Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (75 dalis) Prada
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (75 dalis) Prada

Tendre primena Prada sukurtus moteriškus kvepalus, kuriuose kiekvienos iš keturių svarbiausių sudedamųjų dalių kvapas virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prada Natural Spray – Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Sukurti šiuos kvepalus įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis – juose susilieja atsiminimai, tikrovė ir galimybės. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada” („Broliai Prada”), o pagrindinė kompanijos veikla – aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją paveldėjo įkūrėjo Mario Prada anūkė Miucchia Prada. Ji išplėtė gamybą ir 1985 m. pradėjo gaminti aksesuarus iš nailono, kurie tapo ypatingai populiarūs Europoje, o maža juoda rankinė buvo pripažinta bestseleriu mados pasaulyje. Po ketverių metų Miucchia Prada sukūrė rudens-žiemos drabužių kolekciją, išsiskiriančią paprastumu, elegancija ir patogumu. Ši kolekcija atkreipė kritikų dėmesį, o kolekcijos drabužių modeliai buvo išgraibstyti akimirksniu. 1992 m. mados namai Prada pristatė kolekciją pavadinimu „Miu Miu”, skirtą jaunoms merginoms. Laiku bėgant Miucchia Prada įkurė kompaniją „Prada Group”, kuriai priklausė skirtingi prekės ženklai: „Fendi”, „Helmut Lang”, „Jil Sander” ir „Azzedine Alaia”, tačiau šiandien nuosavybės teisės į šiuos prekės ženklus yra parduotos kitiems mados namams.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (91 dalis) Yves Saint Laurent
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (91 dalis) Yves Saint Laurent

Kupinas džiaugsmo ir madingas, 2007-aisiais sukurtas kvapas Young Sexy Lovely skirtas jaunoms, dievinančioms madą, pasitikinčioms savo skoniu moterims. Tai gaivus ir skanus aromatas pasižymintis sultingų, prinokusių kriaušių, mandarinų ir juodųjų serbentų kvapų deriniu apsuptu vyšnių žiedų aromatu. Baby Doll sukurti moteriai, kuri širdyje išsaugojo jaunystę – patyrusiai, tačiau jaunatviškai nerūpestingai. Moteriai, kurios anksti subrendęs grožis ir jausmingumas traukia visų dėmesį, ir kuri yra vakarėlių siela. Baby Doll slypi nuostabiame briaunotame sukučio formos krištolo flakone auksiniu kamšteliu. Kvepalai Nu skirti paslaptingai ir visada gebančiai valdyti moteriai. Tiek jų kvapas, tiek stulbinančiai neįprastas flakonas yra šiuolaikiška dizainerio Tomo Fordo vizija. Kontrastingos Nu kvapo spalvos atsiskleidžia pamažu, jis prašmatnus ir besąlygiškai moteriškas. Nepataisomas romantikas Yves’as Saint Laurent’as kvepalus Paris sukūrė 1983 m. ir dedikavo juos įkvėpimo bei meilės miestui Paryžiui. Paris skirti kiekvienai moteriai, kad ir kur ji gyventų. Tai romantiška simfonija, tobula 232 kvapų „orkestruotė”, sukurta nepaprastai meniškai. Tarsi didžiulė rožių puokštė Paris skleidžia nepaprastą šilumą ir švelnumą. Nenuspėjamas ir unikalus kvapas Elle skirtas moterims mėgstančioms kontrastus, atsiduodančioms aistrai ir troškimams, šiuolaikiškoms ir žinančioms, ko nori. „Elle” moteris drąsi, ryžtinga, įkūnija moteriškumą, išskirtinį stilių ir prabangą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (60 dalis) Lolita Lempicka

Lolita Lempicka – tai kerintys ir viliojantys kvepalai, kuriuose subtiliai dera saldus gebenių lapų, anyžių, švelnus žibuoklių ir vilkdalgių kvapas, vainikuojamas vos juntamo vanilės ir muskuso dvelksmo. Šie geismą žadinantys kvepalai žavi tyrumu bei lengvumu. Lolita Lempicka ‘L’ – tarsi eliksyras, užvaldantis jausmus ir sielą. „Jis primena man nepakartojamas akimirkas, kai saulės spinduliai bučiavo mano odą, o jūros bangos palikdavo sūroką skonį ant mano lūpų. Tai kvapas apie kurį aš taip ilgai svajojau…”, – teigė Lolita Lempicka pristačiusi dar vieną nepaprastą kvapą ‘L’. Šis kvapas įkūnija seną jūreivių mitą apie jūroje gyvenančią undinę. ‘L’ aromatas sukurtas moteriai, kuri nepriklausoma ir valiūkiška, laisva ir „nesugaunama”. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka” 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita” herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (61 dalis) Marc Jacobs

Viliojantis ir spinduliuojantis kvapas Daisy apgaubia malonia šiluma bei ramybe. Pasinerkite į „Daisy” pasaulį, kupiną gaivos, moteriškumo ir žaismingo tyrumo. Visame pasaulyje žymus dizaineris Marc Jacobs gimė 1962 m. Kai jam buvo septyneri mirė jo tėvas, o motina ištekėjo antrą kartą, bet nesėkmingai. Po to sekė dar kelios motinos santuokos ir nuolatiniai persikraustymai iš vieno miesto į kitą. Galiausiai Marc Jacobs tai nusibodo ir jis nusprendė gyventi su senele, kuri tapo vieninteliu jam artimu žmogumi. Marc Jacobs su malonumu prisimena tuos laikus, kai senelė žiūrėdama televizorių nuolat mezgė ir visada pasiimdavo jį su savimi eidama apsipirkti. Jis taip pat prisimena, kad labai mėgo vartyti senelės žurnalus apie madą. Taip palaipsniui ir gimė Marc Jacobs susižavėjimas ir meilė madai. Studijuodamas garsiame mados koledže „Parsons” jis susipažino su Robert Duffy ir kupini entuziazmo jaunuoliai nusprendė kartu įkurti kompaniją „Jacobs Duffy Designs Inc.”. Tačiau viskas klostėsi ne taip sklandžiai, kaip jie tikėjosi, o nuolatinis lėšų stygius tiesiog persekiojo. Kai 1986 –aisiais mirė dizaineris Perry Ellis, po dviejų metų Marc Jacobs sulaukė pasiūlymo tapti kūrybos direktoriumi, o Robert Duffy – kompanijos prezidentu. Tai buvo jų kūrybinės laisvės pradžia: kai galima tiesiog kurti negalvojant apie pinigus. 1992 m. Marc Jacobs pristatė savo kolekciją, kurią iki šių dienų įvardija kaip pačią mieliausią.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (62 dalis) Mariah Carey

„Kvepalams sukurti reikia panaudoti ne vieną natą, – sako atlikėja – tai lyg nuostabi melodija.” Kvepalai Mariah Carey M sudaryti iš įvairių egzotinių kvapų derinio: Taityje augančios gėlės tiare, švelnios svilarožės, marokietiškų smilkalų ir gintaro. Kvapas toks pats kerintis ir jausmingas, kaip ir dainininkė. M aromatas – tarsi dar viena Mariah Carey daina savo gerbėjams. Mariah Carey gimė 1970 m. Sulaukusi septyniolikos metų ji persikraustė į Niujorką tvirtai tikėdama, kad taps garsia dainininke. Naujame didelių galimybių mieste Mariah Carey dažniausiai buvo kviečiama atlikti pritariamojo vokalo partijas, tačiau įrašinėjant vienos dainininkės muzikinį albumą Mariah Carey pastebėjo Tomis Moltola kompanijos „Columbia Records” vadovas. Kalbama, kad Tomis Moltola iš karto įsimylėjo Mariah Carey balsą ir jau 1990 m. būsimoji žvaigždė pradėjo įrašinėti savo debiutinį albumą. Muzikinio albumo „Emotions” sėkmė padėjo Mariah patekti į pasaulinės muzikos elitą. 1993 m. Mariah Carey ir Tomis Moltola susituokė. Po santuokos dainininkė išleido trečiąjį savo albumą „Music Box”, kuris iki šių dienų yra pripažįstamas geriausiu dainininkės darbu. Pirmuosius savo kvepalus sukurtus kartu su kompanijos „International Flavors & Fragrances” parfumeriais Carlos Benaim ir Loc Dong populiari dainininkė pristatė 2007 m. Dainininkė Mariah Carey teigia: „Aš niekada anksčiau nenaudojau kvepalų, nes daugelis iš jų tiesiog dirgino mano odą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (63 dalis) Mary Kate and Ashley

Vienos garsiausių pasaulyje dvynės seserys Ashley ir Mary-Kate Olsen pristatė išskirtinį ir jų gyvenimo stilių atspindintį kvapą L. A. Style. Madingas, šiuolaikiškas ir lengvas aromatas L. A. Style pasižymi vasaros vaisių ir gėlių natų harmonija. L. A. Style neabejotinai nukels į saulėtą paplūdimį, juk, tai laisvės ir vasaros aromatas. Nesvarbu, koks Jūsų stilius, tai aromatas, kurį iškart pamilsit. Vienų garsiausių pasaulyje dvynių Ashley ir Mary-Kate Olsen kvapas N. Y. Chic įkūnija nepaprastai greitą gyvenimo tempą ir eklektišką stilių. N. Y. Chic – tai kvapas stilingai didmiesčio merginai. Dvynės seserys Ashley ir Mary-Kate Olsen gimė 1986 m. Losandžele (JAV). Tiesa, Mary-Kate keliomis minutėmis yra jaunesnė už seserį Ashley. Taip pat jos turi dar vieną vyresnį brolį ir jaunesnę seserį. Aktorių karjerą Ashley ir Mary-Kate pradėjo, kai joms buvo tik devyni mėnesiai. Abi seserys pasikeisdamos atliko tą patį vaidmenį filme „Full House”. Įdomu tai, jog šio filmo prodiuseriai nenorėjo, kad žiūrovai suprastų, jog tą patį vaidmenį atlieka dvynės, todėl ilgą laiką titruose šalia kitų aktorių pavardžių buvo nurodoma, jog vaidina „Mary-Kate Ashley Olsen”. Tiesa išaiškėjo tik tuomet, kai dvynės seserys abi gavo skirtingus vaidmenis filme „To Grandmother’s House We Go”. Mielos ir žavios dvynės seserys greitai užkariavo žiūrovų širdis ir netrukus tapo tikromis žvaigždėmis.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (64 dalis) Max Mara

Pirmieji vienų garsiausių Italijos mados namų Max Mara vardiniai kvepalai pasirodė 2004-aisiais. Klasikiniai, laikui nepavaldūs Max Mara kvepalai pabrėžia jais pasikvėpinusios moters žavesį, individualumą, jos stilių ir žadina jausmus. Mados namus „Max Mara” 1951 m. įkūrė Achille Maranotti. Tegiama, jog pavadinimui „Max Mara” buvo panaudotos pirmosios įkūrėjo pavardės raidės ir populiaraus personažo grafo Maxo, kuris retai būdavo blaivus, bet visada stilingas ir pasitempęs, vardas. Pradžioje 1950 – ųjų daugelis dizainerių, diktuojančių madas, turėjo siaurą ratą klientų, jie kurdavo aristokratams, Holivudo žvaigždėms ir aukštuomenei. Achille Maranotti nusprendė sukurti madingus, patogius ir prieinamus visiems drabužius, jis galvojo, kad madingai ir gražiai rengtis nori ne tik žvaigždės, bet ir paprasti žmonės. Pirmoji drabužių kolekcija, pasirodžiusi 1951 m. buvo itin sėkminga ir sulaukė didelio pripažinimo. Nuo to laiko kompanija „Max Mara” sparčiai augo ir jau daugiau kaip 50 metų mados namų „Max Mara” vardas neatsiejamas nuo visos Italijos mados istorijos. Pirmieji mados namų „Max Mara” kvepalai pasaulį išvydo 2004 – aisiais. Stilingas ir elegantiškas kvapas nepavaldus laikui ir puikiai pabrėžiantis pasikvėpinusios moters žavesį, individualumą ir jos stilių. Kvepalai „Max Mara” universalūs kaip ir drabužių linijos, puikiai tinka bet kuriai progai, tiek dieną, tiek romantiškam pasimatymui vakare. „Max Mara” moteris stilinga, graži ir elegantiška.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (64 dalis) Michael Kors

Žymus dizaineris Michael Kors gimė 1959 m. Amerikoje. Mados kūrėjo karjerą Michael Kors pradėjo būdamas 19 metų ir jau daugiau nei 28 metus kuria savo gerbėjams – jauniems ir vyresnio amžiaus, turtingiems ir neturtingiems. Humoro jausmo nestokojantis dizaineris save vadina pačiu seniausiu iš jaunųjų dizainerių Niujorke. „Būtina daryti tai, ko norisi, bet svarbu nepamiršti, kad klientams taip pat turi būti malonu. Nereikia bandyti įtilpti į mados rėmus, nes dažnai prioritetai ir skonis kinta“, – teigia dizaineris. Prekės ženklas „Michael Kors“ buvo sukurtas 1981 m. Savo sėkmingomis drabužių kolekcijomis ir prabangiais kvepalais Michael Kors tiesiog užkariavo pasaulį. Kai 1998 m. kompanija „Celine“ pasiūlė dizaineriui sukurti pret-a-porte kolekciją, Michael Kors susidorojo ir su šia užduotimi. Jam pavyko užkariauti Paryžių, kuris atviras naujovėms, bet kelia aukštus reikalavimus. Prekės ženklas „Michael Kors“ šiandien apima ne tik drabužių kolekcijas, bet ir akinius, laikrodžius, rankines, batus ir parfumeriją. Kompanijos „Michael Kors“ gaminius renkasi tokios įžymybės kaip Catherine Zeta-Jones, Gwyneth Paltrow, Liv Tyler, Jessica Simpson, Sharon Stone, Barbra Streisand ir kt. Pirmuosius savo kvepalus, pasirodžiusius 2000 – aisiais, Michael Kors skyrė moterims, o po metų pasirodė ir pirmasis Michael Kors kvapas skirtas vyrams. 2005 – aisiais pristatyti išsiskiriantys gaiva bei jausmingumu kvepalai „Island Michael Kors“yra pelnę FIFI apdovanojimą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (65 dalis) Miss Sixty

Itin naujoviško vaisių ir rytietiško kvapo MISS SIXTY kvepalai Elixir meta iššūkį tradicijoms ir spinduliuoja ypatingą moteriškumą. Išdrįskite jais pasikvėpinti, ir Jus apgaubs gundantis kvapas, skatinantis aplinkinius išdrįsti prieiti, suteikiantis paslaptingumo ir intriguojantis, kad ir kur eitumėte. Stilingas ir žengiantis koja kojon su mada kvapas Miss Sixty pasirodė 2005 – aisiais. Skirtas mėgstančioms flirtuoti, žaismingoms ir jausmų neslepiančioms moterims. Miss Sixty aromatas – svaiginantis, įdomus ir šiuolaikiškas, tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare ir kiekvienai progai. Kiekvienam roko muzikantui svarbu turėti savo mūzą, kuri įkvėptų sukurti pačią gražiausią muziką, geriausius dainos žodžius. Kompanija „Coty Beauty” pristatė aistringą, temperamentingą ir karštą Miss Sixty kvapą Rock Muse, skirtą moteriai, kuri turi tiek energijos, jog gali tapti net roko muzikanto mūza. Ji išskirtinė ir žaisminga, kerinti ir jausminga. Kvepalai Rock Muse gali būti puiki dovana Jūsų mūzai. Kompaniją “Miss Sixty” 1989 m. įkūrė du italų dizaineriai Wichy Hassan ir Renato Rossi. Prekės ženklas “Miss Sixty” atsirado 1991 m. ir buvo skirtas prekės ženklo „Energie” moteriškų drabužių linijai. Šiuo metu “Miss Sixty” prekės ženklas yra italų kompanijos „Sixty Group” nuosavybė.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (66 dalis) Mont Blanc

Seksualus ir žadinantis geismą, intriguojantis ir traukiantis kvapas Individuelle Femme pabrėžia savimi pasitikinčios ir savo taisykles kuriančios moters stiprią asmenybę. Unikalus gėlių natų ir rytietiškų medienos akordų derinys atskleidžia moteriškumo paslaptį, pažadina aistrą, seksualumą ir gebėjimą gundyti. Individuelle Femme žavesiui tiesiog neįmanoma atsispirti. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc” gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc” – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company”, kurią įkūrė inžinierius Eberstein’as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein’ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein’as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc” įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc”. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810″, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc”.