Amerikiečių kompanija „Entertainment Software Association“ atliko kompiuterinių žaidimų rinkos tyrimą, kuris paneigė stereotipą, esą vidutinis statistinis kompiuterinių žaidimų mėgėjas yra paauglys su riedlente.

Pasirodo, vidutinis žaidimų mėgėjų amžius – apie 29 metus, o žaidimus perkančių asmenų vidutinis amžius – net 36 metai. Beje, kompiuteriniai žaidimai nėra grynai vyriškas „darbas“: vyrai sudaro tik 59 proc. žaidėjų auditorijos.

52 proc. apklaustųjų mieliau renkasi žaidimus, nei televizoriaus žiūrėjimą, o 48 proc. – mieliau nei ėjimą į kiną.

Nenumaldomai auga ir kolektyvinių interneto žaidimų populiarumas: šiemet jau 43 proc. respondentų jiems skyrė daugiau nei valandą per savaitę. Prieš porą metų tokių žaidėjų buvo 31 proc.

Views All Time
Views All Time
2812
Views Today
Views Today
1
0 0