Vienas labiausiai laukiamų eksponatų parodoje E3 (Electronic Entertainment Expo) tapo populiaraus žaidimo Half-Life tęsinys. Žaidimas buvo demonstruojamas kompanijos ATI paviljone, kuri dalyvavo kaip Valve partneris.

Naujas grafikos variklis Source, sukurtas žaidimui HL2, leidžia kurti įtikinamą veikėjų elgesį, pagerinta dirbtinio intelekto sistema, pasiektas naujas grafikos kokybės lygis.

HL2 pasaulis nepastovus – bet kuris objektas gali kisti priklausomai nuo poveikio. Kiekvienas daiktas padarytas iš kažkokios medžiagos, turinčios atitinkamas savybes. Iššovus į medinį plaustą vandenyje, iš jo lėks skiedros, o kai plaustas suirs, ant jo esančios statinės sukris į vandenį ir plūduriuos.

G-man, vieno pagrindinių žaidimo personažų, išvaizda tapo „žmogiškesnė“. Jo veido mimiką valdo 40 „virtualių raumenų“, akys įgavo gylį ir gali sekti žaidėją (Gordoną Freemaną), kai šis juda.

Be abejo, žaidimo ginklų arsenalas neapsiėjo be atnaujinimų. Tai ir antigravitacinis manipuliatorius, kuriuo galima judinti daiktus per atstumą, ir „bug bait“ – priemonė monstrų iššaukimui, kurie kausis G. Freemano pusėje. Bus galima judėti ne tik ant kojų, bet ir lenktyniniais bagiais su kulkosvaidžiais.

Views All Time
Views All Time
2535
Views Today
Views Today
1
0 0