Bendravimo problemos
|

Bendravimo problemos

Jums tikrai teko dirbti su jais. Tai darbuotojai, kurie nuolatos sukelia personalo komunikacijos problemas. Vadybininkas, kuris nuolatos tikisi, kad mostelėsite burtų lazdele ir visos jo žmogiškos problemos dings, administratorius, kuris staiga ima vėluoti, daryti klaidas ir nespėti darbų atlikti laiku. Trumpai tariant, darbuotojų problemos užima 80 procentų Jūsų brangaus laiko. Tarp daugelio pareigybių, kurias išpildyti privalo darbuotojas, atsakingas už personalą, jam dar tenka neoficialus komandos psichiatro vaidmuo. Tai ir palaima, ir prakeikimas. Iš vienos pusės, personalo vadovas, kuris bus prieinamas visiems ir dėmesingas, žymiai lengviau užsitarnaus pavaldinių ir vadovų pasitikėjimą, tačiau dažnai atsitinka taip, kad žmogiškųjų problemų sprendimas, norint išsaugoti milijonus, baigiasi teisme. Labai sunku pajausti ribą tarp paslaugumo ir tapimo išnaudojamu, nepaisant to, kiek daug energijos sąnaudų reikia kitoms Jūsų užduotims įvykdyti. Ribas nustatyti yra tikrai sunku. Psichologams dažnai tenka su tuo susidoroti, išklausant šimtus keistų skyrybų istorijų skrendant lėktuvu ar konsultuojant moteris tualete prieš svarbų susitikimą. Prireikia nemažai laiko, kad suvoktumėte, jog nedarote paslaugos nei sau, nei kitiems, jei esate prieinami 24 valandas per parą. Šiame straipsnyje mes pakalbėsime apie tai, kaip personalo specialistai gali susidoroti su problematiškais darbuotojais anksčiau nei jiems patiems prireiks medikų pagalbos.