„Sony Ericsson” reikia kapstytis iš duobės

Pasaulinė tyrimų bendrovė „Gartner Dataquest” pranešė, kad jei jungtinė kompanija „Sony Ericsson” nepaleis į rinką naujų produktų, jai sunkiai pavyks sustabdyti smarkų pardavimų smukimą. Toks patarimas paskelbtas kartu su duomenimis apie mobiliųjų telefonų pardavimus pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį.

Rezultatai rodo, kad „Sony Ericsson”, sukurta Švedijos bendrovės „Ericsson” ir Japonijos „Sony”, trečiąjį ketvirtį pardavė vos 5 mln. mobiliųjų įrenginių visame pasaulyje.

Tai nedidelis skaičius, palyginti su ankstesniais bendrovių rezultatais: prieš joms susijungiant „Sony” ir „Ericsson” per praėjusių metų trečią ketvirtį kartu sudėjus pardavė 8,5 mln. telefonų. Bendros kompanijos užimama rinkos dalis sumažėjo iki 4,8 proc., nors anksčiau sudėjus abiejų rinkas ji sudarė 8,8 proc. „Gartner” analitikai tikisi, kad realiausia išeitis sustabdyti šį kritimą būtų naujo ir rinką sužavėsiančio produkto pristatymas ateinančių metų „Cebit” parodoje, kuri įvyks kovo mėnesį.

Straipsniai 1 reklama

Nors „Sony Ericsson” skelbėsi tapsianti pirmaujanti mobiliųjų telefonų gamintoja pasaulyje iki 2006 m., jos pelnas vis dar krinta. „Ericsson” paskelbė ateinančiais metais daugiau investuosianti ir besitikinti taip padidinti savo pelningumą.

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

[ca-sidebar id="24091"]