Kredituoti ar nekredituoti?
Jei planuojama sudaryti kredito sandorius, tai žinoma turi būti naudinga, tiek vienai, tiek kitai pusei. Jei klientas iš šio sandorio negauna naudos, tuomet kredito paslauga nebus pasinaudota ir taipogi neatneš naudos pačiam kreditoriui. Paprastai klientas ieško lengvesnio kelio nupirkti prekes ar paslaugas. Svarbiausi apsvarstomi elementai yra kaina ir kokybė, pristatymo greitis ir paslaugos kokybė po pardavimo. Kiti faktoriai, tokie kaip dizainas, mada ir statusas, taip pat gali turėti reikšmės. Vienas iš tokių apsvarstytinų dalykų yra kredito “prieinamumas”. Mokėjimas kredituojantis leidžia padalinti pirkinio kainą į mažesnes, labiau įveikiamas sumas. Tai leidžia klientui panaudoti būsimus tikėtinus pinigų srautus, kad pirkinį įsigytų dabar, taip palengvinant brangiai kainuojančių produktų pirkimą. Tai taip pat suveda klientą į ilgesnius santykius su kreditoriumi, o tai pabrėžia paslaugos „po pardavimo“ svarbą. Vis dėlto nauda bus gaunama tik su sąlyga, jei kaina yra reali. Įkainojus kreditą per aukštai, ir visi privalumai gali dingti. Čia yra du elementai – pati kaina ir pasiūlyti kredito terminai. Tie patys du elementai turi reikšmės vertinant naudą iš kreditoriaus pozicijų. Įmonėms, svarstančios apie kreditų savo klientams suteikimą vienas iš svarbiausių klausimų yra: ar turima pakankamai lėšų finansuoti kliento pirkimus? Jeigu ne, ar galima jas gauti, ir kaip?