Atšils orai, teks nusimest storus vilnonius megztukus ir pasimatys žiemos sezono valgymo ypatumai. Sunerims dauguma moterų ir panelių, kai pastebės, jog pavasarinė striukė sunkiai beužsisega, o užsimovus kelnes tampa sunku kvėpuoti. Tuomet visos lyg išprotėjusios puls ieškoti veiksmingiausių dietų, kaip per porą dienų sulieknėti keletu dydžių. Aprimkite ir ramiai įvertinkite situaciją. Pagalvokite, kodėl ant jūsų kūno “užaugo” keli kilogramai, pagalvokite, kokias mitybos klaidas darėte pastaruosius mėnesius ir nuo šiol tiesiog jų nebedarykite, tuomet viskas grįš į senas vėžes ir tilpsite į savo mėgiamiausius drabužius. Kad būtų lengviau, siūlome jums keletą taisyklingos mitybos patarimų. Tikimės, kad jie padės jums pasiekti ilgalaikių rezultatų.

  • Lengviau pradėti sveikos mitybos etapą kartu su drauge ar kitu artimu žmogumi. Taip bus daug lengviau ištverti tas sunkias akimirkas, kai norėsis viską mesti, taip pat bus smagiau džiaugtis mažėjančiomis apimtimis ir gerėjančia savijauta.
  • Vietoje to, kad gaištate laiką ieškodamos visų įmanomų būdų, kaip greičiau sulieknėti, verčiau tą laiką panaudokite kokiai nors aktyviai veiklai, kuri sudegins jums nereikalingų kalorijų.
  • Valgykite tik tada, kai tikrai esate išalkusi. Valgykite sėdėdama ir neužsiimkite jokiais kitais pašaliniais darbais, o mėgaukitės maistu. Taip greičiau pajusite, kada jau esate soti ir nepersivalgysite.
  • Rekomenduojama maždaug valandą prieš valgant pietus pabėgioti arba pasivaikščioti greitu tempu, kad pagerėtų ir pagreitėtų medžiagų apykaita, tuomet suvalgytas maistas bus lengviau ir greičiau virškinamas.  
  • Jeigu valgote kartu su savo vyru ar vaikinu, niekuomet nesistenkite suvalgyti tiek pat, kiek ir jis. Vyrų organizme yra testosterono, kurio dėka vyrams formuojasi raumenys ir yra sudeginama daugiau kalorijų. Taigi jei valgysite tiek pat, jūsų vyro kūnas išliks nepakitęs, o ant jūsų pilvo pradės formuotis “gelbėjimosi ratas”. Todėl valgykite per pus mažiau nei jūsų mylimasis, o ne lenktyniaukite su juo, kas daugiau sutalpins į skrandį.
  • Prieš valgydamos rimtą ir sotų patiekalą, pirma suvalgykite nedidelį dubenėlį salotų ar sriubos. Tokiu būdu suvalgysite mažesnę antrojo patiekalo porciją ir suvartosite mažiau kalorijų. Tik nepamirškite, kad salotos neturėtų būti su riebia grietine. Geriausia salotas valgyti užpiltas alyvuogių aliejumi. Be to, pagrindinis patiekalas turėtų užimti pusę lėkštės, kitą pusę turėtų užimti daržovės.
  • Dietos nėra išeitis norint atsikratyti nereikalingo svorio. Specialisto sudaryta dieta žmogui, kuriam ji reikalinga dėl sveikatos, tikrai yra veiksminga ir būtina. Tačiau merginoms ir moterims, kurios nori sulieknėti, geriau yra rinktis sveiką mitybą ir gyvenimo būdą, o ne dietas. Nes dietos yra tik trumpalaikis ir nesveikas, nors ir greitas, lieknėjimo būdas. 
  • Per dažnai nesmaguriaukite picomis ir greitu maistu. Valgykite namuose ruoštą pilnavertį maistą, kuris suteiktų jums energijos, o ne ją atimtų. Jei vis dėlto kartais labai norite picos ar kokio hamburgerio, nekankinkite savęs – o tiesiog nueikite ir jį suvalgykite, tačiau tebūnie tai tik ypatingomis progomis ar “išeiginėmis” dienomis ir ne dažniau kaip kartą per mėnesį.
  • Norite visą dieną mažiau užkandžiauti ir jaustis sotesnė? Valgykite sočius pusryčius! Dauguma žmonių ryte valgyti tiesiog nenori, tačiau kad ir kaip nenorėtumėte prisiverskite papusryčiauti ir po tam tikro laiko prie to priprasite. Be to, turite ko nors nekaloringo užkrimsti maždaug kas keturias valandas, kad per daug neišalktumėte ir jūsų skrandis nuolat turėtų ką veikti bei kad nepritrūktumėte energijos.
  • Dauguma moterų ir merginų, norinčių sulieknėti, pačioje lieknėjimo pradžioje stengiasi padaryti kuo daugiau pakeitimų savo gyvenime – pradeda labai intensyviai sportuoti, drastiškai keičia savo mitybos įpročius ir pan. Tačiau visa tai netrunka ilgai, juk organizmui sunku taip staigiai „persilaužti“. Todėl geriau viską pradėti pamažu ir palengva priprasti prie pokyčių. Vietoje dviejų šaukštelių cukraus, į kavą berkite vieną, vietoje papildomo kiekio bulvių su kotletais geriau suvalgykite papildomą daržovę, baltą duoną pakeiskite juoda ir tt. Taip bus daug lengviau priprasti prie naujo mitybos režimo ir kilogramai tirps visam laikui, o ne laikinai.
  • Svarstyklės tiksliai neatitinka to, kaip jūs atrodote. Juk raumenys ir kaulai yra sunkesni už riebalus, todėl raumeningas žmogus gali sverti daugiau negu papildomą riebalų kiekį turintis žmogus. Todėl dažniau žiūrėkite į veidrodį ir savo apimtis, o ne į tai, ką rodo svarstyklės.
  • Valykite dantis po kiekvieno valgio. Juk išsivalius juos dantų pasta nebesinorės bent valandą po to kuo nors užkandžiauti. Be to, jūsų dantys taps baltesni, o burnos kvapas gaivesnis.
Views All Time
Views All Time
2635
Views Today
Views Today
1
0 0