“Coca-Cola” – duomenų bazėje

IBM sukūrė kompanijai “Coca-Cola” skaitmeninį archyvą, kuriame saugomi visi reklaminiai klipai, reklamų spaudoje ir plakatų iliustracijos bei radijo reklamos. Taip dabartiniams “Coca-Cola” darbuotojams siekiama parodyti kompanijos reklamos praeitį ir vystymąsi.

Ši duomenų bazė, sauganti per šimtmetį sukauptą įvairiausią reklaminę medžiagą, bus prieinama daugiau nei 200 pasaulio šalių “Coca-Cola” darbuotojams, dirbantiems reklamos srityje. Tikimasi, kad tai padės pasisemti gerų idėjų rengiant reklamines kampanijas ir kuriant šiuolaikinę “Coca-Cola” reklamą.

Skaitmeninė “Coca-Cola” reklamų duomenų bazė sukurta naudojant IBM “Content Manager“ technologiją ir “Lotus Domino Notes” programinę įrangą.

Straipsniai 1 reklama

Duomenų bazė yra uždara, ją pasiekti gali tik “Coca-cola” darbuotojai. Į duomenų bazę sudėti tūkstančiai iliustracijų ir vaizdo failų. “Coca-Cola” reklaminė medžiaga išdalyta į tris bibliotekas: dokumentų biblioteka, sauganti per 7000 įvairių tekstinių dokumentų; televizinės ir kitos videomedžiagos biblioteka su 25000 klipų ir vaizdinės medžiagos biblioteka, kurioje sukaupta 9000 grafinių vaizdų.

Be vaizdinės informacijos, visų šalių “Coca-Cola” darbuotojai gali prieiti ir paskaityti vidinius kompanijos dokumentus, pranešimus spaudai, sėkmingų reklaminių kampanijų planus ir kitus dokumentus.

“Coca-Cola” pasirinko labai teisingą kryptį: e-verslo plėtra skatina kompanijas kaupti ir platinti informaciją skaitmeniniais formatais. Studijos rodo, kad daugiau nei 85 proc. šiandieninės verslo informacijos saugoma tradicinėse duomenų bazėse ir mažiau nei 5 proc. saugoma skaitmeniniu formatu”, – sakė Dick Anderson, IBM “Digital Media Solutions” generalinis direktorius.

“Coca-Cola” turi sukaupusi didžiulį ir turtingą vaizdų ir dokumentų archyvą, kuris parodo visą mūsų kompanijos veiklą ir prekinio ženklo gyvavimo istoriją. Kadangi labai svarbus tokią informaciją saugoti ir kaupti, mes norėjome sukurti lanksčią ir galingą sistemą, kurią galėtų pasiekti mūsų darbuotojai daugiau nei 200 šalių tiesiai iš savo kompiuterių”, – sakė “Coca-Cola” archyvų departamento direktorius Philip F. Mooney.

Į “Coca-Cola” duomenų bazę bus įrašytos ir naujai sukurtos reklamos bei kampanijų strategijos – tokiu būdu siekiama perduoti “Coca-Cola” sukauptą patirtį esamiems ir būsimiesiems darbuotojams, dirbantiems su reklama visame pasaulyje.

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *