Kartografija: Warcraft 3
Blizzard paleido į dienos šviesą naują kortą dėl Warcraft 3: The Frozen Tirone. “Phantom Grove” lygis skirtas 2 – 4 žaidėjams, pardavimų pradžia numatyta 2006 metais.
Blizzard paleido į dienos šviesą naują kortą dėl Warcraft 3: The Frozen Tirone. “Phantom Grove” lygis skirtas 2 – 4 žaidėjams, pardavimų pradžia numatyta 2006 metais.
2000 m. gegužės 5 d. įkurtas elektroninis (ISSN) leidinys – mokslui, švietimui, pramogoms ir gyvenimiškoms aktualijoms skirtas portalas www.straipsniai.lt, kovojantis su kasdienine rutina. Šiandien portale paskelbta virš 15000 straipsnių ir naujienų.
KLDR spectarnybose veikia elitinis padalinys, užsiimantis įsilaužimais į Pietų Korėjos kompiuterinius tinklus. Yonhap agentūra praneša, kad tai Seule vykusioje konferencije pareiškė Pietų Korėjos generolas Son Jon Kiunas. Paties kariškio žodžiais, įsaką vykdyti kiberterorą prieš Pietų Korėją išleido asmeniškai pats Šiaurės Korėjos lyderis – Kim Čen Iras. „Vykdydama Kim Čen Iro įsakymus, Šiaurės Korėja įsteigė hakerių padalinį“, – pareiškė generolas. Konferenciją, kurios metu jis papasakojo apie KLDR kiberpavojų, organizavo Pietų Korėjos Informacijos Saugumo Agentūra prie Informacijos ir Ryšių Ministerijos. Konferencijos dalyviai aptarinėjo saugumo žvalgybos srityje klausimus. Generolas įsitikinęs, kad KLDR vyriausybės hakeriai daug kartų įsilaužė į Pietų Korėjos valdžios struktūrų kompiuterinius tinklus ir vogdavo slaptą informaciją. Visa tai Son Jon Kiunas pareiškė kitą dieną po to, kai abiejų valstybių-kaimynių kariuomenių atstovai aptarė pasiūlymus sumažinti įtampą ties bendra valstybes skiriančia siena. KLDR hakerių padalinį sudaro daugiausia Kim Čen Iro karinę akademiją baigę auklėtiniai, ši įstaiga ruošia kadrus karinei žvalgybai.
Žmogaus pasirinkimas baigėsi Nuopuoliu (jis krito į nuodėmę). Paprastais žodžiais tariant, nuodėmė – tai tiesiog neklusnumas Dievui. Jis yra Kūrėjas, todėl derėtų Jam paklusti. Dar daugiau – Dievas pats nubrėžia standartus to, kas yra teisinga. Nuodėmė žmogų dvasiškai atskiria nuo Dievo ir sukelia fizinę mirtį. Tas atskyrimas turėjo įvykti dėl to, kad Dievas yra tobulas ir tyras. Jo tyrumas negali egzistuoti greta nuodėmingumo, o Jo teisingumas reikalauja, kad jis neišvengtų bausmės. Nuodėmės pasekmės atsiliepė ir natūraliajam pasauliui – jis buvo prakeiktas, jame taip pat įsiviešpatavo mirtis. Dirva tapo ne tokia derlinga, o maisto mažėjo. Žmogui teko sunkiau dirbti, o derliaus jis nuimdavo žymiai mažiau. Akivaizdu, kad nuodėmės pasekmės atsiliepė taip pat ir žmonių santykiams: žemėje pradėjo reikštis žiaurumas, prasidėjo žmogžudystės, atsirado gašlumas, suiro harmonija šeimyniniuose santykiuose.
Lietuvos mokinių parlamento (toliau LMP) Socialinių reikalų komitetas praėjusią savaitę LR Seimo Socialinių reikalų komitetui įteikė rezoliuciją dėl Lietuvos respublikos Užimtumo rėmimo įstatymo. Mokinių atstovai atkreipia dėmesį, kad viena aktualiausių problemų, kylančių šiandieniniam jaunimui – užimtumo stoka, labiausiai paaštrėjanti vasaros atostogų metu. Vienas iš būdų skatinti vaikus turiningai praleisti atostogas – sudaryti sąlygas legaliai įsidarbinti sezoniniam darbui. Tačiau šiandieninė situacija kiek kitokia: nepilnamečiui, norinčiam įsidarbinti vasaros metu, tai tampa tiesiog neįmanoma misija. LMP teigimu, skatinant jaunimą įsidarbinti vasaros metu, būtų įmanoma dar efektyviau vykdyti profesinį orientavimą ir informavimą bei spręsti opią jaunimo užimtumo stokos problemą. Rezoliucijoje pastebima, kad vasaros atostogų metu kultūrinė veikla nepilnamečiams yra prastai ir negausiai organizuojama, o vasaros stovyklos yra sunkiai prieinamos mažesnes pajamas gaunančioms šeimoms, todėl dažnai paaugliai praleidžia nenaudingai ar netgi žalingai. “Vis daugiau nepilnamečių ieško sezoninio darbo, bet dažnai, susidūrę su darbdavių nenoru įdarbinti pilnametystės nesulaukusių asmenų, pasirenka nelegalų darbą, o tai ne tik kelia grėsmę paties jaunuolio gerovei, bet ir nenaudinga valstybei”, – teigia LMP Socialinių reikalų komiteto pirmininkė Kotryna Gasiūnaitė.
Tango visuomet buvo įtraukiamas į standartinių šokių programą, neatsižvelgiant nei į jo argentinietišką dvasią, nei į kultūrinį – socialinį kontekstą, kuriame jis atsirado. Pirmiausia, mes žinome daugybę faktų apie Argentinos tango ištakas bei jo ankstyvąjį laikotarpį, apie didelę jo įtaką Europoje XX a. pradžioje ir tolesnį jo vystymąsi įvairiose valstybėse. Tačiau apie jo raidą pačioje Argentinoje žinome kur kas mažiau, ypač kai kalbame apie dalykus, kurie vyko prieš 40–50 metų. Po jų sekė ištisi karinės diktatūros Argentinoje dešimtmečiai, kuriuos išgyveno kelios argentiniečių kartos. Antra, tango istorija Argentinoje daugiausia buvo perduodama žodžiu. Jeigu apie tango, kaip socialų šokį (socialus tango – tango, skirtas bendravimui, o ne pasirodymui) 4–6 – ajame dešimtmečiuose paklausinėtume dar gyvų amžininkų, išgirstume įdomių istorijų ar net anekdotų. Be abejo, reikėtų atsižvelgti į tai, kad šie pasakojimai yra dabartinių 60–70 – mečių prisiminimai, todėl labai subjektyvūs. Amžininkai savo istorijose dažnai hiperbolizuoja savo ir savo artimųjų reikšmę, tačiau jų prisiminimai yra vieninteliai, galintys nukelti mus į tą laikotarpį, kai Argentinos tango buvo įprasta kasdieninio gyvenimo dalis. Reikšmingas Argentinos tango stiliaus pokytis įvyko 5-jame dešimtmetyje. Jį pradėjo nuostabus ir novatoriškas šokėjas Carlos Alberto Estevez, pravarde Petróleo (isp. – žibalas, nafta). Tai liudija, kad net ir ankstesnės epochos šokėjams Petróleo idėjos iš pradžių atrodė kiek keistos.
Žvilgsnis į savižudybę per laiko prizmę – tai žvilgsnis į “istorišką” savižudybę. Deja (o gal ir ne), psichologijai šiame straipsnyje vietos beveik neliko. Noras rašyti būtent apie “istorišką” savižudybę gali kilti dėl dviejų priežasčių: podraug dėl didelio susidomėjimo šia tema ar didelio psichologijos neišmanymo. Apie savižudybę kaip reiškinį Lietuvoje yra rašyta, nors ne tiek jau daug, o veikalo, skirto savižudybių istorijai, Lietuvoje dar nėra. Apie savižudybės raidą Lietuvoje trumpai galima sužinoti iš doc. D.Gailienės veikalų, susiradus dar galima paskaityti kokį G.Beresnevičiaus straipsnį ir tai, deja, beveik viskas. Tuo tarpu apie savižudybių istoriją ne Lietuvoje lietuviškai paskaityti nėra galimybių, mat nėra išverstų leidinių. Konkretaus darbo tikslo straipsnyje nekėliau. Tai tiesiog bandymas pažvelgti į savižudybę iš trijų laiko dimensijų: senųjų amžių, vidurinių ir naujųjų amžių.
Šiuo metu rengiamasi pradėti elektroninių bilietų ir informavimo sistemų viešajame transporte projektą, vykdomą pagal Lietuvos 2004-2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę “Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra” pogrupį “Viešosios elektroninės paslaugos“. Bendra projekto vertė viršija 19 mln. Lt, lėšas skiria Europos Sąjunga, Lietuvos vyriausybė bei didžiųjų miestų Savivaldybės (Vilnius, Kaunas, Klaipėda). Šiuo metu rengiamasi pradėti elektroninių bilietų ir informavimo sistemų viešajame transporte projektą, vykdomą pagal Lietuvos 2004-2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę “Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra” pogrupį “Viešosios elektroninės paslaugos“. Bendra projekto vertė viršija 19 mln. Lt, lėšas skiria Europos Sąjunga, Lietuvos vyriausybė bei didžiųjų miestų Savivaldybės (Vilnius, Kaunas, Klaipėda). Vykdant projektą, trijose Lietuvos miestuose bus įdiegta apmokėjimo už važiavimą viešuoju transportu nekontaktinių kortelių pagalba trijų Lietuvos miestų viešajame transporte sistema ir keleivių informavimo sistema.