo išskirtinumą“. Jausmus žadinantis Gloria Vanderbilt aromatas puikiai tiks tiek iškilmingam vakarui, tiek neįpareigojančiam vakarėliui. Gloria Vanderbilt gimė 1924 m. Niujorke. Ji buvo vienintelis vaikas Reginald Claypoole Vanderbilt (1880-1925) ir Gloria Lauros Mercedes Morgan (1904-1965) šeimoje. Mergaitė, kuri vaikystėje turėjo kalbos defektą ir sunkiai išreikšdavo savo jausmus, išaugo ir tapo moterimi, kuri „atrado save“ vaidindama, rašydama, tapydama ir projektuodama. Jos pastangos nenuėjo veltui ir padėjo sukurti pasaulyje žymų „Gloria Vanderbilt“ prekės ženklą. Po ankstyvos jos tėvo mirties, Gloria Vanderbilt vos dvejų metų paveldėjo keturių milijonų dolerių vertės fondą. Teisė valdyti šį fondą, kol ji sulauks pilnametystės, buvo paskirta Gloria Vanderbilt motinai, tačiau tuo viskas nesibaigė, kilo „mūšis“ tarp jos motinos ir tetos. 1934 m. įvyko skandalingas teismo procesas, po kurio mergaitės globa atiteko tetai Gertrude Vanderbilt Whitney. Gloria Vanderbilt ištekėjo net keturis kartus ir dėl šių santuokų sulaukė daug neigiamų vertinimų, bet nepaisant nesėkmingo asmeninio gyvenimo, ypač išgarsėjo Gloria Vanderbilt sukurti paveikslai, drabužiai ir kvepalai.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (51 dalis) Juicy Couture

Seniai, labai seniai labai tolimoje šalyje gyveno dvi mielos mergaitės – Pam ir Gela. Netikėtai joms atsivėrė linksmybių kupinas Juicy Couture mados pasaulis. Jos giliai įkvėpė ir suvokė, kaip Juicy merginoms kvepia pasaulis! Pam ir Gela troško, kad kiekviena mergaitė turėtų savuosius Juicy Couture, tad sukūrė grupę nuostabių kvepalų, tokių puošnių, kokie tegali būti Juicy Couture – kai kurie iš jų su talismanu ar puošniu niekučiu ir visi tokiuose nuostabiuose flakonuose, kokių dar nebuvote regėję. Juicy Couture Travel – sudedamosios dalys: arbūzai, mandarinai, pasifloros, medetkos, obuoliai, vandeniniai hiacintai, lapai, kvapiosios tuberozos, laukinės rožės, spalvingosios alstremerijos, tuberozos, karamelė, vanilė, brangi mediena, pačiuliai. Juicy Couture – sudedamosios dalys: arbūzai, mandarinai, pasifloros, medetkos, obuoliai, vandeniniai hiacintai, lapai, kvapiosios tuberozos, laukinės rožės, spalvingosios alstremerijos, tuberozos, karamelė, vanilė, brangi mediena, pačiuliai.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (23 dalis) Giorgio Beverly Hills

1994 – aisiais pasirodžiusius mados namų Giorgio Beverly Hills vyrams skirtus kvepalus Wings sukūrė prafumeris Jean-Claude Delville. 1961 – aisiais George Grant ir Fred Hayman atidarė pirmąją „Giorgio Beverly Hills“ moteriškų drabužių parduotuvėlę. Iš pradžių mados namai „Giorgio Beverly Hills“ garsėjo drabužių kolekcijomis ir įžymybėms sukurtais drabužiais, bet 1981 – aisiais pristatę pirmuosius mados namų kvepalus atvėrė savo gerbėjams gražų parfumerijos pasaulį, kuriame nepaprasti kvapai gali nunešti prie jūros kranto, kur juntamas šiltas vasaros vėjelis ir žaliuoja palmės. Mados namų „Giorgio Beverly Hills“ aromatai – ryškūs, prabangūs ir atspindi gyvenimo būdą, neatsiejamą nuo linksmybių ir nuotykių. „Giorgio Beverly Hills“ kvepalai skirti tiems, kurie džiaugiasi gyvenimu ir jaučia trauką naujiems potyriams.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Moschino

Uomo tarsi kvepiantis aksesuaras, skirtas šiuolaikiškam vyrui, kuris su amžiumi įgyja vis daugiau patirties ir atsakingai renkasi vaidmenį visuomenėje. Vyrui, kuris tiesiog kupinas energijos, gyvenimo džiaugsmo ir nuolat ieško naujų pojūčių. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių kolekciją „Cheap and Chic“ privertė į madą pažvelgti kitu kampu. Nuolat kovodamas su stereotipais, nusistovėjusiomis taisyklėmis, nepakęsdamas „aklo sekimo“ mada, jis mados pasaulyje buvo pramintas „infant terrible“ („sunkus vaikas“). Pirmuosius kvepalus „Moschino“ sukūrė po dviejų metų po kolekcijos „Cheap and Chic“ pristatymo. Dizainerio kvepalai pasižymi dinamiškumu ir vos juntamu jausmingumu. Dizainerio Franco Moschino šį pasaulį paliko 1994 m., bet jo maištingas stilius išliko. Po jo mirties mados namams ėmė vadovauti Rossella Jardini, buvusi Franco Moschino partnerė. Ji išleido žymius kvepalus „The Chip and Chic“ ir kvepalus „Oh! De Moschino“, sukūrė vyrišką liniją „Uomo?“ ir sportinių drabužių liniją „Moschino Life“. 2003 m. pasirodė ir pirmieji šių mados namų laikrodžiai. Pagrindinis kompanijos Moschino šūkis, kuris išlieka aktualus ir šiandien – „Madinga – tai, kas Jums patinka“.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Gres

Įkvėpta nepaprastos kelionės po Indiją 1959 m. ponia Gres pristatė pirmuosius kvepalus Cabochard (išvertus iš prancūzų kalbos reiškia „užsispyręs“). Tarsi kontrastų simfonija Cabochard aromatas puikiai atspindi jam suteikto pavadinimo dvasią ir apjungia paslėptą jėgą bei ryškų individualumą. Drąsus kvapas Cabochard skirtas moterims, kurios visada pasiekia užsibrėžtą tikslą. Tai nepaprastas aromatas nepaprastoms moterims. Sukurtas su meile ir entuziazmu, išsiskiriantis Gres kvapas Cabotine pasirodė 1990 – aisiais. Lengvas Cabotine aromatas išreiškia jaudulį, kuris apima įsimylėjus iš pirmo žvilgsnio ir primena žydinčius pavasarį sodus. Ponia Alix Gres gimė 1903 m. Iš pradžių ji kūrė pasivadinusi Alix Barton vardu, o 1942 m. Paryžiuje atidarė savo mados namus „Gres“. Ponia Gres buvo viena iš tų, kuri sunkiu laikotarpiu kūrė eleganciją, prabangą ir taip visam pasauliui reikalingą grožį. Ji kruopščiai tyrinėjo antikinius kostiumus ir nuolat lankėsi muziejuose ieškodama įkvėpimo. Gres sukurti drabužių modeliai priminė graikų chitonus ir išsiskyrė vienspalviškumu. Formos paprastumas slėpė kruopštų rankų darbą. Kalbama, kad pati ponia Gres formuodavo kiekvieną net smulkiausią klostelę. Tokiam drabužiui pasiūti reikėdavo mažiausiai 300 valandų. Ponia Gres nemėgo viešumos, tyliai kūrė sukneles ir nuolat siekė sukurti tokias, kurios stebintų pasaulį.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (52 dalis) Karl Lagerfeld

Magišką ir paslaptingą kvapą Sun Moon Stars nesenstantis mados pasaulio simbolis, dizaineris, kurio skoniui paklūsta milijonai Karlas Lagerfeldas pristatė 1994 – aisiais. Šiuolaikiškoms ir nepriklausomoms moterims skirtų kvepalų buteliuką, sukurtą iš vidurnakčio mėlynumo spalvos stiklo, puošia dangaus kūnų simboliai: saulė, mėnulis ir žvaigždės, kurie dovanoja neišsenkančius klodus šviesos, paslaptingumo, romantikos, kaip ir kvapas Sun Moon Stars. Uodegėle surišti, pudra išbalinti plaukai, akiniai nuo saulės ir rytietiška vėduoklė – tarsi neatsiejamos žymaus dizainerio Karl Lagerfeld stiliaus detalės. Pats dizaineris teigia, kad gimė 1938 m. Vokietijoje, tačiau, kai kurių šaltinių teigimu, oficiali mados guru gimimo data lieka mįsle, nes dizainerio bendraklasiai liudija, jog tikrieji jo gimimo metai yra 1933 m. Vis dėlto, šis faktas praranda reikšmę, žvelgiant į jo nuveiktus darbus. Karl Lagerfeld jau senokai tapo nesenstančiu mados pasaulio simboliu, stabu, kurio skoniui paklūsta milijonai. Karl Otto Lagerfeldtas (vėliau, kiek išgarsėjęs, pavardę supaprastino ir tapo Lagerfeldu) gimė rugsėjo 10 dieną Hamburge, Vokietijoje. 1953 m. kartu su motina persikraustė į Paryžių, o 1954 – aisiais gavo pirmąjį savo apdovanojimą eskizų konkurse už palto modelio eskizą. Netrukus Karlas Lagerfeldas gauna darbą pas Pierre Balmainą, o 1958 – aisiais pereina dirbti pas Jeaną Patou, kur penkerius metus kasmet sukuria po 2 aukštosios mados kolekcijas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (24 dalis) Givenchy

Kvepalai Irresistible sukurti vyrui, kuriam būdingas natūralus žavesys. Geismą žadinantis Irresistible kvapas pabrėžia jo stiprią asmenybę ir atskleidžia gebėjimą gundyti. Mados namų GIVENCHY įkūrėjas Hubertas de Givenchy gimė 1927 m. Prancūzijoje. Kilmingas aristokratas Hubertas de Givenchy 1952 m. atvėrė savo mados namų duris. Pirma kolekcija, sukurta dvidešimt penkerių metų dizainerio, atnešė sėkmę. Elegantiški modeliai, formų tikslumas paliko įspūdį aukštuomenės damoms. Ilgus metus GIVENCHY mados namai buvo prancūziškos elegancijos simboliu, o tai įtakojo ir mados namų GIVENCHY ambasadore įvardijama žymi aktorė Audrey Hepburn, kurios personažai visada vilkėjo Givenchy sukneles. Pats dizaineris pripažįsta, kad dėka šios aktorės, mados namai GIVENCHY tapo žinomi, nes į mados namus ateidavo visos damos, kurios norėjo būti panašios į garsiąją aktorę Audrey Hepburn. Pirmuosius kvepalus „L`Interdit“ Givenchy išleido 1957 m., jie susilaukė didelės sėkmės ir tapo parfumerijos verslo pradžia.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne

Paco Rabanne 1 Million – milijono kvapas, uždarytas aukso luite. Tai mados pasaulio magu tituluojamo dizainerio Paco Rabanne užgaida išgauti milijono vertą ir jį įkūnijantį kvapą. „Visų civilizacijų ir religijų žmones visada viliojo ir traukė auksas. Ir šiandien auksas naudojamas daugelyje sričių, jį dažnai galima aptikti aplinkoje, kuri mus supa: architektūroje, dizaine, juvelyrikoje, drabužiuose, aksesuaruose, madoje… Auksas vertinamas visame pasaulyje, todėl neatsitiktinai kvepalų 1 Million buteliukas primena aukso luitą, šį sprendimą lėmė noras įkūnyti valdžią, turtus, prabangą ir ilgaamžiškumą”, – teigia dizaineris Paco Rabanne. 1 Million – tai išskirtinis, šiuolaikiškas ir vyriškas aromatas, įkūnijantis ne tik pasakiškus turtus, bet ir milijoną stipriosios lyties troškimų, tarp jų – ir milijoną sąskaitoje, moterų dėmesį, aistrą, azartą ir sėkmę. Tarsi avantiūra, kupina netikėtų susitikimų, staigmenų ir atradimų, kvapas 1 Million traukia lyg magnetas pipirmėčių, mandarinų, cinamono, rožių, ambros ir odos kvapų deriniu. Ultraviolet skirti vyrui, kuris siekia atkleisti vyriško geismingumo esmę. Šie kvepalai išsiskiria tuo, jog jiems sukurti naudota daug neįprastų sudedamųjų dalių, tarp jų ir pilkoji ambra, specialiai sukurta mados namams PACO RABANNE. Tikrasis Paco Rabanne vardas yra Francisco Rabaneda-Cuervo. Jis gimė 1934 m. Ispanijoje, o kai jam buvo penkeri, kartu su mama persikėlė į Prancūziją. 1952 m. Paco Rabanne įstojo į Paryžiaus Nacionalinę meno mokyklą ir pasirinko architekto specialybę. Tam, kad galėtų susimokėti už mokslus, jis pradėjo kurti aksesuarus Balencigos mados namams. Vėliau išplėtė savo veiklą ir kūrė rankines, papuošalus bei diržus net ir garsiems Dior, Givenchy, Yves Saint Laurent mados namams. 1966 m. Paco Rabanne pirmą kartą šokiravo susirinkusią publiką pristatydamas metalines sukneles. Tuo metu, kai pasipuošusios damos su perlų vėriniais bei garbūs jų palydovai laukė pasirodymo, ant podiumo įžengė juodaodės manekenės apsirengusios metalinėmis suknelėmis. Publika buvo ne tik nustebinta, bet ir šokiruota, nes iki tol nieko panašaus nebuvo. Ši kolekcija Paco Rabanne atnešė pripažinimą. 1967 m. Paryžiuje jis atidarė savo mados namus. Pirmuosius kvepalus pavadinimu „Calandre“ Paco Rabanne sukūrė dar 1969 m. Nepaisant sėkmingos karjeros, 1999/2000 m. aukštosios mados rudens-žiemos kolekcija buvo paskutinė. Ją vainikavo garsių kvepalų „Ultraviolet“ pristatymas. 2000 m. Paco Rabanne pranešė, kad visam laikui pasitraukia iš aukštosios mados.