Rinkos lyderiai – Vilniaus bankas ir „Omnitel“, bendradarbiaudami informacinių technologijų srityje, sukūrė sprendimus, kurie modernizuoja banko valdymo, paslaugų teikimo ir klientų aptarnavimo procesus.

Pirmasis tokio pobūdžio sprendimas Lietuvoje – „Mobilusis vadovas“ – sukurtas specialiai Vilniaus bankui. Naudodamiesi „Sony Ericsson P 800“ mobiliuoju telefonu ir „Omnitel“ GPRS ryšiu, Vilniaus banko vadovai galės prisijungti prie vidinio banko tinklo ir mobiliajame telefone naudotis elektroniniu paštu, matyti darbo kalendorių bei rasti reikalingus kontaktus.

„Naujausios technologijos turi didelės įtakos banko lyderystės sustiprinimui, nes operatyvūs sprendimai ir galimybės juos priimti lemia banko konkurencingumą rinkoje. Šis modernus sprendimas padės patogiai ir operatyviai valdyti informaciją, planuoti darbus ir taupyti laiką.“, – sakė Vilniaus banko valdybos pirmininko pavaduotojas Karl Mattias Styrman.

„Mobilaus vadovo“ sprendimui pritaikyti „Sony Ericsson P 800“ telefonai suteikia galimybę dideliame spalvotame mobiliojo telefono prisilietimams jautriame ekrane matyti „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ ir daugelio kitų programų dokumentus, fotografuoti integruota fotokamera, siųsti bei gauti MMS žinutes, el. laiskus su prisegtais dokumentais, naršyti Internete, saugiai prisijungti prie vidinių įmonės tinklų, bendrauti su kitais įrenginiais „Bluetooth“ ryšiu, turi plačią muzikinių ir video paslaugų gamą.

Plėtodami partnerystę informacinių technologijų srityje Vilniaus bankas ir „Omnitel“ rinkai pasiūlė kelis unikalius mobiliosios bankininkystės projektus, kurie aktualūs abiejų bendrovių klientams.

Naudodamasis elektronine Vilniaus banko sąskaita „Omnitel“ klientas sąskaitą už mobiliojo ryšio paslaugas gauna tiesiai į savo banką internete. Čia pat jis gali šią sąskaitą ir apmokėti. Ateityje planuojama šią paslaugą dar labiau išplėsti ir suteikti galimybę klientui apmokėti sąskaitą tiesiai iš mobiliojo telefono.

Bendra Vilniaus banko ir „Omnitel“ paslauga „VB Mobilinija“ leidžia tiesiai iš mobiliojo telefono pasitikrinti sąskaitos likutį Vilniaus banke, sužinoti kitą banko informaciją. Šiuo metu bendrovės dirba ties projektu, suteiksiančius galimybę mobiliuoju telefonu atlikti pinigų pervedimus bei apmokėti sąskaitas. Šiuo metu „VB Mobilinija“ turi per 5000 vartotojų.

„Omnitel“ išankstinio mokėjimo paslaugos EXTRA vartotojams itin aktuali neseniai suteikta galimybė Vilniaus banko bankomatuose pasipildyti EXTRA sąskaitą iš banke esančios sąskaitos.

„Mobiliosios bankininkystės paslaugų srityje su Vilniaus banku esame pažengę labai toli, tačiau pirmųjų žingsnių sėkmė skatina rinkai pateikti vis naujų unikalių siūlymų. Kartu bendradarbiaudami Lietuvos klientams pateiksime daug mobiliosios bankininkystės naujovių, kurios klientams leis be didesnių rūpesčių per mobilųjį telefoną valdyti banko sąskaitas – mobilusis telefonas netrukus atstos piniginę“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas Dainius Pupkevičius.

M.Styrman pabrėžė „Omnitel“ moderniausių technologinių, paslaugų ir kainodaros sprendimų svarbą plėtojant ne tik paslaugas, bet ir visą Vilniaus banko veiklą. Bendrovės, pasitelkdamos viena kitos galimybes ir paslaugas kartu sieks aukščiausios klientų aptarnavimo ir paslaugų kokybės, kuri padės bendrovėms likti lyderėmis šalies rinkoje.

Gintaras Liubinas
„Vilniaus banko“ komunikacijos vadovas,
tel. (8~5) 268 24 23, el. paštas: g.liubinas@vb.lt

Jovita Aukštuolytė
„Omnitel“ ryšių su visuomene skyriaus vadovė,
tel. (8~5) 212 09 16, el. paštas: j.aukstuolyte@omnitel.net

Views All Time
Views All Time
3020
Views Today
Views Today
1
0 0