„Fantastinis pirmojo asmens perspektyvos „sėlinimo-žudymo“ žanro žaidimas, kurio pagrindiniam herojui teks užkirsti kelią JAV prezidento žmogžudystei. Vizitinė projekto kortelė – komiksų stiliumi stilizuota grafika ir pusiau interaktyvūs herojaus atsiminimų intarpai“, – būtent tokius aprašymus jūs galite rasti ant standartinių piratinio disko viršelių 🙂

Bet pereikim prie pačio žaidimo. Tai – pirmojo asmens perpektyvos šaudyklė. Standartinis ginklų rinkinys: nuo plikų kumščių iki granatsvaidžio. Viskas lyg ir įprasta, bet pats įdomiausias dalykas čia – grafika. Žaisdamas, tiesa, galvoji, kad esi eiliniame Disnėjaus filmuke. Pasakysiu sąžiningai: vos tik pradėjęs žaisti žaidimą, aš visą laiką atsimindavau seną gerą “Coming Soon” SEGA platformai, sužavėjusį mane savo originalumu. Bet šis žaidimas pasirodė ne mažiau originalus! Ginklai ir personažai puikiai nupiešti. Šiame žaidime užmiršti apie poligonus, ir išvis pradedi galvoti, kad jų čia ir nebuvo, viskas tiesiog nupiešta ir pateikta išstudijavimui. Bet aš kalbėjau apie komiksus – štai ir jie patys.

Šūvis – Bam! – iš visur išlenda standartinės komiksams lentelės, nusakančios garsą. Baigėsi patronai? Klik, klik! Seniai mačiau tokį žaidimą. Nupylus žmogų, pvz, snaiperiniu šautuvu, viršutiniame kampe pamatysime filmuką su jo žūties scena.

Arba tai, kaip krenta jūsų priešas. Visa tai labai džiugina, jaučiama kovinio filmo atmosfera.

O gal norite atsiminti Project IGI arba Worms? Prašome, dabar jūs – profesionalus seifų vagis su uolalipio įgūdžiais :-). Šitam jums suteikiamas visraktis ir kablys.

Žaidimas, tikriausiai, nesiskiria nuo eilinių žaidimų-šaudyklių, jei ne galimybė grotas laužyti rankomis, nenaudojant ginklų, imti praktiškai viską, ką nori, kad apkurtintum priešininkus, kurių kūnus, beje, taip pat galima užsikelti ant pečių ir pertempti į kitą vietą, kad niekas nepastebėtų jūsų prasižengimų. Arba, pavyzdžiui, galima paimti įkaite kokią nors merginą (su ja įdomiau, a?) ir į jus niekas nešaudys, tiesa, ši taisyklė galioja tik bendraujant su policija – banditams į tai paprasčiausiai nusispjaut.

Ką galima pasakyti apie siužetą? Kažkas kalbėjo, kad jis bukas ir banalus, kaip prastas kinas, bet man pačiam jis labai patiko! Rimtai, žaisti labai įdomu. Jūs – žmogus, netekęs didžiosios savo atminties dalies, ant dešinės krūtinės pusės turintis mįslingą tatuiruotę – skaičių XIII. Būtent žaidimo metu jums ir teks aiškintis, koks niekšas jums ją nupaišė, ir iš kur atsiradote jūs pats. Visa tai atsiskleis kartu su juodai-baltais herojaus prisiminimais, kurių atlikimas labai originalus. Kartais teks kautis su bosais, kurie turi kitus numerius (I, IX ir t.t.). Žaidimas į nieką nepanšus (na, nebent į minėtąjį Coming Soon:), bet tai – jau kita istorija).

Žaidimą galima žaisti ir tinkle ar per Internetą. Yra keli žaidimo režimai: Deatmatch, Deatmatch komanda, Vėliavos užgrobimas (CTF), Medžioklė, Sabotažas. Manau, jų pristatinėti nebereikia, taigi, tęsiu paties žaidimo aprašymą.

Nemažą vaidmenį žaidime užima garsas, jis suteikia kai kada trūkstamą aštrumą arba įtampą (tipo, ne viskas taip paprasta). Kai jūs su niekuo nesusišaudote, skamba tyli, rami muzika, bet užtenka jums į ką nors pykštelėti, kai pradeda groti rimta, panaši į N.O.L.F. 2, muzika. Standartinė daugeliui žaidimų įgarsinimo technologija, bet gerai parinktas garso takelis gali duoti gan neblogą efektą. Be tų iššokančių garsą aprašančių lentelių, čia išgirsite ir puikius ginklų keliamus garsus, personažų balsus ir, kas ne mažiau svarbu – nerūpestingų paukščiukų čiulbesį. Viskas skamba gana realiai (nežiūrint, kad panašu į komiksus), na, ne tai, kad aš girdėjau kalašnikovo automato kalenimą, ar būčiau iš jo šaudęs, bet visa tai panašu į tiesą. Pavyzdžiui: einant mišku, galima pamatyti paukščius, ir ne tik pamatyti, bet ir išgirsti, kas negali nedžiuginti.

Šis žaidimas turi daug privalumų, bet yra ir trūkumų. Pavyzdžiui, man nepatinka, kai aš matau ore pakibusį žmogų. Paprastai tai atsitinka po sprogimų. Arba toks pokštas, kai priešai gali pusiau įlįsti į sieną, ir po to trūkčioja, tarsi prašydami juos nužudyti. Vienu žodžiu, pasireiškia žaidimo varikliuko klaidos.

Šiek tiek patikrinau priešų AI. Kai kad jie jūsų nepastebi, kai prabėgate jiems tiesiai prieš nosį. O gali pastebėti ir kiaurai sieną, bet tai atsitinka rečiau. Priešininkai sugeba slėptis už daiktų, pasilenkti, bet vis tik kai kada jie neiškentę išlenda ir bėga į jus, kas, tiesą sakant, irgi retai atsitinka – daugiausia tokie fokusai pastebimi žaidimo pradžioje. Žaidimo metu pastebėjau, kad kai kurie priešininkai yra „gyvesni“ už likusius. Pasirodo, generolai žymiai guviau už savo pavaldinius sugeba šokinėti ir išvengti kulkų, sugeba aktyviai naudotis granatomis ir alternatyviais ginklais. Patys kareivėliai – irgi ne iš eilinių tarpo, o iš spec. paskirties padalinių.

Gavosi gera pramoga. Turint omeny, kad tai – vienintelis tokio žanro žaidimas, jo originalumas ir nevienodumas daro jį vertu pirkinio.

Žaidimas: XIII (13)
Žanras: Veiksmo žaidimas
Leidėjas Rusijoje: Akela
CD kiekis: 4 vnt.
Sisteminiai reikalavimai (minimalūs): Pentium II 400, 128 MB RAM, 450 MB HDD vietos, 16 MB SVGA 3D,
Sisteminiai reikalavimai (realūs): Pentium III 1000, 256 MB, 2,3 GB disko vietos, 64 MB MMX-440

Views All Time
Views All Time
2931
Views Today
Views Today
1
0 0